Gå til innhold

Flere menn her som skjelver av kåthet når man skal ligge med dama?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått ny dame og rister bokstavelig talt når vi setter i gang, spesielt når hun starter med å suge meg.
Andre som har det sånn?

m35

Anonymkode: 7373f...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne her, men herregud, så søtt ❤️ Tipper dama di smelter!

Anonymkode: b2918...116

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kvinne her, men herregud, så søtt ❤️ Tipper dama di smelter!

Anonymkode: b2918...116

Takk, joda hun trives godt i mitt selskap, heldigvis❤️ ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det motsatte dessverre... Det er så lenge siden jeg har kjent på følelsen kåt/kåtskap at jeg faktisk har glemt hvordan den følelsen er. Jeg mener det faktisk. Jeg prøver å tenke tilbake om hvordan følelsen av å være kåt var men det er som jeg aldri har opplevd det før. Helt fremmed for meg. Det skjedde i forbindelse med svangerskap og fødsel til mitt første barn for 6 år siden. Har ikke kommet tilbake. Og da mener jeg generell kåthetsfølelse, ikke kun mot min kone. Og det har på ingen måte noe med henne å gjøre. Hun er helt fantastisk! Så misunner deg veldig. Kan du beskrive følelsen av å være kåt for meg? 

Anonymkode: 9de02...5d1

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har fått ny dame og rister bokstavelig talt når vi setter i gang, spesielt når hun starter med å suge meg.
Andre som har det sånn?

m35

Aldri opplevd det,men jeg har opplevd at jeg kan begynne å riste litt hvis jeg er nær en prostataorgasme. Mest lår og bein som skjelver da. Blir helt gele i beina.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Andre som har det sånn?

m35

Hvorfor skrive innlegg om det på kvinneguiden? Hadde min kjæreste gjort noe slikt hadde det vært litt turn off. Hva er poenget her? Gratulerer med kåthet og dame da. 😅

Anonymkode: 515f6...cfb

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 19.57):

Hvorfor skrive innlegg om det på kvinneguiden? Hadde min kjæreste gjort noe slikt hadde det vært litt turn off. Hva er poenget her? Gratulerer med kåthet og dame da. 😅

Hadde vært ordentlig turn ON for min del, hadde digget det. Mannen rykker og skjelver når han kommer, har holdt på å nicke meg ned et par ganger 😅😅😅 Elsker det ❤️❤️❤️

Anonymkode: 2a34e...35e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid litt adrealinkick i møte med nye kvinner.. For det første er det jo et hærlig syn jeg har foran meg, men jeg blir også så takknemlig for at hun vil ha sex med meg. Jeg yter maks for at hun skal få en fin totalopplevelse, slik at hun vil komme tilbake.. Det har jeg gjordt siden jeg var 22 år.. Da lærte jeg at sexen ikke var det viktigste, men humor og ha det gøy, men også gleden av å glede andre. Og det var det som skal til, for at det ikke ender opp i ONS. 

Vi var full av ideer med spennende nytelser som skulle prøves ut, det økte også gjensynsgleden.. Det å være spennende og behjelpelig til å maksimere nytelsen til hverandre, har alltid vært en god gjerning og en vinner hos meg og nysgjærrige kvinner🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange år siden det var slik, for å si det sånn. Vi snakker 90- tallet for min del.

Hun tenner deg skikkelig da, altså.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange år siden det var slik, for å si det sånn. Vi snakker 90- tallet for min del.

Hun tenner deg skikkelig da, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 18.34):

Andre som har det sånn?

m35

Høres vanvittig deilig ut å ha en sånn mann❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har hatt det sånn. Og lenge siden jeg hadde dame som fikk meg sånn. Har vel blitt mere blasert,  og etterhvert mere resignert med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 19.49):

Jeg har det motsatte dessverre... Det er så lenge siden jeg har kjent på følelsen kåt/kåtskap at jeg faktisk har glemt hvordan den følelsen er. Jeg mener det faktisk. Jeg prøver å tenke tilbake om hvordan følelsen av å være kåt var men det er som jeg aldri har opplevd det før. Helt fremmed for meg. Det skjedde i forbindelse med svangerskap og fødsel til mitt første barn for 6 år siden. Har ikke kommet tilbake. Og da mener jeg generell kåthetsfølelse, ikke kun mot min kone. Og det har på ingen måte noe med henne å gjøre. Hun er helt fantastisk! Så misunner deg veldig. Kan du beskrive følelsen av å være kåt for meg? 

Anonymkode: 9de02...5d1

Følelsen av å være kåt? Se for deg at du er jævla tissetrengt, men ingen sted å tisse. Det eneste du tenker på er de fem minuttene igjen før du endelig får tisset. Det blir en altoppslukende tanke, alt lille peanøtta kan håndtere. Og endelig, DER har det gått fem minutter og du kan rulle'n ut og la det stå til. Omtrent sånn. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2025 den 19.57):

Tenker det samme, lurer da på om han bryr seg om meg eller bare søker sexualitet med andre. 

Anonymkode: 9da11...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg ligger med gjør det ❤️ det er helt fantastisk! Vi ble litt satt ut av det begge to første gang, for han hadde aldri opplevd det før. Etter jeg skjønte at det var på grunn av at han var så sykt kåt på akkurat MEG, så syns jeg det er helt nydelig og blir veldig glad og litt ekstra kåt selv av å se han sånn. 

Anonymkode: d3d33...0c1

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han jeg ligger med gjør det ❤️ det er helt fantastisk! Vi ble litt satt ut av det begge to første gang, for han hadde aldri opplevd det før. Etter jeg skjønte at det var på grunn av at han var så sykt kåt på akkurat MEG, så syns jeg det er helt nydelig og blir veldig glad og litt ekstra kåt selv av å se han sånn. 

Anonymkode: d3d33...0c1

Åh, høres deilig ut❤️ Får han ekstra kraftige orgasmer?

Anonymkode: a2494...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2025 den 20.31):

Hadde vært ordentlig turn ON for min del, hadde digget det. Mannen rykker og skjelver når han kommer, har holdt på å nicke meg ned et par ganger 😅😅😅 Elsker det ❤️❤️❤️

Anonymkode: 2a34e...35e

Han får da noen syke orgasmer ❤️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (På 3.5.2025 den 19.57):

Aldri opplevd det,men jeg har opplevd at jeg kan begynne å riste litt hvis jeg er nær en prostataorgasme. Mest lår og bein som skjelver da. Blir helt gele i beina.

Opplevd prostataorgasme, eller bare nesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...