Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To av mine har devaluert meg fordi jeg ikke var bra nok. Men å få oppmerksomhet fra meg forventer de fremdeles, i tillegg til å stalke meg overalt i sosiale medier😅 
Da jeg en dag visste at jeg ikke var god nok for dem, begynte jeg å trekke meg gradvis unna.. Men dette har de altså fanget opp, og prøver ulike metoder å hoove meg tilbake på. I et svakt øyeblikk sendte jeg en melding til den ene, og fikk som kjent ikke noe svar. De vet veldig godt selv at de ikke ønsker å inkludere meg i noe. Likevel vil dem at jeg skal følge med på deres fantastiske liv utad, for å se hva jeg går glipp av..

Men jeg bryr meg jo ikke om dem lengre. Jeg har gått videre nå og lever mitt beste liv. Og det har de fått med seg tydeligvis😅😂

De klarer bare ikke å gi slipp på meg, og må følge alle mine bevegelser.. Men hvorfor?

Anonymkode: 13652...6c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spesielt lenge.

Du har nok bare møtt drittsekker.

Anonymkode: 513cd...d0e

AnonymBruker
Skrevet

De kan hoovre for alltid, fordi de ikke kan være alene, og vil på et tidspunkt finne seg selv alene. Hvis de faktisk er narsissister da.

Anonymkode: d894c...d05

AnonymBruker
Skrevet

Du må glemme de! Det at du har laget en tråd om dem viser at du har litt å jobbe med enda.

Lukk ned nettleseren og konsentrere deg om et fint liv uten giftige personer

Anonymkode: 9063f...88d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...