mingrid Skrevet 3. mai #1 Del Skrevet 3. mai Skal ha skriftligeksamen som privatist i flere fag. Har jeg tilgang på mapper, filstruktur osv. som ligger på PC’n fra før, eller må jeg printe ut notatene mine og alt jeg potensielt har bruk for? Jeg vet jeg har tilgang til NDLA og andre nettressurser, men lurer altså på «innholdet» i PC’n min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Del Skrevet 3. mai Det må du jo spørre dem om, ikke her. Anonymkode: 331b5...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Del Skrevet 3. mai På de eksamener jeg har hatt, har vi måttet laste ned et program som hindrer tilgang til resten av PCen. Har måttet ha notat utenom. Anonymkode: dc1d7...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 3. mai #4 Del Skrevet 3. mai det er jo veldig ulikt, noen er helt uten hjelpemidler, noen med notater, noen med alt mulig. Mest vanlige er notater men sperret tilgang til innhold på pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 3. mai #5 Del Skrevet 3. mai Jeg laget et filsystem på PC`en på forhånd og hadde god hjelp av dette på eksamen. Det er noen år siden nå så muligens det er endringer. Sjekk nøye opp på forhånd. Det eneste vi ikke kunne bruke var internett - bortsett fra noen få sider som var gjort tilgjengelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Del Skrevet 3. mai Dette må du sjekke med din fylkeskommune. Det er lov med noen nettsider på eksamen, og hvilke det gjelder er det liste over hos fylkeskommunen. Anonymkode: 16a12...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 4. mai Forfatter #7 Del Skrevet 4. mai (endret) Takk for svar! Jeg skal sjekke med fylkeskommunen, ja. Hadde tenkt til det uansett, men begynte å tenke på det i går mens det var lørdag og ble nysgjerrig og ville ha raskt svar 😅 Ettersom eksamen er sentralgitt tenkte jeg at det kanskje også foreligger nasjonale rutiner for dette. Jeg har mellom 100-150 sider notater tatt på Remarkable. Dette kan jeg enkelt overføre til lokal lagring på pc, noe som var planen.. hvis jeg ikke har tilgang på hjemmeområdet mitt på pc må jeg heller gå omveien ved å printe det ut… Endret 4. mai av mingrid Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 5. mai Forfatter #8 Del Skrevet 5. mai Har snakket med skolen jeg skal ta eksamen ved, og de sier at så lenge jeg kan lagre dokumenter «på skrivebordet» har jeg tilgang til det under eksamen. Ting som lagres i nettsky eller andre steder som krever nettilgang er derimot utilgjengelig, men det visste jeg jo 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå