AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:38 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:38 Jeg lurer på hvor mye disse kvinnene tjener på slike tjenester? Er det noen som lever av dette? Anonymkode: b0e0c...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:45 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:45 Ja, selvsagt. Men det finnes ikke én pris. Gateprostituerte og luksussegmentet er to ytterpunkter. I Norge er vanlig pris 2500 kr - litt mindre eller mer avhengig av tilbyder. To kunder om dagen gir ca 5000 kr/dag svart, dvs. opptil 140.000 kr/mnd uten skatt. Men mye på minussiden selvsagt, av risiko og div. belastninger. Neppe noe å trakte etter for de fleste. Anonymkode: f6dc2...d43 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:46 #3 Del Skrevet lørdag kl 20:46 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lurer på hvor mye disse kvinnene tjener på slike tjenester? Er det noen som lever av dette? Anonymkode: b0e0c...e54 Tuller du? Eller aner du virkelig ikke noe om de utallige skjebnene rundt omkring på byens gater? Anonymkode: 2bbbe...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet lørdag kl 20:52 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:52 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det noen som lever av dette? Anonymkode: b0e0c...e54 I aller høyeste grad! Men det er andre enn "damene" som lever best av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:09 #5 Del Skrevet lørdag kl 21:09 Jeg mener selvsakt ikke disse som blir utsatt for menneskehandel og tvang! Jeg tenker på på norske kvinner som selv velger å selge. Selvfølgelig tenker jeg ikke dette er et glorifisert yrke og ser virkelig ned på menn som kjøper. Hele greia virker så fjernt og utenkelig for meg. Anonymkode: b0e0c...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet lørdag kl 21:19 #6 Del Skrevet lørdag kl 21:19 Problemene mine med prostitusjon er mangel på respekt for yrket og trygge former å utøve tjenestene på. Selve yrket her 100% innafor. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:26 #7 Del Skrevet lørdag kl 21:26 De kan tjene mye eller de kan tjene mye mindre. Men fellestrekket enten de er luksusprostituerte eller gateprostituerte er at de alle ender opp psykisk ødelagte. Og er ikke istand til å etablere et normalt forhold til en mann i fremtiden. Anonymkode: 16a16...8c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:02 #8 Del Skrevet lørdag kl 22:02 På innemarkedet så er startpris 2000kr per time. Så kommer ekstra tjenester som suging uten kondom osv på 500kr hver. De mest attraktive i Oslo har gjerne 7-10 kunder om dagen. De norske er tryggere for kundene da risikoen for å bli tatt er lik 0. Mange betaler ekstra for norske da man kan være trygg på at det ikke er snakk om trafficking ofre. Disse tar fra rundt 4000kr per time og oppover avhengig av alder og seksuell attraktivitet. Anonymkode: e8e13...379 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:01 #9 Del Skrevet i går, 05:01 Hadde jeg vert kvinne ville jeg leid ut kroppen min. Anonymkode: 36bdc...a39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:18 #10 Del Skrevet i går, 05:18 AnonymBruker skrev (7 timer siden): På innemarkedet så er startpris 2000kr per time. Så kommer ekstra tjenester som suging uten kondom osv på 500kr hver. De mest attraktive i Oslo har gjerne 7-10 kunder om dagen. De norske er tryggere for kundene da risikoen for å bli tatt er lik 0. Mange betaler ekstra for norske da man kan være trygg på at det ikke er snakk om trafficking ofre. Disse tar fra rundt 4000kr per time og oppover avhengig av alder og seksuell attraktivitet. Anonymkode: e8e13...379 🤮 Anonymkode: b1410...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:29 #11 Del Skrevet i går, 05:29 Hadde aldri klart å pule ei som driver med slikt. Hadde ikke klart det med ei som er pult dagen før en gang. Pule i andres gørr? Blæh... Anonymkode: b1410...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): På innemarkedet så er startpris 2000kr per time. Så kommer ekstra tjenester som suging uten kondom osv på 500kr hver. De mest attraktive i Oslo har gjerne 7-10 kunder om dagen. Så en god årslønn på en måned skattefritt... Det sier seg selv at det du hevder ikke er realistisk. Anonymkode: 8dabd...9ff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så en god årslønn på en måned skattefritt... Det sier seg selv at det du hevder ikke er realistisk. Anonymkode: 8dabd...9ff Du er bare misunnelig, selvsagt tjener jeg så mye. Og vet du hva? Jeg elsker jobben min! Anonymkode: e1e84...037 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du er bare misunnelig, selvsagt tjener jeg så mye. Og vet du hva? Jeg elsker jobben min! Anonymkode: e1e84...037 Du har vel elsket jobben din uten betaling også?🤭Det var tanken som slo meg, når jeg tenker på min egen sex appetitt.. Forresten.. i ung alder fikk jeg betaling i drinker, mat og penger til drosje hjem som student i Trondheim. De "gamle" damene hadde et ekstra omsorghjerte for meg, så dette ble veldig gjensidig og et flott vennskap. Og når jeg ble tom for mat, måtte jeg bare si ifra🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden Bamseklemmer skrev (37 minutter siden): Du har vel elsket jobben din uten betaling også?🤭Det var tanken som slo meg, når jeg tenker på min egen sex appetitt.. Nja. Det er vel stor fare for at en prostituert har en god del kunder hun ikke ville ligget med uten betaling. Forhåpentlig er hun i en så heldig posisjon at hun kan velge å si "nei" også. Men det betyr jo ikke at hun tenner på de kundene hun betjener. Mennene liker sikkert å tro det, men. Anonymkode: 8eeef...610 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nja. Det er vel stor fare for at en prostituert har en god del kunder hun ikke ville ligget med uten betaling. Forhåpentlig er hun i en så heldig posisjon at hun kan velge å si "nei" også. Men det betyr jo ikke at hun tenner på de kundene hun betjener. Mennene liker sikkert å tro det, men. Anonymkode: 8eeef...610 Njaa.. tror nok selvstendige sexarbeidere har det best.. med frihet å styre alene, og med hvem man vil etter lyst. Ufrivillige blir jo tvunget til sex for penger, av en hanrei som driter i kvinner og bare tenker penger.. Det lever i to vidt forskjellige verdner.. Jeg skulle ønske at menn ikke støttet ufrivillig sex, og bare valgt selvstendige.. Da har hanreien blitt mager, og om mulig sluppet de ufrivillige fri. Så mye av den ufrivillige sexen kunne vært fjernet fra merkedet, hvis menn ikke tenkte med pikken🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så en god årslønn på en måned skattefritt... Det sier seg selv at det du hevder ikke er realistisk. Anonymkode: 8dabd...9ff De mest attraktive har selvsagt ikke 7-10 kunder om dagen. De mest attraktive kan ta en høyere pris og nøye seg med færre kunder. Og en sexarbeider (deres foretrukne betegnelse) vil jo ha noen dsger fri i løpet av en måned de også, akkurat som vanlige lønnsarbeidere har fri i helgene. Anonymkode: dc0fb...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du er bare misunnelig, selvsagt tjener jeg så mye. Og vet du hva? Jeg elsker jobben min! Anonymkode: e1e84...037 Hysj. Du ødelegger narrativet om at all prostitusjon er fryktelige greier og alle prostituerte er ofre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå