Gå til innhold

Danskebåten fra Bergen/Stavanger til Hirtshals pris..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man bestiller en tur-retur reise koster det mye mer, enn om man bestiller krus, eller pakketur. Det er svindyrt å bestille tur-retur.

Går det an å bestille to krus. En på vei ned, ikke benytte returen, og et krus på vei hjem, og ikke benytte returen? 

Jeg forstår ikke dette, hvorfor er det sånn? Er det sånn på Kiel fergen fra Oslo også? 

Anonymkode: 4d6ee...739

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker å være vanlig praksis for disse fergene. Nei, du kan ikke bestille 2 cruise. Benytter du deg ikke av utreisen, mister du plass på hjemreise…

Anonymkode: b2b00...b00

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Virker å være vanlig praksis for disse fergene. Nei, du kan ikke bestille 2 cruise. Benytter du deg ikke av utreisen, mister du plass på hjemreise…

Anonymkode: b2b00...b00

Det er jo mulig at en kan bestille Bergen-Hirtshals t/r som cruise og så et cruise Hirtshals-Bergen t/r. Da har en jo brukt utreise på begge. Evt to enkeltturer i ulike bestillinger med alle cockies fjerna i mellomtida

Anonymkode: ca18a...27b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo mulig at en kan bestille Bergen-Hirtshals t/r som cruise og så et cruise Hirtshals-Bergen t/r. Da har en jo brukt utreise på begge. Evt to enkeltturer i ulike bestillinger med alle cockies fjerna i mellomtida

Anonymkode: ca18a...27b

Jeg sjekket, bare for moro skyld, men det blir dyrere å bestille 2 cruise enn en t/r billett.

Oslo - Kiel med Colorline koster kr 2097 (fredag-søndag, billigere ukedager).
Tur/retur med bil koster kr. 10.900,- (valgte samme dato, bare for å sjekke).

Det jeg har gjort når jeg har reist til Danmark med Colorline fra Kristiansand er å kjøpe dagstur fra Kristiansand og enviesbillett fra Hirtshals. Det lønner seg noen ganger, men det ganske mye tilbud fra Kristiansand, slik at neste gang jeg reiser, så betaler jeg bare 1650,- for bil, to personer og frokostbuffet den ene veien. Det er tur/returbillett.

Anonymkode: 3067b...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...