Gå til innhold

Tidligste du fikk positiv graviditetstest?

Summer00

Anbefalte innlegg

Venter i spenning på om testen blir positiv eller negativ 🤞 Skal teste om en ukes tid!

Hva var det tidligste du fikk positiv graviditetstest? 

Endret av Summer00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Syklusdag 24. Aner ikke når jeg hadde eggløsning, da, for har aldri drevet og testet det.

Anonymkode: 0114b...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

8 dpo, på en tidlig test. Veldig, veldig svak strek da.

Anonymkode: bd4e1...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

To svangerskap bak meg og langtidsprøver - jeg har ordentlig strekøyne og kan se den svakeste strek, vil jeg påstå. Alltid testet fra 7dpo i alle prøveperioder og på begge svangerskapene mine. 
Første svangerskap var det ikke SNAKK om noen antydninger før 12DPO og den var så svak at samboer ikke så streken. 
Andre svangerskap fikk jeg sterk strek 9dpo, ikke kjempe sterk men mye sterkere enn ved første svangerskap. 
Tror det handler om at eggløsningen min kom litt senere og ble befruktet litt senere og festet seg litt senere i første svangerskap, til tross for at jeg har perfekt kontroll på når EL er. Derfor kan man virkelig ikke gi opp håpet på 10dpo fordi de «fleste» får positiv test da.

Anonymkode: 2fba6...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

To svangerskap bak meg og langtidsprøver - jeg har ordentlig strekøyne og kan se den svakeste strek, vil jeg påstå. Alltid testet fra 7dpo i alle prøveperioder og på begge svangerskapene mine. 
Første svangerskap var det ikke SNAKK om noen antydninger før 12DPO og den var så svak at samboer ikke så streken. 
Andre svangerskap fikk jeg sterk strek 9dpo, ikke kjempe sterk men mye sterkere enn ved første svangerskap. 
Tror det handler om at eggløsningen min kom litt senere og ble befruktet litt senere og festet seg litt senere i første svangerskap, til tross for at jeg har perfekt kontroll på når EL er. Derfor kan man virkelig ikke gi opp håpet på 10dpo fordi de «fleste» får positiv test da.

Anonymkode: 2fba6...60d

Hvilken sensitivitet var det på testene du brukte? 5, 10, 25, 50miu/ml? 🙂

Anonymkode: bd4e1...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...