AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Jeg har datet en fyr i lengre tid, og i fant ut før helgen at mannen har samboer. Påståelig dårlig i forholdet, men uansett, uakseptabelt for meg så jeg har avsluttet det.. Begge er godt voksne (30-40 årene begge to). Føler meg så forferdelig som har datet en som har dame og føler meg grusom ovenfor hun… Vi har bare møttes, snakket mye på telefon, meldinger, bilder (ingen hemmeligheter der lenger fra hans sted). Delt mye som jeg ikke hadde ment hadde vært innenfor om det var min kjæreste. Har vært fysiske, men ikke hatt sex. Bare vært hell i uhell siden vi har planlagt turer, men vi begge har avlyst hver vår gang pga ting har kommet i veien. Skulle egentlig på tur om tre uker. Hva nå, sier jeg noe til hun? Lar jeg bare skammen følge meg og la det ligge? Anonymkode: 958ba...42d 16
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Applaus til deg for at du har avsluttet hele greia, for det finnes mange single damer der ute som har null skrupler med menn som er i forhold. Jeg hadde i alle fall vært veldig tydelig til mannen om at det ikke blir aktuelt med noe mer dating før han går fra damen sin, og hvis han ikke ønsker det så får han droppe dating og være monogam. Anonymkode: c841c...87c 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Hadde jeg vært i din situasjon nå så hadde jeg fortalt henne sannheten, hadde beklaget til henne, selv om du overhodet ikke visste at han løy til deg om at han var singel. Ville forklart at jeg sier dette for at hun skal få mulighet til å ta et informert valg om eget liv og forhold fremover, og hadde understreket at jeg uansett ikke ønsker et forhold til mannen lenger, da jeg ikke vil ha noe med en som har så lite respekt for både sine partner og andre kvinner. Anonymkode: 8bb1c...048 12 13
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Send henne billetter/booking til turen du skulle ha med han, beklag og si at du akkurat fikk vite om henne, og at det heller er hun som burde dra siden hun tross alt er kjæresten hans. Anonymkode: d3aea...964 5 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har datet en fyr i lengre tid, og i fant ut før helgen at mannen har samboer. Påståelig dårlig i forholdet, men uansett, uakseptabelt for meg så jeg har avsluttet det.. Begge er godt voksne (30-40 årene begge to). Føler meg så forferdelig som har datet en som har dame og føler meg grusom ovenfor hun… Vi har bare møttes, snakket mye på telefon, meldinger, bilder (ingen hemmeligheter der lenger fra hans sted). Delt mye som jeg ikke hadde ment hadde vært innenfor om det var min kjæreste. Har vært fysiske, men ikke hatt sex. Bare vært hell i uhell siden vi har planlagt turer, men vi begge har avlyst hver vår gang pga ting har kommet i veien. Skulle egentlig på tur om tre uker. Hva nå, sier jeg noe til hun? Lar jeg bare skammen følge meg og la det ligge? Anonymkode: 958ba...42d Vær ærlig med damen hans, hun fortjener å vite det. Mulig ha gjør det igjen med en annen. Mulig hun kan få det bedre med noen andre og! Anonymkode: 211dd...9cf 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Hvordan fikk du vite at han har dame? Anonymkode: 14121...17e 4
Kvinnenavn Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai Hvis jeg var damen hans, ville jeg vært evig takknemlig til deg om du sa i fra. Vær så snill å gjør det. Send henne deler av meldingsutveksling, så fratar du han muligheten til å bortforklare og forvirre henne med at du er gal eller lignende. Takk til deg, om du gjør det. 9 1 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai Du datet en mann i lengre tid og du har aldri sjekket hans forholdstatus på facebook? Dere har møtt hverandre i person og kysset… Eller sjekket gule sider om han deler adresse med noen eller stusset på om å du aldri blir invitert til hans hjem? Dette er trolling, sant? Anonymkode: c16ae...720 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du datet en mann i lengre tid og du har aldri sjekket hans forholdstatus på facebook? Dere har møtt hverandre i person og kysset… Eller sjekket gule sider om han deler adresse med noen eller stusset på om å du aldri blir invitert til hans hjem? Dette er trolling, sant? Anonymkode: c16ae...720 De færreste er vel aktive eller har slik status på facebook? Jeg tror jeg kunne kjenner 5 stk som bruker facebook. Sjekker du virkelig adressen til folk du dater? Den var litt drøy. Har datet litt selv og lyver om hvor jeg bor i begynnelsen (ikke er jeg søkbar på 1881 ol) fordi jeg bor alene og det føles tryggere. Anonymkode: b6248...f95 8 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Applaus til deg for at du har avsluttet hele greia, for det finnes mange single damer der ute som har null skrupler med menn som er i forhold Ikke bare null skrupler, men går bevisst etter de også. Venninnen jeg hadde ble interessert i kjæresten min så fort vi ble sammen. Prøvde seg på han så snart vi ble et par. Men før det var hun uinteressert i han. Men til deg TS, hadde jeg vært dama hans hadde jeg satt pris på å bli informert. Da kan man ta et ordentlig valg. Men ha noe bevis slik at det ikke føles som løgner for å lage drama. Anonymkode: 18118...6f2 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai #11 Skrevet 4. mai Hvordan er det mulig å ikke ha oppdaget det før? Anonymkode: b9f86...f43 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #12 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du datet en mann i lengre tid og du har aldri sjekket hans forholdstatus på facebook? Dere har møtt hverandre i person og kysset… Eller sjekket gule sider om han deler adresse med noen eller stusset på om å du aldri blir invitert til hans hjem? Dette er trolling, sant? Anonymkode: c16ae...720 Tror det er minst 12 år siden jeg hadde synlig forholdsstatus på facebook, og omtrent like lenge siden sist jeg la ut noe personlig der. Bytter ut profilbildet 1-2 ganger i året bare. Gule sider? for all del... På meg ville du fått opp at jeg deler adresse med mange da. De fleste kollegene mine har også numrene sine registrert på jobb. Og jeg bor i en firmanns bolig, så vi er 7 stk på samme bostedsadresse. Søker jeg opp nummeret til kjæresten, så får jeg opp jobbadressen. Søker jeg opp adressen får jeg kun opp ett kvinnenavn, siden han bor i en tomannsbolig. Anonymkode: d3aea...964 4 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #13 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror det er minst 12 år siden jeg hadde synlig forholdsstatus på facebook, og omtrent like lenge siden sist jeg la ut noe personlig der. Bytter ut profilbildet 1-2 ganger i året bare. Gule sider? for all del... På meg ville du fått opp at jeg deler adresse med mange da. De fleste kollegene mine har også numrene sine registrert på jobb. Og jeg bor i en firmanns bolig, så vi er 7 stk på samme bostedsadresse. Søker jeg opp nummeret til kjæresten, så får jeg opp jobbadressen. Søker jeg opp adressen får jeg kun opp ett kvinnenavn, siden han bor i en tomannsbolig. Anonymkode: d3aea...964 Her er det snakk om ekte voksne IRL. Mennesker på alderen 40 pluss. Fleste i den alderen har mange spor på nett som enkelt er å følge. Det er kun dere på KG som påstår at ingen bruker Facebook. Dette er trolling delux. En mannehat opphisselsetråd allé KG 😅 Anonymkode: c16ae...720 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #14 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her er det snakk om ekte voksne IRL. Mennesker på alderen 40 pluss. Fleste i den alderen har mange spor på nett som enkelt er å følge. Det er kun dere på KG som påstår at ingen bruker Facebook. Dette er trolling delux. En mannehat opphisselsetråd allé KG 😅 Anonymkode: c16ae...720 Ja? Jeg er 40 og har ikke forholdsstatus på Facebook. Legger aldri ut noe der, bruker det for å holde kontakten med folk via Messenger og gruppechatter, følge nyheter om fotball og golf og andre ting som interesserer meg. Bor i en seksmannsbolig i tillegg. Det er ganske mange navn som dukker opp på denne adressen på gule sider. Anonymkode: 81c2c...42e 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #15 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva nå, sier jeg noe til hun? Si i fra til henne. Med skjermbilder som viser at du snakker sant. Fortell at du avslutta så snart du fant ut om henne. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lar jeg bare skammen følge meg og la det ligge? Det er ikke du som skal skamme deg. Det er hans skam. Du ble ført bak lyset av en som visste hva han gjorde! Anonymkode: bd862...a33 3 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #16 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du datet en mann i lengre tid og du har aldri sjekket hans forholdstatus på facebook? Dere har møtt hverandre i person og kysset… Eller sjekket gule sider om han deler adresse med noen eller stusset på om å du aldri blir invitert til hans hjem? Dette er trolling, sant? Anonymkode: c16ae...720 Samboeren min har ikke sivilstatus på Facebook, det er så vidt han bruker sosiale medier. Jeg har ikke Facebook selv. Mitt navn og telefonnummer kan ikke søkes opp, så om noen søker opp min samboer så vil ikke jeg dukke opp på samme adresse. Vi bor også i blokk, så det er i så fall veldig mange andre som dukker opp.. Poengene dine er verdiløse. Anonymkode: 9e398...40f 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #17 Skrevet 4. mai Om du har bevis, så syns jeg du skal si i fra til henne. Om du er hans første affære, så er du garantert ikke hans siste. Anonymkode: 9e398...40f 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #18 Skrevet 4. mai Hun må få vite det. Jeg hadde satt stor pris på det hvertfall. Det er heller ikke din skyld. Opplevd også å date en som var gift. Det ble med noen dater jeg fant ut etterpå da vi avslutta at han var gift. Anonymkode: 7f4f3...4a7 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #19 Skrevet 4. mai Jeg ville hvertfall visst det om det var meg, og hadde blitt glad om noen fortalte om det på en grei måte som ikke var klar over det da det ble innledet (kanskje ikke akkurat der og da, men når det hadde roet seg). Anonymkode: f9eec...728 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #20 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her er det snakk om ekte voksne IRL. Mennesker på alderen 40 pluss. Fleste i den alderen har mange spor på nett som enkelt er å følge. Det er kun dere på KG som påstår at ingen bruker Facebook. Dette er trolling delux. En mannehat opphisselsetråd allé KG 😅 Anonymkode: c16ae...720 Jeg er riktignok «bare» 33, men jeg kan ikke spores opp på sosiale medier. Samboeren min som er 40 har Facebook, men er aldri aktiv og har heller ingen sivilstatus synlig. Tro det eller ei, men det er nesten bare generasjonen over oss igjen, som faktisk bruker Facebook nå. Og 40-åringen er ikke SÅ gamle at de ikke har nettvett.. De er tross alt den første generasjonen som hadde internett tilgjengelig i tenårene. Anonymkode: 9e398...40f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå