AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Og det er fett, ikke vann. Klærne strammer og magen er blitt større 😬. Og jeg skjønner hvorfor, depresjon og trøstespising. Begynner et sunnere liv i dag, åpner hardt med 700 kcal de første 2 dagene, for å se om det kanskje er litt vann også. Jeg hater å kjenne på disse ekstra kiloene 😟 Anonymkode: e8864...4fb 1
Daisy-love Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Så lite kalorier er ikke levedyktig over tid, og heller ikke lov her på forumet. Det vil oftest ende med overspising og ikke føre noe godt med seg. Legg heller litt om på livsstilen, og ta det gradvis, og ta vare på deg selv oppi det 🩵 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Daisy-love skrev (2 timer siden): Så lite kalorier er ikke levedyktig over tid, og heller ikke lov her på forumet. Det vil oftest ende med overspising og ikke føre noe godt med seg. Legg heller litt om på livsstilen, og ta det gradvis, og ta vare på deg selv oppi det 🩵 Evt så er det 5:2 dietten og det er helt lov☺️ Anonymkode: 7f103...ebf 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Jeg har gått opp 25 kg på 5 år. Det baller fort på seg om man ikke tar tak mens leken er god, så selv om 3 kilo ikke er mye så blir de fort til 5 og 7 osv. Anonymkode: 57bda...772 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå