AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Del Skrevet 4. mai Nå er vi kommet til den delen av året igjen hvor føttene skal frem. Vær så snill å husk at mange skal se de og vi er mange med fotfobi. Får dere ikke til å file og smøre pga helse så be mannen din eller venner om hjelp til filing av død tørr hud. Husk fuktighetskrem etterpå. Vet dere er mange som sier at dere ikke bryr dere om hva andre synes, men tenk litt på at det er utrivelig for andre å gå ut å spise og få øye på inntørka føtter og neglesopp. Kan dere ta på dere dekkende sko i det minste Anonymkode: 72c0a...295 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Del Skrevet 4. mai Har ikke noe å file Anonymkode: 497af...417 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Del Skrevet 4. mai Alle kan ikke være like perfekt som deg dessverre Anonymkode: 2c7ee...af0 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Del Skrevet 4. mai Fotfobi? Kanskje DU skal gjøre noe med det? Anonymkode: 5cd64...28d 24 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå er vi kommet til den delen av året igjen hvor føttene skal frem. Vær så snill å husk at mange skal se de og vi er mange med fotfobi. Får dere ikke til å file og smøre pga helse så be mannen din eller venner om hjelp til filing av død tørr hud. Husk fuktighetskrem etterpå. Vet dere er mange som sier at dere ikke bryr dere om hva andre synes, men tenk litt på at det er utrivelig for andre å gå ut å spise og få øye på inntørka føtter og neglesopp. Kan dere ta på dere dekkende sko i det minste Anonymkode: 72c0a...295 Fobi er lett å kurere. Eksponering er kuren. Anonymkode: 7fc81...c8f 13 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vær så snill å husk at mange skal se de og vi er mange med fotfobi. Anonymkode: 72c0a...295 Andre skal tilpasse seg din lidelse i stedet for at du skal utsettes for eksponeringsterapi? Anonymkode: 756ea...305 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Andre skal tilpasse seg din lidelse i stedet for at du skal utsettes for eksponeringsterapi? Anonymkode: 756ea...305 Inntørka føtter er ikke bra for dere, ta vare på føttene deres og husk at mange skal se og gremmes innvendig av synet Anonymkode: 72c0a...295 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #8 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Inntørka føtter er ikke bra for dere, ta vare på føttene deres og husk at mange skal se og gremmes innvendig av synet Anonymkode: 72c0a...295 Det er ditt problem, ikke mitt. Anonymkode: 6c893...bc2 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #9 Del Skrevet 4. mai Jeg har føtter myke som babyhud. Jeg og har fotfobi, men det løser jeg ved å aldri se på føttene til folk. Anonymkode: 4d634...d6e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #10 Del Skrevet 4. mai Jeg bruker å dra fingrene mellom tærne, lukte på de, og det lukter litt rart. Normalt? Anonymkode: 2edb7...850 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #11 Del Skrevet 4. mai Om du ikke tåler føtter på sitt verste så dropp å se på føtter. Gratis råd som hjelper din mentale helse. Anonymkode: 08105...78c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nå er vi kommet til den delen av året igjen hvor føttene skal frem. Vær så snill å husk at mange skal se de og vi er mange med fotfobi. Får dere ikke til å file og smøre pga helse så be mannen din eller venner om hjelp til filing av død tørr hud. Husk fuktighetskrem etterpå. Vet dere er mange som sier at dere ikke bryr dere om hva andre synes, men tenk litt på at det er utrivelig for andre å gå ut å spise og få øye på inntørka føtter og neglesopp. Kan dere ta på dere dekkende sko i det minste Anonymkode: 72c0a...295 Eller, så får sarte sjeler holde seg hjemme😂 Du kan jo sponse fotterapeut til de som måtte trenge det? Anonymkode: 22548...ff2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mai #13 Del Skrevet 4. mai Du får løfte blikket da, og la være å se på andres føtter hvis det er så vanskelig for deg. Min kropp, mitt valg - også når det gjelder fotfiling... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #14 Del Skrevet 4. mai Tipper på at ingen hadde hørt om "fotfobi" for 50 år siden. Enda en diagnose produsert av overflod og fokus på egen person. Anonymkode: 2c7ee...af0 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 4. mai #15 Del Skrevet 4. mai Må du se på føttene til andre mennesker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #16 Del Skrevet 4. mai Jeg anbefaler deg eksponeringsterapi. I stedet for å pålegge alle andre diverse arbeid, for at din sarte sjel skal få stirre på alles føtter. Det er ditt problem, og ikke noe alle andre skal løse for deg. Anonymkode: a0e56...c3d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #17 Del Skrevet 4. mai Jeg synes at det er fint at folk tar vare på føttene sine for sin egen velvære, men hadde ikke tenkt på at noen skulle gjøre det for min del (annet enn å fjerne fotvorter og fotsopp før offentlige bad for alle andres del, å ikke gjøre det er ufint). Det er noe snodig med den unge generasjonen i dag som mener at andre ikke kan vise normale matbilder eller et feriebilde fordi de selv har spiseforstyrrelse f.eks... verden fungerer ikke slik, den kretser ikke rundt deg og dine behov, og alle kan ikke ta hensyn til noen som trigges av menneskelige og normale ting. Råder deg til å jobbe med deg selv, TS. Anonymkode: 659ef...7ad 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #18 Del Skrevet 4. mai Har du fobi, som i at du blir redd føtter? Eller er det bare som i ekkelt? Anonymkode: 0dd76...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #19 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nå er vi kommet til den delen av året igjen hvor føttene skal frem. Vær så snill å husk at mange skal se de og vi er mange med fotfobi. Får dere ikke til å file og smøre pga helse så be mannen din eller venner om hjelp til filing av død tørr hud. Husk fuktighetskrem etterpå. Vet dere er mange som sier at dere ikke bryr dere om hva andre synes, men tenk litt på at det er utrivelig for andre å gå ut å spise og få øye på inntørka føtter og neglesopp. Kan dere ta på dere dekkende sko i det minste Anonymkode: 72c0a...295 Dette innlegget gjorde at jeg iallefall ikke skal file og gjøre føttene mine fine! Det vil være en glede å utsette deg for eksponering slik at du får gjort noe med din fobi. Anonymkode: d1927...87e 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #20 Del Skrevet 4. mai Og klipp tåneglene! Det burde vært forbudt mot å slippe inn folk med stygge, ustelte føtter i sandaler, i hvert fall på spisesteder. 🤮 Anonymkode: 49577...7e4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå