Honey Dew Skrevet søndag kl 17:11 #61 Del Skrevet søndag kl 17:11 Bryr meg ikke. Gir føttebe BabyFoot engang i blant. Du får la være å glo på føttene til folk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet søndag kl 17:13 #62 Del Skrevet søndag kl 17:13 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og klipp tåneglene! Det burde vært forbudt mot å slippe inn folk med stygge, ustelte føtter i sandaler, i hvert fall på spisesteder. 🤮 Anonymkode: 49577...7e4 Folk spiser da ikke med føttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet søndag kl 17:13 #63 Del Skrevet søndag kl 17:13 (endret) Ikke mitt problem at du har dette problemet. Jeg går riktignok til fotpleier for føttene, men jeg sliter generelt med tørre føtter og nekter å ikke ha på meg sandaler fordi en som deg kan ha et problem med det. Du har ikke tenkt over at noen prøver å gjøre noe med det, men at det ikke bare-bare er å bli kvitt? Jobb med deg selv. Endret søndag kl 17:15 av SPOCA 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:15 #64 Del Skrevet søndag kl 17:15 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå er vi kommet til den delen av året igjen hvor føttene skal frem. Vær så snill å husk at mange skal se de og vi er mange med fotfobi. Får dere ikke til å file og smøre pga helse så be mannen din eller venner om hjelp til filing av død tørr hud. Husk fuktighetskrem etterpå. Vet dere er mange som sier at dere ikke bryr dere om hva andre synes, men tenk litt på at det er utrivelig for andre å gå ut å spise og få øye på inntørka føtter og neglesopp. Kan dere ta på dere dekkende sko i det minste Anonymkode: 72c0a...295 Mange er livredd hunder. Skal hundeeierne slutte å gå tur med hundene sine av den grunn? Mange voldtektsofre har fobi mot menn, skal alle menn sperres inne? Fobien må DU jobbe med. Andre kan ikke ta hensyn til dine fobier. Klarer du ikke være i det offentlige rom må du jobbe med deg selv. Anonymkode: a66b8...5c3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:17 #65 Del Skrevet søndag kl 17:17 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå er vi kommet til den delen av året igjen hvor føttene skal frem. Vær så snill å husk at mange skal se de og vi er mange med fotfobi. Får dere ikke til å file og smøre pga helse så be mannen din eller venner om hjelp til filing av død tørr hud. Husk fuktighetskrem etterpå. Vet dere er mange som sier at dere ikke bryr dere om hva andre synes, men tenk litt på at det er utrivelig for andre å gå ut å spise og få øye på inntørka føtter og neglesopp. Kan dere ta på dere dekkende sko i det minste Anonymkode: 72c0a...295 Med all respekt, dra til helvete 👌 Anonymkode: d1a26...279 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:20 #66 Del Skrevet søndag kl 17:20 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner meg ikke på folk som ikke steller føttene sine ukentlig. Et fotbad, skrubb eller fil og litt pedikyr, og fotkrem et par ganger ukentlig. Det er viktig å ta vare på føttene. Sprukne hæler og gule negler er grusomt å se på. Stort sett menn som har det. Anonymkode: 8c208...be6 Noen har et liv utover å dille med all slags rutiner knyttet til kroppen sin. Alle er heller ikke så ekstremt utseendefokuserte👌 Anonymkode: d1a26...279 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet søndag kl 17:21 #67 Del Skrevet søndag kl 17:21 visp skrev (33 minutter siden): Der er det litt jobb for ts! Ser ikke noe galt i de to øverste der. En viser da ikke fotbladene til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:27 #68 Del Skrevet søndag kl 17:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sitter du her hvert år og miner folk å file føttene sine? Anonymkode: 51683...033 Dette er så ekstremt at kunn unntaket går rundt slik, og som eventuelt går rundt slik putter beina i sokker og sko, ikke sandaler. Anonymkode: 440ff...