AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:14 #61 Del Skrevet mandag kl 06:14 -jk- skrev (9 timer siden): Til gjengjeld spiser du kanskje kveldsmat? Vi som må ha frokost spiser ofte ingenting etter middag, og da blir man unektelig mer sulten på morgenen enn om man har spist kvelds. Jeg spiser verken frokost eller kveldsmat de fleste dager, og det går helt fint. De som må ha frokost er de som er sultne om morgenen, uavhengig av om de spiser kveldsmat eller ikke. Anonymkode: dabcd...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:22 #62 Del Skrevet mandag kl 06:22 Hvem spiser croissanter til frokost? Oslofolk? Anonymkode: 5590b...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet mandag kl 06:38 #63 Del Skrevet mandag kl 06:38 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvem spiser croissanter til frokost? Oslofolk? Anonymkode: 5590b...28a For meg er det fast feriefrokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:03 #64 Del Skrevet mandag kl 07:03 Jeg skjønner meg ikke på folk som spiser frokost i det hele tatt, og din frokost hadde jeg nektet å spise. Jeg tar en plain crossaint og dobbel espresso i 11-tiden. Folk er forskjellige. Anonymkode: e1b66...eac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:18 #65 Del Skrevet mandag kl 07:18 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvem spiser croissanter til frokost? Oslofolk? Anonymkode: 5590b...28a Den lille nasjonen Frankrike. Anonymkode: 6ed4b...58e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå