Gå til innhold

Hvilken figur kler skjortekjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne kler absolutt alle, de høye og  smale ikke noe mere enn de lavere eller de bredere. Og alle mulige fasonger. Så denne kan alle gå med.

Anonymkode: 931bf...da6

Jeg kler IKKE slike. Har litt brede skuldre, ikke veldig smalt liv forfra, og ikke så brede hofter. Relativt kort overkropp, lange ben. Slike kjoler skjuler alt det bra: sterke skuldre, smalt liv fra siden, stor rumpe, og skjuler beinas lengde. Har jeg belte i livet fremheves den korte overkroppen. Har jeg ikke belte ser jeg brei og rett ut fra alle sider Så: Nei, slike kjoler passer ikke alle. Enten trenger jeg noe som er laget av et stoff som faller fint, slik at det ligger mot kroppen, eller at kjolen er mye kortere, slik at beina er i fokus.

Endret av katties
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn kjole kler de fleste, unntaket er vel de som er for lave. 

Anonymkode: 36ace...e41

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kler de fleste 

Anonymkode: c6179...432

Ja, det er midt inntrykk også. Med belte i livet, kan du stramme inn kjolen og få en midje, noe som gjør at du får en finere figur. Er du veldig veldig lang og tynn og flatbrystet og flat rumpe, vil kjolen kunne henge litt som en sekk.

Endret av Grüner
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Den kler jo lave også 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor skulle ikke slike kjoler kle oss som er lave? Vi ser da vel ofte bedre ut i kortere kjoler enn i de som er ankellange eller fotside. Det er vel ikke sånn at om man ikke har gasellebein så må de til en hver tid dekkes til?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjortekjoler er ikke fint på noen.

Anonymkode: f24e7...d09

AnonymBruker
Skrevet

Syns det kler de fleste! Jeg er ganske lav (162) og litt firkantet, synes skjortekjole er et av de mest flatterende plaggene for meg.

Anonymkode: 69b31...fde

Skrevet

Jeg er kort og tykk og kler ikke slike kjoler. Har store bryster og rund mage, men også markert midje. Hoftene og rumpe er også runde, men brystet er det bredeste området på kroppen. 

Generelt holder jeg meg unna skjorter, bluser og kjoler med knapper fordi det er vanskelig å få de til å sitte fint over brystet uten å sprike. Jeg må ha overdeler som er elastiske og gir plass til brystene. Skjortekjoler pleide ikke å være det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne passet en slik kjole, er ca 162 ganske flat både foran og bak, men har slanke bein. Men er sjelden jeg bruker kjole.

Anonymkode: 614e7...f35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...