Summer00 Skrevet søndag kl 10:37 #1 Del Skrevet søndag kl 10:37 (endret) Venter i spenning på om testen blir positiv eller negativ 🤞 Skal teste om en ukes tid! Hva var det tidligste du fikk positiv graviditetstest? Endret søndag kl 14:47 av Summer00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:50 #2 Del Skrevet søndag kl 10:50 9 dpo. Er 1 år og 1 uke siden nå 🥰 Anonymkode: 8e179...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:10 #3 Del Skrevet søndag kl 11:10 Første ikm. Andre tre dager etter ikm. Anonymkode: a45cc...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet søndag kl 17:54 #4 Del Skrevet søndag kl 17:54 Kveld 8 dpo 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Syklusdag 24. Aner ikke når jeg hadde eggløsning, da, for har aldri drevet og testet det. Anonymkode: 0114b...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden 8 dpo, på en tidlig test. Veldig, veldig svak strek da. Anonymkode: bd4e1...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden To svangerskap bak meg og langtidsprøver - jeg har ordentlig strekøyne og kan se den svakeste strek, vil jeg påstå. Alltid testet fra 7dpo i alle prøveperioder og på begge svangerskapene mine. Første svangerskap var det ikke SNAKK om noen antydninger før 12DPO og den var så svak at samboer ikke så streken. Andre svangerskap fikk jeg sterk strek 9dpo, ikke kjempe sterk men mye sterkere enn ved første svangerskap. Tror det handler om at eggløsningen min kom litt senere og ble befruktet litt senere og festet seg litt senere i første svangerskap, til tross for at jeg har perfekt kontroll på når EL er. Derfor kan man virkelig ikke gi opp håpet på 10dpo fordi de «fleste» får positiv test da. Anonymkode: 2fba6...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden 10 dpo på begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): To svangerskap bak meg og langtidsprøver - jeg har ordentlig strekøyne og kan se den svakeste strek, vil jeg påstå. Alltid testet fra 7dpo i alle prøveperioder og på begge svangerskapene mine. Første svangerskap var det ikke SNAKK om noen antydninger før 12DPO og den var så svak at samboer ikke så streken. Andre svangerskap fikk jeg sterk strek 9dpo, ikke kjempe sterk men mye sterkere enn ved første svangerskap. Tror det handler om at eggløsningen min kom litt senere og ble befruktet litt senere og festet seg litt senere i første svangerskap, til tross for at jeg har perfekt kontroll på når EL er. Derfor kan man virkelig ikke gi opp håpet på 10dpo fordi de «fleste» får positiv test da. Anonymkode: 2fba6...60d Hvilken sensitivitet var det på testene du brukte? 5, 10, 25, 50miu/ml? 🙂 Anonymkode: bd4e1...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå