Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Venter i spenning på om testen blir positiv eller negativ 🤞 Skal teste om en ukes tid!

Hva var det tidligste du fikk positiv graviditetstest? 

Endret av Summer00
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

9 dpo. Er 1 år og 1 uke siden nå 🥰

Anonymkode: 8e179...8ae

AnonymBruker
Skrevet

Første ikm. Andre tre dager etter ikm. 

Anonymkode: a45cc...e34

Skrevet

Kveld 8 dpo 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Syklusdag 24. Aner ikke når jeg hadde eggløsning, da, for har aldri drevet og testet det.

Anonymkode: 0114b...602

AnonymBruker
Skrevet

8 dpo, på en tidlig test. Veldig, veldig svak strek da.

Anonymkode: bd4e1...4ad

AnonymBruker
Skrevet

To svangerskap bak meg og langtidsprøver - jeg har ordentlig strekøyne og kan se den svakeste strek, vil jeg påstå. Alltid testet fra 7dpo i alle prøveperioder og på begge svangerskapene mine. 
Første svangerskap var det ikke SNAKK om noen antydninger før 12DPO og den var så svak at samboer ikke så streken. 
Andre svangerskap fikk jeg sterk strek 9dpo, ikke kjempe sterk men mye sterkere enn ved første svangerskap. 
Tror det handler om at eggløsningen min kom litt senere og ble befruktet litt senere og festet seg litt senere i første svangerskap, til tross for at jeg har perfekt kontroll på når EL er. Derfor kan man virkelig ikke gi opp håpet på 10dpo fordi de «fleste» får positiv test da.

Anonymkode: 2fba6...60d

• Liker 1
Skrevet

10 dpo på begge

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

To svangerskap bak meg og langtidsprøver - jeg har ordentlig strekøyne og kan se den svakeste strek, vil jeg påstå. Alltid testet fra 7dpo i alle prøveperioder og på begge svangerskapene mine. 
Første svangerskap var det ikke SNAKK om noen antydninger før 12DPO og den var så svak at samboer ikke så streken. 
Andre svangerskap fikk jeg sterk strek 9dpo, ikke kjempe sterk men mye sterkere enn ved første svangerskap. 
Tror det handler om at eggløsningen min kom litt senere og ble befruktet litt senere og festet seg litt senere i første svangerskap, til tross for at jeg har perfekt kontroll på når EL er. Derfor kan man virkelig ikke gi opp håpet på 10dpo fordi de «fleste» får positiv test da.

Hvilken sensitivitet var det på testene du brukte? 5, 10, 25, 50miu/ml? 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvilken sensitivitet var det på testene du brukte? 5, 10, 25, 50miu/ml? 🙂

Jeg brukte babyplan sine tester, både tidlig og vanlig. Men streken var sterkere pp den vanlige enn på tidligtesten 😅 slik var det i begge svangerskap (hadde liggendes et lager til andre svangerskap da jeg var langtidsprøver i første svangerskap) 

Skrevet

9 dpo på babyplan strimmel. Det endte desverre i MA. De andre gangene testet jeg ikke positivt før 12-14 dpo, de endte i baby 😊

AnonymBruker
Skrevet

8 dpo, med nr 2. svak svak skygge som sikkert bare jeg så😅 men var mer tydelig 10 dpo.

Anonymkode: 59cad...a90

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 14.10):

Jeg brukte babyplan sine tester, både tidlig og vanlig. Men streken var sterkere pp den vanlige enn på tidligtesten 😅 slik var det i begge svangerskap (hadde liggendes et lager til andre svangerskap da jeg var langtidsprøver i første svangerskap) 

Morsomt å høre hvor forskjellige resultater folk har!

Jeg er også langtidsprøver og har sikkert svidd av flere hundrevis av tester. Hvor lenge prøvde du ved første barn og hvor gammel var du, om jeg kan spørre? :)

Endret av Hjertefisk
AnonymBruker
Skrevet
Hjertefisk skrev (1 time siden):

Morsomt å høre hvor forskjellige resultater folk har!

Jeg er også langtidsprøver og har sikkert svidd av flere hundrevis av tester. Hvor lenge prøvde du ved første barn og hvor gammel var du, om jeg kan spørre? :)

Jeg var 26 da jeg prøvde på første, var overvektig og hadde pcos.  Brukte rett over et år ☺️ med nr 2 ble jeg gravid på første forsøk, så det var mildt sagt sjokkerendes, men både jordmor og lege sa at det var et vanlig fenomen 😅

• Hjerte 1
Skrevet

Veldig svak strek tidligtest på kvelden 8dpo og tydelig strek morgen 9dpo

AnonymBruker
Skrevet

9 DPO på kvelden. 

Anonymkode: 08be3...51e

Skrevet

8 DPO strimmeltest. Negativ på digital frem til 10 DPO. Supersvak strek da. Nå er han snart en mnd gammel 

AnonymBruker
Skrevet

8dpo med første (men da var streken så lite synlig at samboer ikke trodde på meg før 9 dpo), med nr. 2 kom ikke streken før 12 dpo, men begge levendefødte barn 😊

Anonymkode: b3269...b09

AnonymBruker
Skrevet

8dpo, IVF så sikker på dpo.

Anonymkode: b9682...8dd

Skrevet

Jeg hadde helt negativ test 10 dpo i begge mine svangerskap. Og testet positivt 12 dpo begge ganger. Vet ikke om jeg hadde sett strek om jeg testet 11 dpo, men tviler siden streken var så svak 12 dpo.

Helt sikker på eggløsning pga tester og smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...