Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en gammel iPhone jeg gjerne skulle overført bilder fra til min nye iPhone. 
Hvordan gjør man dette uten sim-kort? Gamle mobilen er påkoblet wifi, men det hjelper ikke.

Anonymkode: e78b8...cfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som ikke fungerer uten simkort? Får du slått den på og logget deg inn på telefonen? Isåfall er det bare å stappe kabelen i rompa på mobilen og overføre bildene til en pc eller mac

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller AirDrop fra gammel til ny. 

Anonymkode: 6ffbd...824

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (På 5.5.2025 den 10.14):

Hva er det som ikke fungerer uten simkort? Får du slått den på og logget deg inn på telefonen? Isåfall er det bare å stappe kabelen i rompa på mobilen og overføre bildene til en pc eller mac

Kan man ikke overføre fra iPhone til iPhone?

Anonymkode: ef8f7...be5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan man ikke overføre fra iPhone til iPhone?

Anonymkode: ef8f7...be5

Jo, men du må slå på telefonen først. Apple har det jo kjempeenkelt å klone en telefon. Har man konfigurert ting normalt kan man kaste en telefon på sjøen, stikke innom Elkjøp og kjøpe en ny og ha en duplikat klar på en time, med alt synkronisert 

Skrevet
newman01 skrev (26 minutter siden):

Jo, men du må slå på telefonen først. Apple har det jo kjempeenkelt å klone en telefon. Har man konfigurert ting normalt kan man kaste en telefon på sjøen, stikke innom Elkjøp og kjøpe en ny og ha en duplikat klar på en time, med alt synkronisert 

Det forutsetter iCloud er aktivert, og har stor nok kvote. I så fall fungerer det svært godt, og alt som er synkronisert overføres.

Skrevet (endret)

Alternativt har man to telefoner ved siden av hverandre og starter overføring. Det er overraskende enkelt. 
Jeg gikk fra OnePlus til iPhone for noen år siden, da var det rimelig enkelt. Bare å installere en app på OnePlus og starte overføring på den nye telefonen 

Endret av newman01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...