AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:13 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:13 Jeg fant en veldig kjekk mann på happn, men han har jo utingen med at han sender bilder av seg selv hele tiden. Å spør om bilder. Tror jeg har sendt omtrent samme bildet 10 ganger idag. Jeg gidder ikke all denne bilde sendinga.. hvordan få han til å forstå at det ikke er nødvendig. Jeg er mer interessert i å møtes og ta en cam samtale først. Men hva driver dem til å holde på sånn? Anonymkode: fd67d...508 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:16 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:16 Vente med å åpne meldinger til når det passer deg? Du må ikke være på telefonen hele tiden om du ikke vil. Eller si fra at du er opptatt og at dere heller kan snakkes til kvelden f eks? Anonymkode: df369...847 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:20 #3 Del Skrevet lørdag kl 20:20 ja det er jo det jeg gjør da.. men burde ikke være nødvendig, men er vel det en må da.. Åpne en gang om dagen, men da vil man vel fremstå som uinteressert igjen da. Jeg vil gjerne ha møtt han da og pratet med han. Men ser vel for meg at jeg aldri kommer dit og om dette er en list metode for å få meg til å sende nudes til syvende og sist? Anonymkode: fd67d...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:20 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:20 Blokkert med en gang. Det der hadde jeg ikke orket Anonymkode: f1e7d...7ee 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:21 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:21 Stort rødt flagg for meg! Hadde ikke orket, og det tyder på usikkerhet og uselvstendighet fra hans side… maks turnoff Anonymkode: deb23...b1b 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet lørdag kl 20:23 #6 Del Skrevet lørdag kl 20:23 Eller bare tørre å si at du synes han sender unødvendig mange bilder og at du opplever det masende... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:25 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:25 Han har ikke sosiale antenner. Det der hadde jeg ikke orket selv om han var aldri så kjekk, og jeg hadde vært ærlig om hvorfor. Anonymkode: a041e...b76 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet lørdag kl 20:35 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:35 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Stort rødt flagg for meg! Hadde ikke orket, og det tyder på usikkerhet og uselvstendighet fra hans side… maks turnoff Anonymkode: deb23...b1b Enig,høres ut som en tenåring som konkurrerer med noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet søndag kl 09:38 #9 Del Skrevet søndag kl 09:38 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg fant en veldig kjekk mann på happn, men han har jo utingen med at han sender bilder av seg selv hele tiden. Å spør om bilder. Tror jeg har sendt omtrent samme bildet 10 ganger idag. Jeg gidder ikke all denne bilde sendinga.. hvordan få han til å forstå at det ikke er nødvendig. Jeg er mer interessert i å møtes og ta en cam samtale først. Men hva driver dem til å holde på sånn? Anonymkode: fd67d...508 Er du så utseendefokusert at du må ha en mann du må "håndtere" ? Kan du gå 10% ned i utseende, til de som har lært seg sosial intelligens ved at uønsket oppførsel leder til uønskede konsekvenser? Han sender fordi det fungerer for ham. Fordi damer han dater gir han det han vil. Det er en grunn til at tidligere overvektige - nå slanke - damer ofte er de beste damene. De har måttet overleve på personlighet. Det er en grunn til at tidligere slanke damer - nå overvektige- damer er de verste damene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet søndag kl 10:30 #10 Del Skrevet søndag kl 10:30 Høres jo ut som han trenger mye bekreftelse og er high maintenance. Jeg er generelt skeptisk til personer som trenger denne type bekreftelser og er usikker på hvor sterkt de står i seg selv Tror du bare må si det til han og se hvordan han reagerer 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:47 #11 Del Skrevet søndag kl 10:47 Takk for svar. Jeg regulerer det med å ikke åpne så ofte. Så fort jeg åpner kommer det ny mld bilde.. og er ofte samme bildene han sender da ikke nye. Vel ja jeg må jo syns en person er litt kjekk da for at jeg skal finne han interessant hvertfall på nett er jo bare ansikt man ser. Jeg har bedt om en samtale på cam etterhvert får jeg se om han går med på det. Så får jeg en litt mer pekepinn på hvem han er. Vil jo vite litt mer om personen før jeg velger det eller det. Kan jo være en grunn til at han er usikker på seg selv, selv om jeg ikke skjønner hvorfor. Men det får jeg vel kanskje vite etterhvert. Anonymkode: fd67d...508 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:48 #12 Del Skrevet søndag kl 10:48 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Jeg regulerer det med å ikke åpne så ofte. Så fort jeg åpner kommer det ny mld bilde.. og er ofte samme bildene han sender da ikke nye. Vel ja jeg må jo syns en person er litt kjekk da for at jeg skal finne han interessant hvertfall på nett er jo bare ansikt man ser. Jeg har bedt om en samtale på cam etterhvert får jeg se om han går med på det. Så får jeg en litt mer pekepinn på hvem han er. Vil jo vite litt mer om personen før jeg velger det eller det. Kan jo være en grunn til at han er usikker på seg selv, selv om jeg ikke skjønner hvorfor. Men det får jeg vel kanskje vite etterhvert. Anonymkode: fd67d...508 Ts pluss at når jeg blir nyskjerrig på en person så er det et godt tegn for meg. Våkner ikke nyskjerrigheten på hvem den andre er så blir det trege saker. Anonymkode: fd67d...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:55 #13 Del Skrevet søndag kl 10:55 Har selv opplevd det der, sa fra til et par stykker men hjalp ikke, så jeg blokkerte de. Anonymkode: e6e65...83f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:06 #14 Del Skrevet søndag kl 14:06 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar. Jeg regulerer det med å ikke åpne så ofte. Så fort jeg åpner kommer det ny mld bilde.. og er ofte samme bildene han sender da ikke nye. Vel ja jeg må jo syns en person er litt kjekk da for at jeg skal finne han interessant hvertfall på nett er jo bare ansikt man ser. Jeg har bedt om en samtale på cam etterhvert får jeg se om han går med på det. Så får jeg en litt mer pekepinn på hvem han er. Vil jo vite litt mer om personen før jeg velger det eller det. Kan jo være en grunn til at han er usikker på seg selv, selv om jeg ikke skjønner hvorfor. Men det får jeg vel kanskje vite etterhvert. Anonymkode: fd67d...508 Samme bilde? Hvilken idiot sender samme bilde flere ganger? Anonymkode: 5cca0...a11 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet søndag kl 14:12 #15 Del Skrevet søndag kl 14:12 beige skrev (17 timer siden): Eller bare tørre å si at du synes han sender unødvendig mange bilder og at du opplever det masende... De fleste menn har det slik, men veldig mange velger å ikke si fra. Blir så mye drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet søndag kl 14:16 #16 Del Skrevet søndag kl 14:16 Jeg regner med at alle dere som betegner dette som rødt flagg, masete og lignende er klar over at ts har det slik menn som oftest ser på kvinners bruk av meldinger og snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:23 #17 Del Skrevet søndag kl 14:23 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Stort rødt flagg for meg! Hadde ikke orket, og det tyder på usikkerhet og uselvstendighet fra hans side… maks turnoff Anonymkode: deb23...b1b Enig - og, det kan også være et forsøk på lovebombing. Jeg hadde bare avsluttet kontakten og blokkert. Anonymkode: 19614...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet søndag kl 17:11 #18 Del Skrevet søndag kl 17:11 Brunello skrev (2 timer siden): De fleste menn har det slik, men veldig mange velger å ikke si fra. Blir så mye drama. Da får man vel bekrefta at personen ikke er noe for dem da☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet søndag kl 17:29 #19 Del Skrevet søndag kl 17:29 beige skrev (16 minutter siden): Da får man vel bekrefta at personen ikke er noe for dem da☺️ Siden 90% av alle damer sender mer meldinger og snap enn det menn gjør, må de nesten akseptere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:51 #20 Del Skrevet søndag kl 17:51 Ja jeg vet ikke hvorfor han gjør det, men er enig i deg over at nå er jeg på andre siden av bordet når menn syns vi damer sender for mye bilder.. og meldinger når vi liker noen fordi vi vil ha oppmerksomhet. Jeg har vært der og men ikke sendt så mye bilder som han her. Kanskje han ikke er vant til nett greier han sa han. Om han er usikker så kan jo sikkert det slå ut må forskjellige måter men det er jo og ting som kan forandre seg når man møtes og man finner ut det var ikke så skummelt lell å møtes. Håper det i hvertfall. Anonymkode: fd67d...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå