AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Har ungdom som ser etter bolig. I dag ble det lagt ut en som det står en ska ringe om info. Når på en søndag kan en ta kontakt om slike ting Anonymkode: 4389c...62d
Daisy-love Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Om den ble lagt ut i dag på morgenen så vil jeg tro det bare er å ringe. Hadde det vært min mor hadde hun fått sjokk over at noen ringte før kirketid på en søndag (hun går ikke nødvendigvis i kirken, har bare litt tanker), men hun hadde heller ikke lagt ut på en søndag morgen. Kjør på, for leiligheter går raskt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai Daisy-love skrev (7 minutter siden): Om den ble lagt ut i dag på morgenen så vil jeg tro det bare er å ringe. Hadde det vært min mor hadde hun fått sjokk over at noen ringte før kirketid på en søndag (hun går ikke nødvendigvis i kirken, har bare litt tanker), men hun hadde heller ikke lagt ut på en søndag morgen. Kjør på, for leiligheter går raskt. Ja er det vi og merker. Og denne var og mye billigere enn mye annet rundt Anonymkode: 4389c...62d
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har ungdom som ser etter bolig. I dag ble det lagt ut en som det står en ska ringe om info. Når på en søndag kan en ta kontakt om slike ting Anonymkode: 4389c...62d Hadde sendt en mld først. Anonymkode: 55ae0...de0
Uanonym bruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai Om annonsen ble lagt ut i dag, er vedkommende sikkert våken og det er bare å ringe. Generelt synes jeg man kan drøye til 11-12 med å ringe folk på søndager. 4
Daisy-love Skrevet 4. mai #8 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja er det vi og merker. Og denne var og mye billigere enn mye annet rundt Anonymkode: 4389c...62d De hadde ikke lagt den ut nå på morgenen om de tenkte folk ville vente med å ringe de til i ettermiddag. Fint å eventet sende en sms, men om de spesifikt har bedt folk om å ringe så er det jo det de ønsker. Tipper den går fort, så lurt å hive seg rundt. Jeg kastet meg rundt for mange år siden, ukedag da, på en billig en. De tok bare de to første til visning, og jeg fikk den. Så jeg hadde prøvd. Lykke til. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #9 Skrevet 4. mai Jeg regner med folk bruker "ikke forstyrr", lydløs, og så videre. Om det ikke passer å få en telefon. Anonymkode: 442f7...a05 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #10 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (32 minutter siden): I dag ble det lagt ut en som det står en ska ringe om info. Når på en søndag kan en ta kontakt om slike ting Anonymkode: 4389c...62d Når den ble lagt ut på morgenkvisten må man forvente telefoner tvert. Anonymkode: 3d8ce...db4 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai #11 Skrevet 4. mai Siden annonsen ble lagt ut på morgenkvisten er det helt greit å ringe nå. Generelt mener jeg etter 12. Anonymkode: 345ec...407 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12 Skrevet 4. mai Jeg hadde sendt en meld først. Anonymkode: b473a...efd
AnonymBruker Skrevet 4. mai #13 Skrevet 4. mai På ettermiddagen! På formiddagen sover man og går på tur. Om ettermiddagen er det kaffe og innekos og da passer en slik tlf. Akkurat som at man ikke ringer om slik midt i arbeidstiden. Anonymkode: 24e6c...1a4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #14 Skrevet 4. mai Normalt vil jeg si man ikke forstyrrer noen før kl 12 på en søndag. Men hvis annonse er lagt ut samme morgen, så er det helt greit ringe. Og hvis man er i tvil, så kan man sende en høflig melding "hei, så annonsen og vil ikke forstyrre for tidlig på en søndag, så lurte på når det kan passe at jeg ringer?" En slik melding viser også at man tar hensyn, og viser respekt, noe som kan være til stor fordel i ett presset boligmarked Anonymkode: f5c93...cd1 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai #15 Skrevet 9. mai Mye billigere enn alle andre.....? Vær varsom. Hvis det er for godt til å være sant osv. Kan være svindel. Anonymkode: 0b4fd...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå