AnonymBruker Skrevet 9. mai #41 Del Skrevet 9. mai Sykkelkopp skrev (På 5.5.2025 den 9.02): Det var ikke noe med posten som fikk meg til å tro kjekk gjaldt personligheten. En ting sier lite om total presentasjon, selv om dette ts skriver om må være irriterende for folk som ikke liker hyppige snap. Han kan likevel ha bra livsstil, sunne interesser, gode holdninger til mye, med mer, men så har han i tillegg heng på dette. Som jeg personlig ikke hadde orket, men det hadde han fått beskjed om også. Noen liker slikt, uten å nødvendigvis være dårlige mennesker, og noen liker det ikke. Min mann er også en kjekk mann. Det betyr ikke perfekt angående absolutt alt. Anonymkode: e05ad...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #42 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 22.13): Jeg fant en veldig kjekk mann på happn, men han har jo utingen med at han sender bilder av seg selv hele tiden. Å spør om bilder. Tror jeg har sendt omtrent samme bildet 10 ganger idag. Jeg gidder ikke all denne bilde sendinga.. hvordan få han til å forstå at det ikke er nødvendig. Jeg er mer interessert i å møtes og ta en cam samtale først. Men hva driver dem til å holde på sånn? Anonymkode: fd67d...508 Det er ingen grunn i verden for at du skal fortsette kontakt med noen som allerede har en personlighet/oppførsel du ikke liker. Velg noen der du liker de slik de er her og nå! Ikke begynn jobben med å oppdra andre, da vil han bare føle at du vil endre han, og du vil hele tiden være frustrert over at han ikke forstår. Anonymkode: fa8c6...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå