Summer00 Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai (endret) Venter i spenning på om testen blir positiv eller negativ 🤞 Skal teste om en ukes tid! Hva var det tidligste du fikk positiv graviditetstest? Endret 4. mai av Summer00
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai 9 dpo. Er 1 år og 1 uke siden nå 🥰 Anonymkode: 8e179...8ae
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Første ikm. Andre tre dager etter ikm. Anonymkode: a45cc...e34
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Syklusdag 24. Aner ikke når jeg hadde eggløsning, da, for har aldri drevet og testet det. Anonymkode: 0114b...602
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai 8 dpo, på en tidlig test. Veldig, veldig svak strek da. Anonymkode: bd4e1...4ad
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai To svangerskap bak meg og langtidsprøver - jeg har ordentlig strekøyne og kan se den svakeste strek, vil jeg påstå. Alltid testet fra 7dpo i alle prøveperioder og på begge svangerskapene mine. Første svangerskap var det ikke SNAKK om noen antydninger før 12DPO og den var så svak at samboer ikke så streken. Andre svangerskap fikk jeg sterk strek 9dpo, ikke kjempe sterk men mye sterkere enn ved første svangerskap. Tror det handler om at eggløsningen min kom litt senere og ble befruktet litt senere og festet seg litt senere i første svangerskap, til tross for at jeg har perfekt kontroll på når EL er. Derfor kan man virkelig ikke gi opp håpet på 10dpo fordi de «fleste» får positiv test da. Anonymkode: 2fba6...60d 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): To svangerskap bak meg og langtidsprøver - jeg har ordentlig strekøyne og kan se den svakeste strek, vil jeg påstå. Alltid testet fra 7dpo i alle prøveperioder og på begge svangerskapene mine. Første svangerskap var det ikke SNAKK om noen antydninger før 12DPO og den var så svak at samboer ikke så streken. Andre svangerskap fikk jeg sterk strek 9dpo, ikke kjempe sterk men mye sterkere enn ved første svangerskap. Tror det handler om at eggløsningen min kom litt senere og ble befruktet litt senere og festet seg litt senere i første svangerskap, til tross for at jeg har perfekt kontroll på når EL er. Derfor kan man virkelig ikke gi opp håpet på 10dpo fordi de «fleste» får positiv test da. Anonymkode: 2fba6...60d Hvilken sensitivitet var det på testene du brukte? 5, 10, 25, 50miu/ml? 🙂 Anonymkode: bd4e1...4ad
AnonymBruker Skrevet 6. mai #10 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvilken sensitivitet var det på testene du brukte? 5, 10, 25, 50miu/ml? 🙂 Anonymkode: bd4e1...4ad Jeg brukte babyplan sine tester, både tidlig og vanlig. Men streken var sterkere pp den vanlige enn på tidligtesten 😅 slik var det i begge svangerskap (hadde liggendes et lager til andre svangerskap da jeg var langtidsprøver i første svangerskap) Anonymkode: 2fba6...60d
Polly888 Skrevet 7. mai #11 Skrevet 7. mai 9 dpo på babyplan strimmel. Det endte desverre i MA. De andre gangene testet jeg ikke positivt før 12-14 dpo, de endte i baby 😊
AnonymBruker Skrevet 8. mai #12 Skrevet 8. mai 8 dpo, med nr 2. svak svak skygge som sikkert bare jeg så😅 men var mer tydelig 10 dpo. Anonymkode: 59cad...a90
Hjertefisk Skrevet 8. mai #13 Skrevet 8. mai (endret) AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 14.10): Jeg brukte babyplan sine tester, både tidlig og vanlig. Men streken var sterkere pp den vanlige enn på tidligtesten 😅 slik var det i begge svangerskap (hadde liggendes et lager til andre svangerskap da jeg var langtidsprøver i første svangerskap) Anonymkode: 2fba6...60d Morsomt å høre hvor forskjellige resultater folk har! Jeg er også langtidsprøver og har sikkert svidd av flere hundrevis av tester. Hvor lenge prøvde du ved første barn og hvor gammel var du, om jeg kan spørre? Endret 8. mai av Hjertefisk
AnonymBruker Skrevet 8. mai #14 Skrevet 8. mai Hjertefisk skrev (1 time siden): Morsomt å høre hvor forskjellige resultater folk har! Jeg er også langtidsprøver og har sikkert svidd av flere hundrevis av tester. Hvor lenge prøvde du ved første barn og hvor gammel var du, om jeg kan spørre? Jeg var 26 da jeg prøvde på første, var overvektig og hadde pcos. Brukte rett over et år ☺️ med nr 2 ble jeg gravid på første forsøk, så det var mildt sagt sjokkerendes, men både jordmor og lege sa at det var et vanlig fenomen 😅 Anonymkode: 2fba6...60d 1
sommerfugl154 Skrevet 16. mai #15 Skrevet 16. mai Veldig svak strek tidligtest på kvelden 8dpo og tydelig strek morgen 9dpo
Octopus Skrevet 17. mai #17 Skrevet 17. mai 8 DPO strimmeltest. Negativ på digital frem til 10 DPO. Supersvak strek da. Nå er han snart en mnd gammel
AnonymBruker Skrevet 17. mai #18 Skrevet 17. mai 8dpo med første (men da var streken så lite synlig at samboer ikke trodde på meg før 9 dpo), med nr. 2 kom ikke streken før 12 dpo, men begge levendefødte barn 😊 Anonymkode: b3269...b09
Kvinne87Rogaland Skrevet 20. mai #20 Skrevet 20. mai Jeg hadde helt negativ test 10 dpo i begge mine svangerskap. Og testet positivt 12 dpo begge ganger. Vet ikke om jeg hadde sett strek om jeg testet 11 dpo, men tviler siden streken var så svak 12 dpo. Helt sikker på eggløsning pga tester og smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå