AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Hvis du har annbefaler du den? Sp den car best i test. Har aldri prøvd el sykkel før, har skrekk for å kjøre bil s vil ha en god bysykkel til oppoverbakker som jeg kan dra vogn med. Anonymkode: bfba5...580
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du har annbefaler du den? Sp den car best i test. Har aldri prøvd el sykkel før, har skrekk for å kjøre bil s vil ha en god bysykkel til oppoverbakker som jeg kan dra vogn med. Anonymkode: bfba5...580 Oi her var det mye skrivefeil... jeg er ikke full jeg lover det er ikke derfor jeg ikke kan kjøre bil😅 Anonymkode: bfba5...580
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Jeg har momas balance+ SUV. Og elsker den! Har ikke bil, har sykkelvogn til unga, det går helt knirkefritt. Vi bruker den masse, hver dag. Anonymkode: 32e23...291
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:35 #4 Skrevet torsdag kl 10:35 Jeg kjenner ikke Momas, men jeg vet at mange "Best i test" sider er sider der leverandøren som betaler mest får første plass og deretter den som betaler nest mest, osv. Det er denne metoden som benyttes for å finansiere nettsidene. Dette gjelder kanskje ikke alle men en del. Anonymkode: ea5e5...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå