Engel Skrevet 20. november 2002 #1 Skrevet 20. november 2002 Ikke om jeg vil gifte meg, men hvordan. Desverre har vi ikke helt likt syn der, jeg og sambo. Han vil ha et uformelt "overraskelsesbryllup" der vi inviterer til bursdag og gjestene blir overrasket med bryllup. Vielse utendørs med alle gjestene til stede (så enkelt å få til :-? ), grilling og fest etterpå. Jeg syns i grunnen ideen var ok, men jo mer jeg tenker på det, jo mindre god blir den. Jeg har mest lyst på et lite bryllup, med middag kun for de aller nærmeste, og festen kan jeg gjerne droppe helt, evt kan vi invitere noen venner til fest på kvelden, uformell sådan. Men da får vi ihvertfall en stilfull, god middag. Grillfest kan man liksom ha når som helst... Uff, vi må finne et komprimiss som vi begge blir fornøyd med. Er det noen som har noen gode tips til en "middelveisløsning"?
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #2 Skrevet 20. november 2002 hva med å ha en intim sermoni og middagsfeirig i "hemmelighet" først (bare med de aller nærmeste) deretter (f.eks et par dager senere) kan dere invitere venner osv og overraske dem med at dere er nygifte og dette er bryllupsfesten
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #3 Skrevet 20. november 2002 Hva med å reise bort på dagen - kan det være aktuellt. Jeg hadde veldig lyst til å reise bort, men er nå glad for at vi valgte en feiring med familien. Men fetteren til min mann reiste til Paris og inviterte med seg alle de nærmeste som ønsket å være med på feiringen. Det ble visstnok helt fantastisk. Lykke til med bryllupet da Dere kan jo også sette dere ned og skrive For og imot
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 20. november 2002 #4 Skrevet 20. november 2002 Å reise bort var det første vi tenkte på, men vi fant ut at det betydde mye å ha familien tilstede, så nå blir vi i Norge.
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #5 Skrevet 20. november 2002 hva med å ha en intim sermoni og middagsfeirig i "hemmelighet" først (bare med de aller nærmeste) deretter (f.eks et par dager senere) kan dere invitere venner osv og overraske dem med at dere er nygifte og dette er bryllupsfesten
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #6 Skrevet 20. november 2002 sorry.. mente ikke å skrive det to ganger.. KG formuet er ikke helt i form i dag.. jeg får bare feilmeldinger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå