Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har ei lita bunadskrise, som selvfølgelig skulle vært løst på lang sikt.. Men nå er det knapt 2 uker igjen til 17. mai og jeg må ned fort! Har tidligere gått på Nutrilett sånn delvis, men nå lurer jeg på om noen har erfaring med å gå på det i to uker uten annen mat? 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart det 70% og det er da godt nok? Trenger et måltid hver dag, hvis ikke går jeg på veggen.

Anonymkode: 65ab8...11a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har klart det 70% og det er da godt nok? Trenger et måltid hver dag, hvis ikke går jeg på veggen.

Takk for svar:) Hvor mye gikk du ned da?

Skrevet

Hvorfor ikke bare spise mindre? Eller faste? Få i deg skikkelig mat isåfall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en fin kjole eller bluse og jobb deg inn i bunaden til neste 17. mai. Langsiktig livsstilsendringer er tingen. Ellers så må du rett og slett sy den ut. 

Anonymkode: f1d98...edb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hildamaria skrev (7 minutter siden):

Takk for svar:) Hvor mye gikk du ned da?

2,7kg på 2 uker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kombinerte det med en lett middag som stort sett var salat. Varierte med kylling, scampi og skinke og hadde da noe godt å glede meg til hver dag. Gikk også tur i to timer hver dag. 

• Liker 1
Skrevet

Er det snakk om mer komfort, og bunaden vil passe med noen få kilo ned, så kan jeg til nøds henge meg på denne her. Jeg er ikke så tilhenger av sånne dietter, men de skal jo i hvert fall sikre at en får de næringsstoffene en trenger, og det kan være vanskeligere med å bare spise mindre. 
Hvor mange kilo er det snakk om? 
Om det blir like varmt som det var i fjor så var det mange som droppet bunaden på grunn av varmen uansett. Lov å håpe på det også 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spis carnivore frem til 17mai. Jeg gikk ned over 1 kg på tre dager. Mye vann da. 

Anonymkode: 03e68...51c

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar alle! Jeg tror jeg tar til fornuften og kjøper meg en ny kjole i år, må jo kunne puste også😄 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...