Gå til innhold

Virus/bakterie/reaksjon/annet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 4 dager siden fikk jeg diare med ingen andre symptomer. Jeg reagerer lett på mat og har enkelte dager der jeg kan ha løs mage uten noe årsak, så tenkte det bare var en slik dag. Våknet opp på dag 2 og hadde fortsatt diare. Følte meg helt fin form ellers både på dag 1 og 2. Ingen kvalme, ingen feberfølelse, god allmenntilstand, god matlyst, ingen kvalme eller ubehag etter måltid, ingen magesmerter, osv. På dag 3 håpte jeg det skulle gått over men følte nesten at jeg ble verre utover dagen. Fortsatt like vanntynn diare som før, men også periodevis trykkfølelse i magesekken som ga klump i halsen-kvalme. Ellers var jeg fortsatt fin form. I dag er det dag 4 og jeg føler meg verre enn de tidligere dagene. Diare og periodevis trykkfølelse er lik som i går, men i dag verker leddene mine, jeg kjenner meg utslitt og nesten som at jeg har feber, men måler likevel ikke feber. 

Har såvidt vært ut av huset dagene før symptomene startet, og har ikke hørt om noen som har vært sykt. Synes heller ikke dette ligner på omgangssyke, da jeg da har brukt å kastet opp mye, vært mindre plaget med løs mage, hatt dårligere allmenntilstand fra dag 1, og blitt frisk på kort tid. Det er heller ingen jeg bor med som har blitt smittet av meg på disse dagene. 

Er det noen som har noen ideer på hva det kan være? 

Har en viktig uke foran meg så er sinnsykt kjipt om det er infeksjon som forårsaker dette og gjør at jeg må holde meg hjemme. 

Anonymkode: 2182b...e9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt umulig å si hva det er; kan være alt fra magevirus til tarmsykdom. Det du gjør er å ringe til legen i morgen tidlig for å få time, så du får riktig vurdering. 

Anonymkode: 336cb...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...