Gå til innhold

Hvorfor føler jeg hele tiden at ingen mann vil meg noe vel ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er langtidssingle. 

Jeg har prøvd å møte noen men alltid er det noe tull.  Finner lissom ikke tonen med noen. Det er greit nok det. 

Men ja jeg liker mange jeg men føler hele tiden at fleste menn jeg har snakket med kun tenker på seg selv og få tiltredsstilt sin egen nytelse. De sier ting som: jeg liker å fingre, jeg liker å slikke, jeg tenner av på ditt og datt. 

De snakker om seg selv hele tiden og skryter seff. Men spør sjelden hvordan jeg har det.

De skal ha bilder hele tiden. Men sparsom med sine egne.

Hvorfor bryr så mange seg så lite om andre? 

Anonymkode: 6b21f...fda

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slike menn går man på én date med, om man havner der, helst avbryter når relasjonen ikke er 50/50 på kommunikasjon og innsats.

Jeg var på date med en fyr som snakket og snakket og snakket, og hvis jeg fikk inn noe sa han "åja jaja, ok, hm" og fortsatte! Når jeg til slutt ikke svarte mer så begynte han å snakke med seg selv!!

"Ja, så skulle vi reise dit og de på den greia, eller vent, var det det vi skulle? Husker du rett nå, var det den turen, hm". 

Man må bare forundre seg. 

Anonymkode: 3c73f...001

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg er mann og føler det er ca umulig å finne noen seriøse. 

Det er vel sånn verden har blitt. 

Anonymkode: 679f2...c7a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange drittsekker. Av begge kjønn. Luk ut alle som begynner med seksuelle ting.

Fant kjæresten min på tinder, kjekk, yngre og snill. Han kommenterte aldri utseendet mitt, stilte spørsmål, var og er interessert i livet mitt osv. 

Ingen sex-fikserte ting.

Anonymkode: 63832...6d7

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er vel de fleste mennesker, ikke bare menn 🙈 Jeg er gift på 10. året og gravid med andre barnet attpåtil. Kan sjelden huske å ha fått et spørsmål fra mannen om hvordan jeg har det eller hva jeg trenger. Han er derimot veldig god på å fremme egne ønsker og behov.

Anonymkode: 86c23...207

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sånn er vel de fleste mennesker, ikke bare menn 🙈 Jeg er gift på 10. året og gravid med andre barnet attpåtil. Kan sjelden huske å ha fått et spørsmål fra mannen om hvordan jeg har det eller hva jeg trenger. Han er derimot veldig god på å fremme egne ønsker og behov.

Enda så skal du unge nr 2 med samme mann

Anonymkode: 6fc5c...d88

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Uavhengig av kjønn så har jeg  inntrykk av de beste og tryggeste potensiell kjærestematerialene- ikke er å finne på datingapper. De er heller ikkke på aktiv søken etter kjæreste ellers i livet. De som trives med seg selv (på en positiv måte altså) og som egentlig ikke vet at de ønsker seg kjæreste før man plutselig bare treffer en person via noe sosialt, hobby e.l som de blir dratt veldig mot. Og prosessen tar den tiden det tar, på en naturlig måte. 

Kjærligheten har dessverre blitt sånn at det er blitt mer vanlig å ligge på sofaen å "bestille " seg en kjæreste på nett. Jaktinstinktet er fullstendig borte, istedet blir vi kravstore. Og ja, da utsettes du av folk som det der som krever bilde etter bilde for å finne ut om du er bra nok, og som kun snakker om seg selv. Under nettdating er 99% av de du snakker med ikke din type - uten at du vet det. For det er umulig å kjenne på den fysiske kjemien mellom dere, øyekontakt, energi. Dette har veldig mye å si.

Bortkastet tid

Anonymkode: 37a82...319

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Du må bli kjent med folk for å bli glad i dem. Sex er ikke første veien å gå for å finne ut om dette er en bra mann/dame som passer for deg

Anonymkode: c8ad1...7fd

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Slik er heldigvis ikke min mann, vært sammen i 20 år. Helt fra starten har han vært flink til å lytte, engasjere seg i livet mitt, og vært en god støtte gjennom både sykdom og suksess. Håper og tror jeg har vært slik mot ham også (han sier i allefall så). 

Har derimot en bror som er evig singel, og der i gården handler det KUN om "meg, meg, meg, meg, meg". Ikke hva han kan gjøre eller være for  andre, kun hva andre kan gjøre og være for ham. Han klager over mangel på kjæreste og barn i livet, men jeg forstår godt at ingen orker en lang (eller kort) relasjon med ham. Han klarer ikke engang se andre familiemedlemmer rundt seg; hans behov og følelser kommer alltid først. 

Ellers har jeg hatt nok av kompiser, kolleger og mannlige bekjente som alltid setter seg og sitt først. Og når de taper i livet, fatter de ikke hvorfor. Null selvinnsikt, for de holder det jo gående på samme måte i år etter år.

Anonymkode: a6f8e...dca

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke den samme oppfatningen som kvinne. De fleste menn jeg har møtt på har vært veldig lyttende og fine, husker detaljer jeg har sagt. Og lar meg prate masse, jeg elsker å prate hehe. Ikke har de kommet med slike seksuelle tilnærminger heller. Jeg kan lett se om han er den typen eller ikke, liker nok mer de litt sjenerte rolige typene. Så ja det er gode menn der ute, du må bare endre på typen du kommer i kontakt med kanskje? 

Anonymkode: ca3d4...df4

AnonymBruker
Skrevet

Men som går rett på sex eller virker lite intressert i deg er det bare å avbryte kontakt med. Ikke bruk tid på de i det hele tatt.

Anonymkode: 24c65...129

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du må bli kjent med folk for å bli glad i dem. Sex er ikke første veien å gå for å finne ut om dette er en bra mann/dame som passer for deg

Anonymkode: c8ad1...7fd

Det er jeg ikke helt enig i. For meg er sex en såpass viktig del av hvem jeg er og livet mitt, så det temaet hadde jeg tatt opp ganske raskt. 

Er du ikke som meg som er så opptatt av sex så er jeg enig.

Å bli glad i noen, for så å finne ut at sex ikke er viktig for dem, er skikkelig dritt for å si det rett ut! Da passer de ikke for meg.

Anonymkode: 5d13e...3c9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen snakker mye, andre lite. Det er ikke kjønnsspesifikt.

Noen flyter samtalen godt med. Andre virker uinteressert, det blir flaue pauser eller man avbryter hverandre. Du har kanskje møtt noen av samme kjønn som er sånn også?

Sex er veldig viktig for mange menn og litt færre kvinner tror jeg. Jeg pleier å sammenligne det med kos, kyss og armkrok for å formidle det til kvinner.

Noen menn og noen kvinnet har egenskaper som det annet kjønn setter lite pris på. Og/eller de kommer med en pakke som er lite attraktiv i starten. Hvorvidt det finnes noe inni der som er unikt etter 20 år er vel jobben til den som velger å date ham/henne å avsløre.

Anonymkode: c7338...234

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som strever med å finne noen strever kanskje med tillit? Er litt mer mistenksomme enn andre? Kanskje med god grunn, eller kanskje det ligger mer i personligheten, at man bare er slik. Uansett er det fornuftig å forsøke å jobbe mot dette, aktivt, ellers tror jeg det blir så og si umulig å ha det helt bra med andre mennesker. Tillit er både en evne, og et trekk, og kan jobbes med.

Anonymkode: 0a9d7...909

• Nyttig 1
Skrevet

Du er nok den type kvinne som trenger og forventer en mann som eksisterer kun for deg. Du leter aktivt etter feil. Jeg tenker det er lurt at du er singel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er langtidssingle. 

Jeg har prøvd å møte noen men alltid er det noe tull.  Finner lissom ikke tonen med noen. Det er greit nok det. 

Men ja jeg liker mange jeg men føler hele tiden at fleste menn jeg har snakket med kun tenker på seg selv og få tiltredsstilt sin egen nytelse. De sier ting som: jeg liker å fingre, jeg liker å slikke, jeg tenner av på ditt og datt. 

De snakker om seg selv hele tiden og skryter seff. Men spør sjelden hvordan jeg har det.

De skal ha bilder hele tiden. Men sparsom med sine egne.

Hvorfor bryr så mange seg så lite om andre? 

Da lurer jeg på - siden de forteller slikt, så har du spurt dem? Eller må de dele slikt nettopp fordi du ikke spør dem, og de føler det er viktig for dem å dele dette for å finne ut om dere er på samme bølgelengde? Jeg forstår at du kan oppfatte det som om de bare er opptatt av seg selv, men om du ser litt annerledes på det så er du ganske selvopptatt du også. De deler noe ved seg selv og du oppfatter det som selvopptatthet - i stedet kunne du delt noe om deg selv. Slik blir vi kjent med hverandre. Også er det slik at du ikke trenger å like det de deler med deg. Det er dette det handler om - finne ut om man passer sammen.

Selv blir jeg ofte nødt til å dele ting om meg selv uoppfordret - nettopp fordi damene sjeldent spør om ting som er viktig for meg å få frem. Men så er det også en selvfølge at du også trenger spørsmål tilbake.

Hva tenker du om dette? Kan det være noe i det?

Anonymkode: a01bf...0b1

Skrevet
Macro skrev (33 minutter siden):

Du er nok den type kvinne som trenger og forventer en mann som eksisterer kun for deg. Du leter aktivt etter feil. Jeg tenker det er lurt at du er singel.

Hun har for høye forventninger fordi hun ikke vil bli behandlet som om hun driver en gratis only fans tjeneste? 

Okeeey 😁

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke den samme oppfatningen som kvinne. De fleste menn jeg har møtt på har vært veldig lyttende og fine, husker detaljer jeg har sagt. Og lar meg prate masse, jeg elsker å prate hehe. Ikke har de kommet med slike seksuelle tilnærminger heller. Jeg kan lett se om han er den typen eller ikke, liker nok mer de litt sjenerte rolige typene. Så ja det er gode menn der ute, du må bare endre på typen du kommer i kontakt med kanskje? 

Anonymkode: ca3d4...df4

Ja. De kvinnene jeg hører syte over menn er typen som alltid går etter typen de syter over. De gir egentlig oppskriften på hvordan forføre dem: Vær som mennene de syter over.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da lurer jeg på - siden de forteller slikt, så har du spurt dem? Eller må de dele slikt nettopp fordi du ikke spør dem, og de føler det er viktig for dem å dele dette for å finne ut om dere er på samme bølgelengde? Jeg forstår at du kan oppfatte det som om de bare er opptatt av seg selv, men om du ser litt annerledes på det så er du ganske selvopptatt du også. De deler noe ved seg selv og du oppfatter det som selvopptatthet - i stedet kunne du delt noe om deg selv. Slik blir vi kjent med hverandre. Også er det slik at du ikke trenger å like det de deler med deg. Det er dette det handler om - finne ut om man passer sammen.

Selv blir jeg ofte nødt til å dele ting om meg selv uoppfordret - nettopp fordi damene sjeldent spør om ting som er viktig for meg å få frem. Men så er det også en selvfølge at du også trenger spørsmål tilbake.

Hva tenker du om dette? Kan det være noe i det?

Anonymkode: a01bf...0b1

Dette følte jeg for å svare på. Ja jeg er enig at man må passe sammen seksuelt og men det er ikke det første jeg spør om. Først må jeg inne personen interessant da blir det seksuelle også mer interessant å vite mer om. 

Men ofte eller så og si hver gang har jeg erfart nå da, vil si 4-5 årene så har jeg mange ganger pensa inn på sex med menn for jeg tror at de er interessert i vite hva jeg liker på det området osv osv.. men greia da blir at hver gang man prates så er det rett tilbake på det seksuelle og kun det. De spør fortsatt ikke om andre ting. Så har lissom kommet til konklusjonen at penser det inn på sex og det bare blir fokus på sex som det ofte blir hvis man går dit og snakker om sex med menn så er løpet kjørt føler jeg. Da blir det ikke å møtes for da har de fått høye forventninger om at vi skal møtes å ha sex på første møte selv om jeg har sagt i fra at jeg vil bli kjent med folk først og finne ut om det er noen jeg har lyst til å ha sex med.

Er det så mye å kreve da? Syns det er helt normalt i mitt hodet. Ikke sikkert de liker meg heller. Men det virker som menn er helt blinde de bare de får sjansen til sex så spiller det ingen rolle hvem jeg er eller hvordan jeg ser ut eller er som person.

Så hver gang spørsmålet kommer: hvilken bh størrelse har du? Da stikker jeg. 

Ja eller hva har du på deg nå?  Da stikker jeg. 

Hva tenner deg? Jeg vet ikke hver gang hva som tenner meg. Det kan være en kjekk sexy kar, det kan være en kjendis, det kan være en som er god på å flørte med meg, det kan være en som har ett glimt i øyet, flott personlighet, klær de har på ja det er mye.

Men tror at jeg tenner lettere på en kar jeg liker som jeg føler genuint liker meg og bryr seg om meg. Det har jeg til gode å føle og det er det jeg ser etter. Jeg føler ingen vil meg vel de er ute etter å mele sin egen kake. Det har jeg vel erfart mange ganger nå der jeg har lagt litt sjela i ting og få ting til å gå fremover og så var det bare tull alt de satt å sa til meg. Jo mer det skjer jo mer tillitsproblemer får man med det motsatte kjønn. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Slutt å gi dem "gratis" tilgang til kroppen din. For veldig mange menn er det endestasjonen uten returbillett. 🙄

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...