AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Hvordan ser man/merker man hvis disse blir dårlige? De er seige fortsatt, ligget i en boks i ca 1 mnd. Husker ikke utgangsdato på dem. Anonymkode: ea0ad...c80
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Har gjort det, men er dette noe som gjerne holder seg bra ganske lenge? Anonymkode: ea0ad...c80
Stor pike Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har gjort det, men er dette noe som gjerne holder seg bra ganske lenge? Anonymkode: ea0ad...c80 Du dauer ikke av det uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai Du merker kjapt om de er harske, så om det ikke er usmak er det bare til å spise til det er tomt. Anonymkode: cbc04...3e8
Daisy-love Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai (endret) Er det kransekakestenger så blir de enten kjempeharde og det er fare for tennene, eller veldig myke og uappetittlige. På grunn av mandlene kan de også bli harske. Tror det skal mye til før de får mugg. Du kan knuse de opp og lage tilslørte bondepiker for å bli kvitt dem 😊 Endret 4. mai av Daisy-love
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai Daisy-love skrev (1 minutt siden): Du kan knuse de opp og lage tilslørte bondepiker for å bli kvitt dem 😊 Ja, det var noe slikt jeg tenkte, eller gule bomber. Men har ikke lyst til å lage det og så blir de dårlige dagen etter jeg har gjort det liksom. Anonymkode: ea0ad...c80
Daisy-love Skrevet 4. mai #8 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det var noe slikt jeg tenkte, eller gule bomber. Men har ikke lyst til å lage det og så blir de dårlige dagen etter jeg har gjort det liksom. Anonymkode: ea0ad...c80 Jeg hadde kun laget noe dere skal spise med en gang. Vet ikke om dere skal spise alle de gule bombene med en gang eller fryse noen? Jeg vil tro det går bra så lenge de ikke er for harde eller for myke. Det skal mye til før de blir dårlige sånn utover det nevnte. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #9 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan ser man/merker man hvis disse blir dårlige? De er seige fortsatt, ligget i en boks i ca 1 mnd. Husker ikke utgangsdato på dem. Anonymkode: ea0ad...c80 Du smaker med en gang om de er harske. Da er du ikke i tvil. Det finnes ingen farlige ingredienser i dem. Så fremt de ikke er muglet er det ikke farlig å smake. Smaker de ok er det bare å spise. Lærer ikke folk slikt på skolen lengre? Anonymkode: 3a798...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå