sigrid106 Skrevet lørdag kl 18:51 #1 Del Skrevet lørdag kl 18:51 I morgen så skal jeg på byen og kjøpe middag. Så da lurer jeg på hva ville du valgt til å ha under. Alle er runde i halsen. 1. Singlet (med tynne eller tykke stropper) 2. T-skjorte 3. Topp med lange armer Hvorfor ville du valgt den? Også ville du valgt en som var veldig løs, eller sitter som vanlig, eller ville du ha valgt en som satt tett til kroppen? Det er vanskelig å velge så derfor spør jeg om råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:59 #2 Del Skrevet lørdag kl 18:59 Kommer helt an på underdelen, og anledningen. Sist jeg var ute på middag brukte jeg langt skjørt, tettsittende cropped topp med brede stropper. Dagen før brukte jeg baggy jeans og en løs topp uten ermer. Anonymkode: 3e5af...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigrid106 Skrevet lørdag kl 19:02 Forfatter #3 Del Skrevet lørdag kl 19:02 TS her: Jeg kommer til å bruke bukse i samme farge som blazeren, eller et langt skjørt...tror jeg....vet ikke helt hva som er finest...får tenke litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:06 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:06 sigrid106 skrev (6 minutter siden): I morgen så skal jeg på byen og kjøpe middag Av dette tolker jeg at du skal ut og spise på restaurant. Da kommer det an på om det er i Finnmark med minusgrader eller et sted sørpå der det har vært 20 pluss. Innendørs er det som regel behagelige temperaturer og singlet/rsljorte gir mindre "klumpete" følelse. Ville ikke valgt tynne stropper hvis du ikke en veldig ung. Anonymkode: 9aa71...624 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:06 #5 Del Skrevet i går, 04:06 Jeg pleier å foretrekke en pen t-skjorte, eller bluse. Da kan man ta av seg blazeren, og fortsatt være pyntet. For eksempel om man er varm akkurat i det man kommer frem. Anonymkode: 73bc2...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå