AnonymBruker Skrevet 4. mai #61 Skrevet 4. mai Det trenger ikke å være middag, men mat bør det være. Selv spiser jeg middag på det tidspunktet, så jeg hadde vært sulten. Spiser jeg middag tidligere så hadde jeg blitt skrubbsulten igjen i løpet av kvelden. Anonymkode: 2461c...c16 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #62 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Storservering, er det enten eller for deg eller er du bare dum? Anonymkode: 7d6aa...188 Jeg sa det er opp til deg hva du vil gjøre på din fest. Er du så dum at du sliter med å lese? NoaideBiehtar skrev (2 minutter siden): Jeg blir ganske sulten av alkohol ja. Sulten av alkohol? Merkelig. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det tror jeg de fleste gjør Anonymkode: ddd58...ede Nope. Hvordan rekker du å bli sulten om du drikker masse øl? Anonymkode: 3f29d...220 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #63 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det trenger ikke å være middag, men mat bør det være. Selv spiser jeg middag på det tidspunktet, så jeg hadde vært sulten. Spiser jeg middag tidligere så hadde jeg blitt skrubbsulten igjen i løpet av kvelden. Anonymkode: 2461c...c16 Tenk å være så rigid i livet sitt at man MÅ spise middag på et gitt tidspunkt hver dag. Kan jo aldri dra noe som helst arrangement som start i 19-tiden og varer en del timer du da, for da må du jo spise middag tidlig og blir skrubbsulten😂😂😂 Anonymkode: 3f29d...220 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #64 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): spiser aldri middag før 18 nei, og gidder virkelig ikke å stresse med det bare fordi ts er gjerrig og kjip. Nei. 20 ja, 18 nei. Vanlig middagstid er jo 18-20.30! Anonymkode: bb483...96f Vanlig middagstid i Norge er alt mellom 16 og 21. Tradisjonelt var det jo i 16-17-tiden. Anonymkode: 3f29d...220 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #65 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis det er sånn at du ikke vil lage eller bestille noe mat til gjestene, kan du vel lage en spleisefest, at hver gjest tar med noe mat, i stedet for gave? Som noen andre sa her, så virker dette opplegget i overkant gjerrig, synes du ikke det selv når du tenker etter? Anonymkode: ddd58...ede TS skrev at de har mange kule venner og er glade i en god fest med live musikk. Jeg tror ikke du er invitert så går nok bra at gjestene spiser middag før festen. Anonymkode: a900c...21c 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #66 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg sa det er opp til deg hva du vil gjøre på din fest. Er du så dum at du sliter med å lese? Sulten av alkohol? Merkelig. Nope. Hvordan rekker du å bli sulten om du drikker masse øl? Anonymkode: 3f29d...220 Du klarer jo ikke å lese at det hele tiden her er snakk om litt enkel mat, hvorfor gnåler du om storservering? Og så må du være temmelig enkel når du ikke fatter at ikke alle andre har det nøyaktig likt som deg når det kommer til alkohol og mat. Anonymkode: 7d6aa...188 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #67 Skrevet 4. mai Denne fyllefesten hadde jeg takket nei til - selv om det hadde vært niese/ nevø som inviterte. Hadde selvsagt heller ikke gitt gave. Dessuten så er mannen tørrlagt alkoholiker. Han har ingen problem med at andre drikker, men å dra på rein fyllefest som starter kan bli langdrygt å måtte forholde seg til fyll, det er det for meg også. Anonymkode: 1d6fc...fef 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #68 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke alle blir satt og kjerring selv om de har rundet tredve. Anonymkode: a900c...21c Er det kjerring å ikke ville drikke for å bli full? TS: hva med å booke inn et band som del av festen, da kan du lage en uformell ramme rundt festen og by på litt mer enn ren fyll. Anonymkode: fca30...969 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #69 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle tro at voksne folk klarer å få i seg middag på egen hånd før klokken 18 ja. Anonymkode: a900c...21c Fedt blir jo ofte til langt på natt.... Spise før du kommer og kanskke 30min-1time reisevei eller mer.. Pluss mange timer med alkohol og ikke noe mat.. La oss si 9timer da pluss reisevei t/r. 12timer uten mat nei takk.. Anonymkode: 3db1a...e6d 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #71 Skrevet 4. mai Altså, selv når vi er på fest med middag i 20-tiden så serveres det nattmat ved midnatt. Så party helt uten mat virker utrolig rart. Da må du heller invitere til cocktailparty fra kl 17 til 19, og så får folk gå hjem og spise. Anonymkode: 27025...aff 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #72 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tidspunktet tilsier at folk blir sultne. Og fulle... Anonymkode: 7d6aa...188 Kan servere nattmat da. Anonymkode: 89d1d...806 1
Gaia Skrevet 4. mai #73 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man bør absolutt servere mat, ja. Og gjøre litt mer ut av det. Eller bare droppe det. Dette fremstår bare som fisking etter gaver. Anonymkode: 4fa36...d21 Hæ? Seriøst? Et vennepar av meg tok med seg foreldrene og barna sine ut på middag den dagen de giftet seg (sorenskriver) og hadde hagefest med venner og utvidet familie (selvfølgelig var foreldre invitert her også) noen måneder etter. Knallgreier. Mest fordi de fikk råd til å ha en ordentlig fest, selv om det ikke ble med middag og full vinpakke, men også fordi det ikke ble så høytidelig med veldig pene klær og stiv oppførsel. 1
Macro Skrevet 4. mai #74 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda, jeg klarer å spise før jeg kommer. Er jeg invitert et sted, så må man antagelig tenke noe reisevei osv. Det vil si at jeg spiser i 16.30-17.00, da blir jeg sulten igjen ut over kvelden. Skal jeg drikke alkohol, blir behovet for mat større. Det vil si at jeg kommer til å avslutte kvelden i 22 tiden, fordi jeg er sulten. Vi tro de aller fleste har behov for mat mellom 17.00-02.00 Anonymkode: 97490...ec3 Om du holder så kort tid uten mat så er du vel vandt med å ha med deg mat i veska eller noe? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #75 Skrevet 4. mai Gaia skrev (3 minutter siden): Hæ? Seriøst? Et vennepar av meg tok med seg foreldrene og barna sine ut på middag den dagen de giftet seg (sorenskriver) og hadde hagefest med venner og utvidet familie (selvfølgelig var foreldre invitert her også) noen måneder etter. Knallgreier. Mest fordi de fikk råd til å ha en ordentlig fest, selv om det ikke ble med middag og full vinpakke, men også fordi det ikke ble så høytidelig med veldig pene klær og stiv oppførsel. Hagefest uten mat? Anonymkode: 27025...aff 7
AnonymBruker Skrevet 4. mai #76 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja noe mat må det være, lapskaus,betasuppe, noe.. Eller bestille pizza. Er det pga det blir dyrt med mat? Folk kjøper jo gaver, og ofte ikke billige til bryllup . Litt enkel mat på kvelden er jo greit. Anonymkode: 3db1a...e6d Klart prisen har noe å si. Jeg burde lagt til at vi ikke forventer gaver, men trodde ikke det var relevant Anonymkode: 62eb3...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #77 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Forventer brudeparet gaver? Anonymkode: 1d6fc...fef Nei ts Anonymkode: 62eb3...d7e
AnonymBruker Skrevet 4. mai #78 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Denne fyllefesten hadde jeg takket nei til - selv om det hadde vært niese/ nevø som inviterte. Hadde selvsagt heller ikke gitt gave. Dessuten så er mannen tørrlagt alkoholiker. Han har ingen problem med at andre drikker, men å dra på rein fyllefest som starter kan bli langdrygt å måtte forholde seg til fyll, det er det for meg også. Anonymkode: 1d6fc...fef Den gode nyheten her er at du ikke inviteres ts Anonymkode: 62eb3...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #79 Skrevet 4. mai Hør her TS: Selskap med kun drinker og snacks heter cocktailparty og forgår før middag. Du kan ikke invitere til fest helt uten mat. Anonymkode: 27025...aff 4 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #80 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Den gode nyheten her er at du ikke inviteres ts Anonymkode: 62eb3...d7e Det gleder meg, for da slipper jeg å kaste bort dyrbar tid på å lese invitasjon og takke nei. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei ts Anonymkode: 62eb3...d7e Men dere vet at selv om dere skriver at gaver ikke ønskes, så vil de fleste komme med gaver. Anonymkode: 1d6fc...fef 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå