Gå til innhold

Jeg har bare hatt sex med kjæresten min han har hatt med veldig mange

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så er det noen andre som har hatt dette probleme 

Anonymkode: 35051...716

Det har jeg virkelig ikke😅. Høres fryktelig slitsomt og unødvendig ut.

Aner ikke hvor mange mannen min har hatt sex med tidligere i livet og bryr meg ærlig talt ikke. Nå er han med meg 💁🏼‍♀️.

Anonymkode: ee9ea...f4e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har også prøvd å snakke med kj min om dette å sport spørsmål men de vil han ikke svare på. Jeg er så lei av å lure på hvor de så ut, hva de ville gjøre, hvordan de var osv. Så er det noen andre som har hatt dette probleme som har råd til hvordan jeg kan komme meg over dette?

Dette vil overhodet ikke hjelpe deg ved å få svar på. 

Er det stor aldersforskjell på dere? Du må enten akseptere at dere har en fortid, enten gjennom terapi eller 'bare gjøre det', eller så må du gjøre det slutt. 

Anonymkode: 80fef...5bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jo deg han vil ha nå og har hatt de siste to årene. Om du fortsetter å mate sjalusien din kommer du til å ødelegge forholdet.

Anonymkode: 6cba2...d0c

Tror du virkelig han er så veldig interessert i henne lenger, hun som gnåler over hvor mange han har ligget med og som ikke kan være intim mwd han når tankene kverner som mest? 

Anonymkode: bf2a1...0f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke for sent for deg å få mange sexpartnere, TS. Du er ung, pen og attraktiv, og snart matcher du samboeren din. Som han selv sier: Det spiller jo ingen rolle, dere har jo hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det har jeg virkelig ikke😅. Høres fryktelig slitsomt og unødvendig ut.

Aner ikke hvor mange mannen min har hatt sex med tidligere i livet og bryr meg ærlig talt ikke. Nå er han med meg 💁🏼‍♀️.

Anonymkode: ee9ea...f4e

Men det er jo ikke bare det som blir tatt opp. Hun har kun vært med han. Har du bare vært med din mann og han med mange? Det er en helt annen situasjon. Hvorfor ser så mange kun halve situasjonen her? 

Anonymkode: 71450...10e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe du bør tenke veldig nøye over trådstarter, er at han ikke hadde blitt sammen med deg om du hadde ligget med samme antall menn. 

Noen av disse gutta som ligger rundt med hvem som helst stiller store krav til damene, og de leter etter en jomfru eller noen som knapt har hatt sex når de skal slå seg til ro. Jeg tenker i mitt stille sinn at de vil ha en dame de kan ha kontroll på hjemme, og så kan de jo ligge rund som før. 

Hadde aldri i verden stolt på en mann som har hatt sex med så mange. Jeg er en forholdsdame, ikke en pule-rundt-som-en-kanin-dame. 

Syns mange her fremstår naive så det holder. Jeg syns det er trist at du har gitt denne tullingen akkurat det han vil ha. Du er verdt mer enn dette. 

Anonymkode: a3dbc...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror det er svært få her inne som evner å sette seg inni i problemstillingen din ts… jeg forstår at dette er sårt for deg når du har kun ligget med han, og han med mange. Om du hadde hatt en fortid med flere ville nok dette vært mye enklere for deg.. men dere helt forskjellig bakgrunn når det gjelder intimitet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noe du bør tenke veldig nøye over trådstarter, er at han ikke hadde blitt sammen med deg om du hadde ligget med samme antall menn. 

Noen av disse gutta som ligger rundt med hvem som helst stiller store krav til damene, og de leter etter en jomfru eller noen som knapt har hatt sex når de skal slå seg til ro. Jeg tenker i mitt stille sinn at de vil ha en dame de kan ha kontroll på hjemme, og så kan de jo ligge rund som før. 

Hadde aldri i verden stolt på en mann som har hatt sex med så mange. Jeg er en forholdsdame, ikke en pule-rundt-som-en-kanin-dame. 

Syns mange her fremstår naive så det holder. Jeg syns det er trist at du har gitt denne tullingen akkurat det han vil ha. Du er verdt mer enn dette. 

Jeg er så enig med deg! Jeg blir sjokkert over holdningene og latterliggjøringen ts blir utsatt for her inne. Jeg er også en forholdsperson. Jeg har kun hatt sex i forhold.. og har vært med min kone siden vi var veldig ung. Det er ikke så vanskelig. Det er bare å la være å ligge rundt om man vil. Jeg har hatt mange muligheter, men kun hatt sex når jeg var sikker på det ville være et forhold. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS.. Jeg syns du skal slå opp med han. Du er alt for verdifull til å slå deg til ro med med en fuckboy. Håper du tar dette rådet og forstår din egen verdi og dumper han. Lykke til med valget du tar. 😊😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor gidder du bruke tid på damer han har hatt før deg? Han er jo med deg nå og har vært det i to år. Det er ingenting du kan gjøre med dette annet enn å skape dårlig stemning i forholdet eller slå opp for å skaffe egne erfaringer. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1a548...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor gidder du bruke tid på damer han har hatt før deg? Han er jo med deg nå og har vært det i to år. Det er ingenting du kan gjøre med dette annet enn å skape dårlig stemning i forholdet eller slå opp for å skaffe egne erfaringer. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1a548...226

Fordi hun har bare hatt han! Og det betyr noe! Han er noe helt annet for henne enn hun er for han! Hvorfor er det så vanskelig å innse det? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi hun har bare hatt han! Og det betyr noe! Han er noe helt annet for henne enn hun er for han! Hvorfor er det så vanskelig å innse det? 

It is What it is. Hva mener du ts skal gjøre da? Hun har jo bare to valg, enten komme over det eller å slå opp. 

Anonymkode: 351ac...6e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

It is What it is. Hva mener du ts skal gjøre da? Hun har jo bare to valg, enten komme over det eller å slå opp. 

Jeg syns hun burde slå opp. Hun fortjener bedre. Hun er alt for verdifull for en fuckboy som har ligget rundt og til slutt lurt en jomfru med å holde tilbake denne infoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg syns hun burde slå opp. Hun fortjener bedre. Hun er alt for verdifull for en fuckboy som har ligget rundt og til slutt lurt en jomfru med å holde tilbake denne infoen. 

Det samme tenker jeg. Finn deg en kvalitetsmann trådstarter og ikke en som ligger med hva som helst. 

Blir rett og slett forbanna på dine vegne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke informasjon noen har krav på. Jeg ville aldri spurt min kjæreste om fortiden hans ift hvor mange one nights stands han har hatt , det er irrelevant . Og for min del hadde jeg ikke svart på det om jeg fikk det spørsmålet. Fyren kan elske ts selv om han har hatt mange partnere før. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke informasjon noen har krav på. Jeg ville aldri spurt min kjæreste om fortiden hans ift hvor mange one nights stands han har hatt , det er irrelevant . Og for min del hadde jeg ikke svart på det om jeg fikk det spørsmålet. Fyren kan elske ts selv om han har hatt mange partnere før. 

Handler ikke om krav men om respekt og medmenneskelighet når livene de har levd, deres valg er så ekstremt forskjellig. Da syns jeg det er en riktig ting av kjæresten å være åpen om. Hun er for god for ham.. rett og slett. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vi vet vel ikke om hun har blitt lurt. 

Her ble ikke tidligere partnere et tema før et par år inn i forholdet. 

Jeg tenker at man må informere om ting som er veldig viktig for en, og for svært mange er ikke antall et tema.

Og nei, jeg har ikke ligget rundt. Det var bare ikke av relevans og ble nærmest nevnt i forbifarten. 

Anonymkode: b3b18...a56

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Handler ikke om krav men om respekt og medmenneskelighet når livene de har levd, deres valg er så ekstremt forskjellig. Da syns jeg det er en riktig ting av kjæresten å være åpen om. Hun er for god for ham.. rett og slett. 

For god?

Ilegger vi mennesker verdi på det grunnlaget? Det finnes nok ganske mange onde jomfruer..?

Selvfølgelig må det være opp til den som vektlegger noe i stor grad å informere om det. Akkurat som jeg ikke for ut ifra at folk rundt meg er sterkt allergiske eller religiøse, må de nesten informere om det før middag hos meg.

Det er en forferdelige uting å skulle dømme folk på den måten.. 

Dersom det er viktig å ha en partner med få tidligere partnere, må man gjøre det man kan for å finne en slik. 

For min del var andre ting veldig viktig, og det ble vektlagt fra min side i starten. Da fant jeg en partner som matchet meg.

Anonymkode: b3b18...a56

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så er det noen andre som har hatt dette probleme som har råd til hvordan jeg kan komme meg over dette?

Anonymkode: 35051...716

Det første er kanskje å erkjenne at dette er helt normale tanker og preferanser. De aller fleste liker nok ikke tanke på at partneren har hatt veldig mange tidligere partnere, og du er ikke rar, unormal eller irrasjonell som synes det er ubehagelig. 

Så tenker jeg det viktige for din del er om du føler deg trygg på at dette er et tilbakelagt kapittel for hans del og at dere er kompatible selv om dere kanskje har litt ulike preferanser og innstilling til sex og egen kropp. Om du etter dette sitter igjen med at problemet kun er din egen (helt normale og naturlige) negative reaksjon og at forholdet ellers er bra og noe du vil satse på tenker jeg det viktige er å minne deg selv på akkurat det. Kanskje hjelper det også å være bevisst på at det for menn gjerne er mer utfordrende å få mange partnere, og å kjæresten dermed er en mann mange kvinner vil ha, men som har valgt deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er for god for ham.. rett og slett. 

Hun er ikke psykisk stabil nok for han.

Anonymkode: dbd6a...2f1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...