AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Hvis en yngre bekjent plutselig begynner å skrive tekstmeldinger til meg med korte setninger og punktum og ingen emojier, betyr det at hun er sur på meg? Før skrev hun alltid «hei 😊» og ingen punktum… Hvordan går jeg fram nå for å bevare relasjonen i så fall? Spørre henne rett ut? Late som ingenting? Anonymkode: a994c...bfb
Sjokoladepenge Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Pleier du å svare med emojier selv? Jeg har en uvane med å alltid slenge på noen emojis i meldinger, men hvis jeg merker at den jeg skriver med ikke bruker dem, så justerer jeg meg og dropper dem selv også
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Sjokoladepenge skrev (2 minutter siden): Pleier du å svare med emojier selv? Ja, jeg har lært at man virker sur hvis man ikke gjør det, så jeg dropper punktum og bruker emojier. Så da er hun sur for noe? Eller ikke? Anonymkode: a994c...bfb
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg har lært at man virker sur hvis man ikke gjør det, så jeg dropper punktum og bruker emojier. Så da er hun sur for noe? Eller ikke? Anonymkode: a994c...bfb Den enkleste måten å få vite det på er å spørre henne direkte. Anonymkode: 8e920...a83
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai Hvordan tenker du vi skal kunne vite det? Anonymkode: 054e3...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai Kan det tenkes at denne personen er litt travel med andre ting for tiden og derfor svarer kort? Kan det hende denne personen har lært seg at punktum er noe man skal bruke i setninger? Årsakene kan være mange. Hvis du vil ha et svar så spør du. Anonymkode: 3447e...4db 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #8 Skrevet 4. mai Jeg bruker ikke emojier. Og jeg bruker punktum. Jeg gjør det fordi det er slike vi har lært å skrive. Jeg er verken sur eller noe annet. Anonymkode: 1dbd6...3a9 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #9 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg bruker ikke emojier. Og jeg bruker punktum. Jeg gjør det fordi det er slike vi har lært å skrive. Jeg er verken sur eller noe annet. Anonymkode: 1dbd6...3a9 Er du min yngre bekjente, som alltid svarte med emojier og uten punktum før? Anonymkode: a994c...bfb
AnonymBruker Skrevet 4. mai #10 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan tenker du vi skal kunne vite det? Anonymkode: 054e3...a2f Hvis du ikke vet eller mening skal du selvsagt få slippe å svare. Anonymkode: a994c...bfb
Daria Skrevet 4. mai #11 Skrevet 4. mai Hun har blitt voksen og lært seg grunnleggende skriveregler? 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12 Skrevet 4. mai Verre er det med dem som aldri bruker spørsmålstegn og er storforbruker av ... og. !!!! Anonymkode: 7c139...421
MiaW. Skrevet 4. mai #13 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du min yngre bekjente, som alltid svarte med emojier og uten punktum før? Anonymkode: a994c...bfb Sannsynligvis ikke. Og sjansen er veldig liten for at hun leser dette og svarer her inne. Så hvorfor spør du noen andre enn henne? Korrekt punktsetting er i utgangspunktet ikke et tegn på at noen er sur 🙄 1
k4ren Skrevet 4. mai #14 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg har lært at man virker sur hvis man ikke gjør det, så jeg dropper punktum og bruker emojier. Så da er hun sur for noe? Eller ikke? Anonymkode: a994c...bfb Er du sur nå med dette innlegget? Her er det flere punktum enn smileys ☹️
AnonymBruker Skrevet 4. mai #15 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg har lært at man virker sur hvis man ikke gjør det, så jeg dropper punktum og bruker emojier. Så da er hun sur for noe? Eller ikke? Anonymkode: a994c...bfb Hvem har lært deg dette? Hvem bestemmer hva som er korrekt? Anonymkode: 54eb5...a13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå