AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hva legger man i det? Hva betyr det? Pen, vakker, søt, stygg etc vet man hva er. Men hva er flott? Om det ofte er måten man omtales på, er det er kompliment? Eller er det bare en stor og høyreist person man legger merke til? Anonymkode: 834ea...204 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Det er mange måter å være flott på, det kan være alt det du skrev…. +mye annet. Anonymkode: bdde9...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Har også lurt mye på dette da mange har kommentert at jeg er en "flott" dame. Føler det er et litt tomt kompliment. Ville heller blitt kalt søt, pen eller sjarmerende eller noe annet hyggelig. Anonymkode: a76e7...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva legger man i det? Hva betyr det? Pen, vakker, søt, stygg etc vet man hva er. Men hva er flott? Om det ofte er måten man omtales på, er det er kompliment? Eller er det bare en stor og høyreist person man legger merke til? Anonymkode: 834ea...204 Stygg? Hvordan får du flott til å bli stygg? Ville du brukt flott om noe eller noen du synes var stygt? Flott betyr selvsagt flott, så kan du heller fundere på hva du ville sagt var flott Anonymkode: e4dd3...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stygg? Hvordan får du flott til å bli stygg? Ville du brukt flott om noe eller noen du synes var stygt? Flott betyr selvsagt flott, så kan du heller fundere på hva du ville sagt var flott Anonymkode: e4dd3...5ca Tror du må lese innlegget en gang til 😅 Anonymkode: ab29a...baf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har gitt min mann beskjed om at når han sier jeg ser flott ut, føler jeg at jeg ligner en fjollete gammel tante. Så vennligst bruk andre ord 🙂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Jeg tenker med en gang "body positivity" og at vedkommende egentlig ikke er så attraktiv utseendemessig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Når jeg tenker "flott dame", så ser jeg for meg en pen, og velstelt godt voksen dame. Av typen dom er opptatt av stillinga og alltid kler seg pent. Åse kleveland f eks er en flott dame. Anonymkode: 23eb9...b51 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Og dronning Sonja er et annet eksempel på en flott dame. Anonymkode: 23eb9...b51 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Føler det er et hint av respekt bak det komplimentet. Anonymkode: cd73f...1b9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden Tror det kan bety det meste av positive egenskaper bortsett fra seksuelt attraktiv. Anonymkode: 1bc9a...0d1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Jeg tenker at en flott dame er en voksen, vakker, velkledd og sympatisk dame som fører seg bra. En slik man har lyst til å bli kjent med og tilbringe tid med. Jeg har en kollega som jeg syns er utrolig flott. Hun er full pakke, liksom. Sånn jeg kunne tenke meg å være. Men jeg er et vimsete spetakkel, med det grånende håret i rotete dott, med flagrende skjorter og komfortable bukser, som prater hele tiden. Og når jeg ikke prater så synger jeg. Eller plukker kongler i skogen fordi de er fine. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden HMK skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at en flott dame er en voksen, vakker, velkledd og sympatisk dame som fører seg bra. En slik man har lyst til å bli kjent med og tilbringe tid med. Jeg har en kollega som jeg syns er utrolig flott. Hun er full pakke, liksom. Sånn jeg kunne tenke meg å være. Men jeg er et vimsete spetakkel, med det grånende håret i rotete dott, med flagrende skjorter og komfortable bukser, som prater hele tiden. Og når jeg ikke prater så synger jeg. Eller plukker kongler i skogen fordi de er fine. Men du høres ut som et sjarmerende vimsete spetakkel 🙂 Anonymkode: 605f0...37d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden HMK skrev (6 minutter siden): Jeg tenker at en flott dame er en voksen, vakker, velkledd og sympatisk dame som fører seg bra. En slik man har lyst til å bli kjent med og tilbringe tid med. Jeg har en kollega som jeg syns er utrolig flott. Hun er full pakke, liksom. Sånn jeg kunne tenke meg å være. Men jeg er et vimsete spetakkel, med det grånende håret i rotete dott, med flagrende skjorter og komfortable bukser, som prater hele tiden. Og når jeg ikke prater så synger jeg. Eller plukker kongler i skogen fordi de er fine. Du høres fin ut som du er 😊 Anonymkode: cd73f...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden «Flott dame» - da tenker jeg stilig og velkledd. Ikke nødvendigvis pen, men elegant. Kan også gå på egenskaper, vennlig og trygg på seg selv. Anonymkode: d47d0...c1c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden Jeg bruker «flott dame» når det er en helhet som tiltrekker. Det kan være utseende, utstråling, karisma, smakfull bekledning, osv. Det er en hedersbetegnelse fra min side. Anonymkode: 2c4e3...ed3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden Nå er jeg kvinne, men for meg er en flott dame en dame som er høy, pen, elegant kledd og gjerne ganske grasiøs. Eller hun fører seg i alle fall på en god måte. Og så står det en slags respekt av henne. For meg er det stusseligste komplimentet søt, og dessverre er det det jeg oftest får høre selv. Skulle mye heller vært flott, men det er ganske uoppnåelig. Jeg er lav, har litt annerledes klær, liker farger og maksimalisme, og så er jeg notorisk klønete. Alt går liksom fort, og noen ganger klarer ikke hodet å følge med på hva kroppen gjør, og det er derfor jeg søler, velter og slår meg inni ting. Ikke mye flott med det, men det er hva det er. Anonymkode: bfec3...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva legger man i det? Hva betyr det? Pen, vakker, søt, stygg etc vet man hva er. Men hva er flott? Om det ofte er måten man omtales på, er det er kompliment? Eller er det bare en stor og høyreist person man legger merke til? Anonymkode: 834ea...204 Jeg tenker flott kan være alt fra kompliment på utseende til personlighet. Altså ubestemt! Vakker dame derimot er utseende basert. Samme med pen,sexy osv. Tenker jeg! Anonymkode: e8ad3...386 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden Flott dame, da tenker jeg litt godt voksen og elegang og vekledd, vakker. Anonymkode: d406c...cbd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nå er jeg kvinne, men for meg er en flott dame en dame som er høy, pen, elegant kledd og gjerne ganske grasiøs. Eller hun fører seg i alle fall på en god måte. Og så står det en slags respekt av henne. For meg er det stusseligste komplimentet søt, og dessverre er det det jeg oftest får høre selv. Skulle mye heller vært flott, men det er ganske uoppnåelig. Jeg er lav, har litt annerledes klær, liker farger og maksimalisme, og så er jeg notorisk klønete. Alt går liksom fort, og noen ganger klarer ikke hodet å følge med på hva kroppen gjør, og det er derfor jeg søler, velter og slår meg inni ting. Ikke mye flott med det, men det er hva det er. Anonymkode: bfec3...7b8 For meg som høy er søt et av de beste komplimentene 😅 Du kan være og finne din versjon av flott 😊 Ser ikke på kort, farger eller klønete som en hindring. Anonymkode: cd73f...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå