AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Legger ut innholdsfortegnelsen i et tørrfor med høyt proteininnhold som jeg vurderer å kjøpe til katten. Mangler det noe? Ser det inneholder ikke noe for urinveiene, som alltid er tilsatt i andre for med mer karbohydrater. Anonymkode: ece8a...9ab
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Jeg bruker ChatGPT til sånt jeg Anonymkode: 95499...ab3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Tittet du på ingrediensene? Vanskelig å si ut ifra det på bildet hva som er i fôret Hvilket fôr er dette? (Handler også kattemat på zooplus😊) Anonymkode: 4a8d7...b1b
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tittet du på ingrediensene? Vanskelig å si ut ifra det på bildet hva som er i fôret Hvilket fôr er dette? (Handler også kattemat på zooplus😊) Anonymkode: 4a8d7...b1b https://www.zooplus.no/shop/katt/torrfor_katter/purizon_toerrfor_katt/2257403?activeVariant=2257403.2 Det er dette foret Ts Anonymkode: ece8a...9ab
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker ChatGPT til sånt jeg Anonymkode: 95499...ab3 Hvordan bruker man chatgpt? Ts Anonymkode: ece8a...9ab
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): https://www.zooplus.no/shop/katt/torrfor_katter/purizon_toerrfor_katt/2257403?activeVariant=2257403.2 Det er dette foret Ts Anonymkode: ece8a...9ab Takk for link! Det er mer info om ingrediensene på produktets ordinære side (sterilisert versjon ; Original voksen versjon). På sånne tilbudssider får man ikke alltid like mye info☺️ Det er tilsatt DL-metionin for urinveiene! Akkurat med Purizon er ingrediensene ganske fine, og til god pris, så det er lite man kan si imot. Eneste litt dumme er at søtpotet er høyt oppe i lista, MEN lista er såpass kort at det ikke nødvendigvis betyr at fôret har "mye" søtpotet i seg. Det er fint å se en kort ingrediensliste, egentlig! Kattene mine ble nysgjerrige med én gang, og spiste opp prøvepakken fort! Kjøpte til slutt to store sekker av ulike slag som jeg blander sammen. De har fin avføring og god matlyst 😊 Du taper altså lite på å prøve, spørs egentlig helt på hva katten(e) syns Anonymkode: 4a8d7...b1b
AnonymBruker Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for link! Det er mer info om ingrediensene på produktets ordinære side (sterilisert versjon ; Original voksen versjon). På sånne tilbudssider får man ikke alltid like mye info☺️ Det er tilsatt DL-metionin for urinveiene! Akkurat med Purizon er ingrediensene ganske fine, og til god pris, så det er lite man kan si imot. Eneste litt dumme er at søtpotet er høyt oppe i lista, MEN lista er såpass kort at det ikke nødvendigvis betyr at fôret har "mye" søtpotet i seg. Det er fint å se en kort ingrediensliste, egentlig! Kattene mine ble nysgjerrige med én gang, og spiste opp prøvepakken fort! Kjøpte til slutt to store sekker av ulike slag som jeg blander sammen. De har fin avføring og god matlyst 😊 Du taper altså lite på å prøve, spørs egentlig helt på hva katten(e) syns Anonymkode: 4a8d7...b1b Katten min tåler ikke kornfritt fôr der kornet er erstattet med erter, men kan ikke se at det er erter i denne. Ts Anonymkode: ece8a...9ab
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Katten min tåler ikke kornfritt fôr der kornet er erstattet med erter, men kan ikke se at det er erter i denne. Ts Anonymkode: ece8a...9ab Den originale har ertefiber, men den til steriliserte har ikke noe erter i seg😊 Anonymkode: 4a8d7...b1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå