Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste: Jævla kuksodd

Mannes beste: I svarteste helvete

Gjest singel!
Skrevet

din rompesaft sleikar!

*GRØSS*

Gjest Kardemomme
Skrevet

Jævlade hæstkuk i rævhålle!!! (er nordlending)

Gjest Virvel
Skrevet

Kallenavnet mitt fra i fjor sommer (og det verste var at jeg fant det på selv, som et resultat av mye sand i bikinien) kan godt gå som banneord også: Grusfitte :ler:

• 7 år senere...
Skrevet (endret)

Hvorfor er ikke denne tråden aktiv mer? Ser kjempe morsomt ut

Endret av Sid Walker
  • Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

- "Måtte du brenne og råtne langsomt, du satans skjøge"

- "Sloghore" (jepp, slog som i fiskeavfall)

- "Wichser, Penner, Kinderschänder" (tysk regle, betyr direkte oversatt "Runker, syvsover, barneskjender"

- "Og du kan reise handlokt til helvete" (tror handlokt er et dialekt uttrykk)

- "Stikk og sug slapp kuk"

- "Faenfittefisefjert"

- "Smågutt" (strengt tatt ikke et banneord, men har stoppet kjeften på en og annen kjepphøy jævel)

- "Du er faen meg for for dum til å drite"

- "Leck mich" (den tyske "broren" til "kyss meg i ræva". Angiveligvis var det ingen ringere enn Goethe selv som var opphavsmannen bak dette uttrykket. Opprinnelig skrev Goethe "Leck mich IM Arsch", som betyr "Slikk meg i ræva". Datidens nobilitet var høyst indignert over dette utidige uttrykket og forandret det til "Leck mich AM Arsch", altså "Slikk meg på ræva". Utrrykket brukes den dag i dag, og i tysk effektiviserings ånd, holder det med å si "Leck!" hhv. "Leck mich!")

- "Faen-han-anamen"

Og nå skal jeg faen skjære meg få sirupsræva opp fra sofaen og få kommet meg i seng. God natt.

Skrevet

Morknuller og søsterpuler er banneord som ofte går igjen...

Incestjævel er et annet uttrykk.

Ellers er -Faen hakke meg, -Faen røske meg og -Faen fløtte meg uttrykk som blir brukt etter inspirasjon fra mer eller mindre religiøse gudbrandsdøler jeg kjenner.

(Opprinnelig hentet fra folklore om når Fanden selv selv hakker i deg med jordbruksredskap, river i sjelen din, eller fysisk flytter på deg som ei filledokke angrepet av et poltergeist. Kan varieres i det uendelige med ting som -Faen rævkjøre meg o.lign. Forøvrig et godt uttrykk om jeg skal si det selv.)

Satans horesønn er en annen greie.

Ellers kan man slenge etter noen ting som -Din markbefengte mensdrikker.

Lusebefengt, loppebefengt og andre insekter kan brukes å variere med. Veggdyr-infiserte feks.

Man kan også variere "markbefengte mensdrikkende..." med alt fra "bæsjebleie" til "søsterpulende horesønn". Kreativiteten kjenner ingen grenser her.

-Vandrende syfilis og andre kjønnssykdommer blir brukt.

I tillegg til fellesfitte/slingrefitte/felleshøl som stinker av diverse.

I det hele tatt er jeg stygg i kjeften, merker jeg...

Skrevet

- "Leck mich" (den tyske "broren" til "kyss meg i ræva". Angiveligvis var det ingen ringere enn Goethe selv som var opphavsmannen bak dette uttrykket. Opprinnelig skrev Goethe "Leck mich IM Arsch", som betyr "Slikk meg i ræva".

Når vi snakker om tysk og Arsch er jeg fan av å benytte uttrykket Arschloch. Altså rasshøl.

Det er jo alltid en god del stygge uttrykk å hente fra diverse andre språk, som dukker opp når man er forbanna. Fransk og spansk blir tatt ibruk her, samt engelsk.

Skrevet

Di søkksailte slogfetta, ta reinnfart raka vegen til det svarteste, moillråtne, dypeste, innerste krokan av det søkksvarte raimsalte Helvete du kom fra!

Skrevet

"Inntørka mensblod befengte rævrotte slingrefitte!"

- Onkel Stuart.

Skrevet

En rabiesbefengt blandingshund kan være et jævla kuk-hue også, når jeg tenker meg om...

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Når vi snakker om tysk og Arsch er jeg fan av å benytte uttrykket Arschloch. Altså rasshøl.

Det er jo alltid en god del stygge uttrykk å hente fra diverse andre språk, som dukker opp når man er forbanna. Fransk og spansk blir tatt ibruk her, samt engelsk.

"Arschloch" er veldig kjekt når man virkelig vil bli av med litt vrede. Jeg synes det høres mer kraftfullt og sintere ut enn det norske "rasshull/rævhull". "Arschloch" har noe furor teutonicus over seg. Ordet "Fotze" er også kjekt - og er visstnok et enda tarveligere enn det norske ordet "fitte". Etter sigende kan "Fotze" sammenlignes med det engelske "cunt".

I hverdagen kan det hende at jeg slenger ut ei og anna kraftglose på tysk eller engelsk. Men er jeg oppriktig forbanna eller irritert, ramler det ut en tirade av norske "herligheter". Min bedre halvdel har etterhvert skjønt at da er det best å trå stille i dørene :fnise:

Skrevet (endret)
Ordet "Fotze" er også kjekt - og er visstnok et enda tarveligere enn det norske ordet "fitte". Etter sigende kan "Fotze" sammenlignes med det engelske "cunt".

Cunt, Fotze og fitte er jo nøyaktig samme ord. Det er bare at det kanskje regnes som mer vulgært å si dette i Norge, mens det er grov banning i Tyskland, England og USA.

På samme måten som nordmnenn som slenger rundt seg med Shit! uten å skjønne hvor grovt det faktisk er på engelsk...

Endret av Tøytigern
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Cunt, Fotze og fitte er jo nøyaktig samme ord. Det er bare at det kanskje regnes som mer vulgært å si dette i Norge, mens det er grov banning i Tyskland, England og USA.

På samme måten som nordmnenn som slenger rundt seg med Shit! uten å skjønne hvor grovt det faktisk er på engelsk...

Ja, du har selvsagt helt rett i at fitte, Fotze, og cunt er det samme.

Fotze kommer visstnok fra murer-/håndverkerspråket. "Fotze" var navnet på det hullet i en murstein som murerne stakk fingeren nedi for å løfte opp mursteinen. Etterhvert ble dette fordums uskyldige navnet brukt til å beskrive kvinnens kjønnsorgan på en heller ufin måte - og i dag brukes det kun som et skjellsord.

Opphavet til cunt og fitte vet jeg dessverre ingenting om.

Og ja - tyskerne har også en tendens til å utbasunere "Shit" og "Fuck" i hytt og vær - og som du sier uten å skjønne hvor grovt disse uttrykkene faktisk er. Kanskje har det med at banninga da skjer på et fremmedspråk, og det er ikke like nært som på ens morsmål. Litt som det Kine Hellebust synger om at det er lettere å si jeg elsker deg på engelsk. :romeo::fnise:

Skrevet (endret)

Her var det mye grove uttrykk gitt!

Sterkeste kraftuttrykket jeg har er guri malla. Eller fy fader. Men så er jeg fra det blide sørland, og banning er ikke så naturlig for meg.

Bortsett fra når jeg slår lilletåa i bordbeinet da. Da hopper jeg rundt, holder meg på ene beinet og roper FITTEFITTEFITTEFITTE.

Edit: har forresten hørt at fitte betyr våtmark på norrønt. Har ingen sikre kilder på det, men tror jeg leste det i en bok som heter Jenter som kommer.

Endret av Pompom
Skrevet

Skulle ønske man kunne banne fritt slik over alt på forumet når man krangler osv

• Liker 1
Skrevet

Min kjære kan herved opplyse om at hennes presteutdannede far slår til med "Satan korsfeste meg opp ned", når han tror ingen hører det...

Hyggelig.

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...