AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Har en gammel iPhone jeg gjerne skulle overført bilder fra til min nye iPhone. Hvordan gjør man dette uten sim-kort? Gamle mobilen er påkoblet wifi, men det hjelper ikke. Anonymkode: e78b8...cfc
newman01 Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Hva er det som ikke fungerer uten simkort? Får du slått den på og logget deg inn på telefonen? Isåfall er det bare å stappe kabelen i rompa på mobilen og overføre bildene til en pc eller mac 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai Eller AirDrop fra gammel til ny. Anonymkode: 6ffbd...824
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai newman01 skrev (På 5.5.2025 den 10.14): Hva er det som ikke fungerer uten simkort? Får du slått den på og logget deg inn på telefonen? Isåfall er det bare å stappe kabelen i rompa på mobilen og overføre bildene til en pc eller mac Kan man ikke overføre fra iPhone til iPhone? Anonymkode: ef8f7...be5
newman01 Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan man ikke overføre fra iPhone til iPhone? Anonymkode: ef8f7...be5 Jo, men du må slå på telefonen først. Apple har det jo kjempeenkelt å klone en telefon. Har man konfigurert ting normalt kan man kaste en telefon på sjøen, stikke innom Elkjøp og kjøpe en ny og ha en duplikat klar på en time, med alt synkronisert
TBL12 Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai newman01 skrev (26 minutter siden): Jo, men du må slå på telefonen først. Apple har det jo kjempeenkelt å klone en telefon. Har man konfigurert ting normalt kan man kaste en telefon på sjøen, stikke innom Elkjøp og kjøpe en ny og ha en duplikat klar på en time, med alt synkronisert Det forutsetter iCloud er aktivert, og har stor nok kvote. I så fall fungerer det svært godt, og alt som er synkronisert overføres.
newman01 Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai (endret) Alternativt har man to telefoner ved siden av hverandre og starter overføring. Det er overraskende enkelt. Jeg gikk fra OnePlus til iPhone for noen år siden, da var det rimelig enkelt. Bare å installere en app på OnePlus og starte overføring på den nye telefonen Endret 11. mai av newman01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå