Gå til innhold

Hvilken figur kler skjortekjoler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken figur kler kjoler ala denne

Anonymkode: f2479...dbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omtrent sånn figur som hun på videoen og jeg synes jeg kler skjortekjoler. Har lange ben og høyt liv, synes det passer fint med kjoler med belte i livet. 

Anonymkode: de9cf...647

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lange slanke ben. Og smal midje. 

Anonymkode: 08940...479

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kler de fleste 

Anonymkode: c6179...432

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har eplefasong, og kler godt skjortekjoler - men jeg dropper beltet. 

Anonymkode: 3a252...ca1

• Liker 2
Skrevet

Slike kjoler syns jeg kler alle. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pærefasong og kler skjortekjole. Bruker ikke belte.

Anonymkode: 39c9f...5ea

AnonymBruker
Skrevet

Skjortekjole er som tunikaen. Den kler alle.

Anonymkode: c4947...4d8

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan kle de fleste, man må bare finne akkurat den med det perfekte snittet til din kropp.

Skal jeg være utrolig generell, så synes jeg kanskje som modellen på bildet, og det er ikke sånn at jeg alltid mener at den klassiske tynne, flatbrystede modellen kler alt best altså.

Selv er jeg høy og slank, men har hofter og pupper, er timeglassfigur. Jeg synes ikke jeg passer det sååå godt. Uten belte blir det litt telt som henger ned fra puppene, og jeg liker generelt figurnære klær. Med belte så kutter det ofte kroppen på et litt rart sted, kan ha med at jeg har lengre overkropp enn snittet da. Og så blir på en måte overgangene mellom midje og hofter/pupper nesten litt sånn overdrevet eller karikert, proporsjonene ser rare ut. 

Jeg vet ikke, jeg har jo et par som er fine på meg også, men det er ikke sånn at jeg tenker at DET er en helt bankers kjole til min kropp. Det er kanskje muligens den kjoletypen jeg på generell basis kler dårligst.

Anonymkode: 6c741...278

AnonymBruker
Skrevet

Denne kler absolutt alle, de høye og  smale ikke noe mere enn de lavere eller de bredere. Og alle mulige fasonger. Så denne kan alle gå med.

Anonymkode: 931bf...da6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er under gjennomsnittlig høy og har eplefasong. Skjortekjole er en av de beste kjolene for meg. Jeg bruker belte på mine, men knytter det bakpå ryggen. 

Anonymkode: f8557...2f3

• Nyttig 1
Skrevet

Tror disse kjolene kan kle de fleste. Det sagt, så har jeg som bare er 157 cm, høy, og timeglassfasong, en tendens til å heller velge den type kjoler som kalles shirtwaist. Da har overdelen knapper og krage, men er mer ettersittende enn kjolen i lenken, og skjørtet er gjerne mer utskrådd. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg kler denne typen kjoler bedre, men jeg føler meg mer vel i dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Enn pærefigur, med smalere overkropp, små pupper, midje, men litt mage, og brede hofter? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Enn pærefigur, med smalere overkropp, små pupper, midje, men litt mage, og brede hofter? 

Mistenker at den kjolen i HI kan bli litt for stor/pløsete i overkroppen dersom den sitter fint over hoftene.

Anonymkode: a8304...c77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har eplefasong, og kler godt skjortekjoler - men jeg dropper beltet. 

Anonymkode: 3a252...ca1

Da kler du det ikke, du kamuflerer.

Skal skjortekjoler brukes slik de er tenkt, bør man ha markert midje og helst litt pene bein.

Anonymkode: ffbc8...5a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er under gjennomsnittlig høy og har eplefasong. Skjortekjole er en av de beste kjolene for meg. Jeg bruker belte på mine, men knytter det bakpå ryggen. 

Anonymkode: f8557...2f3

Samme her. Også eple og knyter beltet bak. 

Anonymkode: 1b3a4...9b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da kler du det ikke, du kamuflerer.

Skal skjortekjoler brukes slik de er tenkt, bør man ha markert midje og helst litt pene bein.

Teknisk sett kler vi med eple fasong ingenting,  men noe må en ha på seg. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ganske rett men fyldig kropp uten veldig mage men rette ben og ikke utpreget smalere knær, håndledd, midje eller ankler. ca 165. dette er de som sitter penest på meg som jeg får flest komplimenter for. 

Anonymkode: d2a56...ab0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes kjoler med empireliv kan være kledelige for de med eplefasong.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Syns litt vide bukser med rette be, som sitter fint over rumpa og en kortere topp eller skjorte, er veldig fint til pærefigur. 

Anonymkode: c4947...4d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...