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet søndag kl 17:30 #69 Del Skrevet søndag kl 17:30 Honey Dew skrev (8 minutter siden): Ser ikke noe galt i de to øverste der. En viser da ikke fotbladene til folk. Gjør du ikke? Slutt a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:35 #70 Del Skrevet søndag kl 17:35 Det er ikke mitt problem om du eller andre velger å stirre på mine føtter om jeg ikke har stelt dem eller ei. La være å se, hvis det er et problem. Anonymkode: aa657...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:37 #71 Del Skrevet søndag kl 17:37 Jeg har begrenset med energi pga sykdom, og det å file føttene osv kommer ikke høyt opp på lista over ting jeg bruker energi på. Jeg vil heller stikke føttene i sandaler og bli med familien ut og spise, en dag jeg føler meg bra, enn å ta en fotpleiekveld. Jeg har problemer med vorter, føflekker og skintags, men det er MITT problem, ingen andres. Jeg kan ikke skrive en anmodning til alle med sånne "utvekster" om å fjerne dem, fordi det gjør meg uvel! Anonymkode: cb49f...f0f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:41 #72 Del Skrevet søndag kl 17:41 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Noen har et liv utover å dille med all slags rutiner knyttet til kroppen sin. Alle er heller ikke så ekstremt utseendefokuserte👌 Anonymkode: d1a26...279 Fotpleie handler ikke om utseendefiksering for meg. Jeg har diabetes 2, og har lite lyst til å måtte amputere. En dyp sprekke kan for bli et sår som aldri vil gro på meg. Da er amputasjon neste. Jeg har alltid stelt føttene mine. Håper at ingen av dere som gir blaffen i det tilfeldigvis har uoppdaget diabetes 2. Og, nei, man behøver ikke å være feit og usunn for å få det. Man kan få det genetisk. Anonymkode: 8c208...be6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:45 #73 Del Skrevet søndag kl 17:45 Honey Dew skrev (30 minutter siden): Folk spiser da ikke med føttene. Folk spiser ikke med armhulene eller ræva heller, men det er greit å vaske og tørke seg for å ikke være til sjenanse for spisende gjester. Anonymkode: 49577...7e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:47 #74 Del Skrevet søndag kl 17:47 Jeg er helt enig. Blir kvalm når jeg ser dårlig stelte føtter. Jeg forstår ikke at man ikke har en egeninteresse for å stelle seg litt. Om ikke - bruk sko som dekker greiene. Anonymkode: 62373...e5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:48 #75 Del Skrevet søndag kl 17:48 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så du gidder og dusje og vaske altså? Vel det er jo en start. Finnes de som ikke gidder det heller, men normal hygiene er jo ut åpenbart. Anonymkode: bab7a...e32 Handler,hvis du leser,om å gidde. Handler om å ha energi til det. Sliter med lav energi som følge av psykiske ting og da utgår alt som går utover vask og dusj. Ekstra dill ofrer jeg til fordel for å drive med hobbyer. Gladelig! Anonymkode: 7053a...30a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:51 #76 Del Skrevet søndag kl 17:51 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes at det er fint at folk tar vare på føttene sine for sin egen velvære, men hadde ikke tenkt på at noen skulle gjøre det for min del (annet enn å fjerne fotvorter og fotsopp før offentlige bad for alle andres del, å ikke gjøre det er ufint). Det er noe snodig med den unge generasjonen i dag som mener at andre ikke kan vise normale matbilder eller et feriebilde fordi de selv har spiseforstyrrelse f.eks... verden fungerer ikke slik, den kretser ikke rundt deg og dine behov, og alle kan ikke ta hensyn til noen som trigges av menneskelige og normale ting. Råder deg til å jobbe med deg selv, TS. Anonymkode: 659ef...7ad Nemlig! AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og klipp tåneglene! Det burde vært forbudt mot å slippe inn folk med stygge, ustelte føtter i sandaler, i hvert fall på spisesteder. 🤮 Anonymkode: 49577...7e4 Da er det mange andre som heller ikke må slippes inn da: folk med skjeve tenner, flass på skuldrene, vorter i ansiktet, hengende øreflipper ... listen kan godt bli uendelig lang, bare man sitter og pønsker på hva man kan bli kvalm av når man skal spise. Likevel spiser folk ute hver dag. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner meg ikke på folk som ikke steller føttene sine ukentlig. Et fotbad, skrubb eller fil og litt pedikyr, og fotkrem et par ganger ukentlig. Det er viktig å ta vare på føttene. Sprukne hæler og gule negler er grusomt å se på. Stort sett menn som har det. Anonymkode: 8c208...be6 Skal folk med neglepsoriasis, som har gule fortykkede negler nektes å gå i sandaler? Når soleksponering er noe av det beste for folk med psoriasis? AnonymBruker skrev (3 timer siden): En halv gang større? Anonymkode: bab7a...e32 Hvis man har lymfødem, så er det mulig, ja. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser det når de tar opp fotsålene sine som mange dessverre gjør sittende på pub og restaurant på sommer. Fotsåler er hvit eller gul av tykk, gjerne sprukket hud. Knusktørt. Neglene, lakkere negler skal man jo selvfølgelig slippe om man ikke ønsker det men man må ta vare på tåneglene sine. Mange har gule, tykke negler, flisete hvor neglen spriker til alle kantene. Lakris på siden av neglene etter sokkel og lakris mellom tærne. Så er det mange som svetter på føttene eller har fotsopp, når de bruker samme sandaler hver dag setter svetten og soppen seg i sandalen og avgir sjenerende lukt Anonymkode: 72c0a...295 Ja huff. Stakkars deg som må se folk med neglepsoriasis og de fortykkede og oppflisede neglene deres. De bør vel forbys ute i det store og hele når de har den diagnosen, eller? AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også problemer med føtter , folk med flass i håret . Men seriøst jeg må bare se andre veier. Siden jeg har problemer med føtter. Ser jeg lite ned på andres bein. Anonymkode: ec890...6e2 Hva gjør du med de som har tørr hodebunn, psoriasis eller seborreisk eksem og flasser på grunn av det da? Da har du problemer med noe som nesten 50% av befolkningen i dette landet plages med. Da må det være skikkelig ille å være deg, stakkar. Må sitte og se andre veier når du prater med folk du da? Det er skikkelig tillitvekkende, gitt. Sier som Halvor Johansson: Ta dere sammen! Anonymkode: 8799c...c48 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:56 #77 Del Skrevet søndag kl 17:56 Er du sikker på at det ikke bare er reklame for det beauty spillet mellom reels på instagram du har sett og blitt skremt? 😆 har virkelig aldri lagt merke til tilstanden på føttene til andre folk 😛 Anonymkode: 49a6b...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:05 #78 Del Skrevet søndag kl 18:05 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fotpleie handler ikke om utseendefiksering for meg. Jeg har diabetes 2, og har lite lyst til å måtte amputere. En dyp sprekke kan for bli et sår som aldri vil gro på meg. Da er amputasjon neste. Jeg har alltid stelt føttene mine. Håper at ingen av dere som gir blaffen i det tilfeldigvis har uoppdaget diabetes 2. Og, nei, man behøver ikke å være feit og usunn for å få det. Man kan få det genetisk. Anonymkode: 8c208...be6 Haha jo, man er absolutt usunn om man får type to. Anonymkode: d1a26...279 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:33 #79 Del Skrevet søndag kl 18:33 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Haha jo, man er absolutt usunn om man får type to. Anonymkode: d1a26...279 Det er bare tull. Jeg har genetisk diabetes 2. Har alltid vært normalvektig og sunn, men fikk det likevel. Ikke uttal deg om ting du ikke kan noe om. Tallet på de som får genetisk diabetes øker i full fart. Anonymkode: 8c208...be6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet mandag kl 05:51 #80 Del Skrevet mandag kl 05:51 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Folk spiser ikke med armhulene eller ræva heller, men det er greit å vaske og tørke seg for å ikke være til sjenanse for spisende gjester. Anonymkode: 49577...7e4 La vær å lukte på armhulene og ræven da. Endret mandag kl 10:01 av Honey Dew 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå