Gå til innhold

Keratinbehandling - Må man føne håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et spørsmål til dere som har tatt keratinbehandling på håret:

Jeg har slitt, krusete, småkrøllete hår som dersom jeg ikke styler det ser litt ut som en høysåte. Jeg har en travel hverdag og en jobb som sørger for at jeg må vaske håret nesten daglig (jobber med dyr). Jeg vet det er for ofte, men ikke mye trivelig å treffe venninner eller gå på butikken og lukte vondt.

Jeg syntes det å style håret er superkjedelig og tenkte at keratinbehandling måtte være fint! Har sett så mye fine resultater på sosiale medier. Jeg tok dette for noen uker siden hos frisøren og hun viste årsaken til at jeg ønsket å ta det. Nemlig å bruke mindre tid på håret i hverdagen. Helt på slutten av behandlingen nevner hun at jeg må føne håret etter hver hårvask for at behandlingen skal bli aktivert igjen?

Nå har jeg hatt det noen uker og har byttet på å føne håret og la det lufttørke. Når jeg lar det lufttørke blir det kanskje litt bedre enn til vanlig, men det blir superfint når jeg føner det. Men for meg er jo litt av hensikten med behandlingen vekk.... Vanligvis lar jeg som regel håret lufttørke - både fordi det er slitt og jeg ikke vil varmebehandle det for mye, men også fordi jeg syntes det er så kjedelig!

Har jeg fått en dårlig keratinbehandling, eller er alle sånn?

Og dersom alle er sånn: Har noen tips til en god hårføner? 🤯

Anonymkode: 7b8fd...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...