AnonymBruker Skrevet 4. mai #21 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Med ca 100 reisedøgn i året, tre utenlandsturer sist måned, har jeg aldri opplevd dette. Anonymkode: 99dea...490 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Reiser da med; Mac, PC, lader til begge, ekstern mus, to powerbank, lader telefon, to sett airpods, støydempende headset, elektronisk tannbørste, rettetang, iPhone, ekstra iPhone. PC, Mac og Pad legges ut. Ladere og powerbanks i mappe. Headset som regel i en veske/lomme her og der. Anonymkode: 99dea...490 Samme erfaringer som deg, altså inntil nå helt nylig. Sist jeg reiste ble så og si alle stoppet, fordi alle hadde ladere pakket ned. Leste også i denne saken fra før langhelgen at de ber om at ladere tas ut. Jeg har ikke opplevd dette på noen annen flyplass enn Gardermoen. Andre steder jeg reiser til jevnlig har begynt med bedre utstyr så ingenting trenger tas ut. Mulig det har blitt strengere her fordi vi ikke har det utstyret enda? https://flysmart24.no/2025/04/30/reiserush-i-langhelgen-forbered-dere-godt/ Anonymkode: e3b3f...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå