AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:26 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:26 Hvis du har annbefaler du den? Sp den car best i test. Har aldri prøvd el sykkel før, har skrekk for å kjøre bil s vil ha en god bysykkel til oppoverbakker som jeg kan dra vogn med. Anonymkode: bfba5...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:29 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:29 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du har annbefaler du den? Sp den car best i test. Har aldri prøvd el sykkel før, har skrekk for å kjøre bil s vil ha en god bysykkel til oppoverbakker som jeg kan dra vogn med. Anonymkode: bfba5...580 Oi her var det mye skrivefeil... jeg er ikke full jeg lover det er ikke derfor jeg ikke kan kjøre bil😅 Anonymkode: bfba5...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:51 #3 Del Skrevet lørdag kl 17:51 Jeg har momas balance+ SUV. Og elsker den! Har ikke bil, har sykkelvogn til unga, det går helt knirkefritt. Vi bruker den masse, hver dag. Anonymkode: 32e23...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Oi her var det mye skrivefeil... jeg er ikke full jeg lover det er ikke derfor jeg ikke kan kjøre bil😅 Anonymkode: bfba5...580 Men hva er årsaken til at innlegget ligger i strikkeforumet? Anonymkode: b7765...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå