Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Hjelp! Jenta vår er småspist, men har da spist både grøt, brød og middagsmat i flere måneder. Hun får pupp etter alle måltider, men nå i det siste vil hun nesten ikke ha mat - bare pupp! Er morsmelk nok til en så stor baby?? Hun virker fornøyd og sover godt på dagen og noe mer variabelt om natten (nattammes fremdeles). Håper noen har erfaringer eller råd å gi!
Gjest 4 barns mamma Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Hjelp! Jenta vår er småspist, men har da spist både grøt, brød og middagsmat i flere måneder. Hun får pupp etter alle måltider, men nå i det siste vil hun nesten ikke ha mat - bare pupp! Er morsmelk nok til en så stor baby?? Hun virker fornøyd og sover godt på dagen og noe mer variabelt om natten (nattammes fremdeles). Håper noen har erfaringer eller råd å gi! ← Min baby på snart 8 mnd vil heller ikke ha mat, kun pupp, og slik har det vært helt siden tulla ble født. Jeg stresser ikke med det, hun spiser tidsnok. Jeg gi henne d-vitamindråper. Så lenge våre små legger fint på seg, er fornøyd og veltilpass så er det ingen fare. Noen barn er litt trege med å få igang det med å spise, men det kommer. Min helsesøster sier også det samme som meg, tulla vil nok spise etterhvert. Jeg tilbyr henne, men hun bare spytter det ut og viser med hele seg at dette er "gift", ikke hennes favoritt. Jeg ser din tulle har spist men spiser lite nå. Det kan være hun er småspist pga tannfremkomst også skal du vite. Kanskje hun brygger på noe? Ikke godt å si. Men så lenge hun er fornøyd, så skal du bare ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå