Rita Skrevet 15. mars 2002 #1 Del Skrevet 15. mars 2002 Som erfaren bruker av Kvinneguidens diskusjonsforum må jeg bare si at den er ganske unik. Her får vi anledning til å drøfte problemstillinger på en måte som vi ellers ikke hadde hatt muligheten til. (Kanskje på grunn av vår bluferdighet...???) Eksempel er Lars (anonym) tråd "Har noen et godt råd..." på Samlivsforumet. Les den dere. Den er virkelig verd å lese. Her får vi en utrolig mulighet til å få innblikk i en tankeverden og et tankespill vi sannsynligvis aldri hadde fått mulighet til å se dersom debattanten hadde vært personifisert. Det å være personlig og utleverende, kombinert med trygg anonymitet oppfattes for min del som utrolig verdifullt. Refleksjonene og tilbakemeldingene vedkommende Lars får fra andre debattanter er gull verdt. Sterkt!! Jeg synes Kvinneguiden er et unikt forum. Jeg har lært og sugd til meg masse nyttig kunnskap. Selv om jeg ikke alltid debatterer, så leser jeg. Hver bidige dag. Morsomt. Takk til dere som bidrar med fruktbare innlegg. Setter stor pris på dere. Mange reflekterte og oppegående. Kanskje ser jeg dere på bussen, toget, trikken, butikken, men jeg VET ikke at jeg kjenner dere LITT. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. desember 2003 #2 Del Skrevet 6. desember 2003 Et flott innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. desember 2003 #3 Del Skrevet 6. desember 2003 Finner den ikke jeg.......Kan du legge ut linken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. desember 2003 #4 Del Skrevet 6. desember 2003 Takk for et flott innlegg! :D Innlegget er gammelt, men like hyggelig å lese likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 6. desember 2003 #5 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg som trodde at Rita var tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. desember 2003 #6 Del Skrevet 6. desember 2003 Er dette riktig link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. desember 2003 #7 Del Skrevet 6. desember 2003 Er dette riktig link? Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. desember 2003 #8 Del Skrevet 7. desember 2003 Fyttikatta, der var det mange tankevekkere............ Lurer på åssen det går med dem nå jeg........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. desember 2003 #9 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg synes Lars er egoistisk han skyver skylden over på henne, at hun velger den letteste vei ut, at hun ikke tåler presset. Jeg blir sint . Men jeg skal lese hvordan det går videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. desember 2003 #10 Del Skrevet 7. desember 2003 Men det er jo lenge siden det har blitt skrevet noe der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. desember 2003 #11 Del Skrevet 7. desember 2003 Trivelig gjensyn med gamle brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. desember 2003 #12 Del Skrevet 8. desember 2003 Godt innlegg, Rita!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleba Skrevet 8. desember 2003 #13 Del Skrevet 8. desember 2003 Rita uttrykker akkurat det jeg mener om kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. desember 2003 #14 Del Skrevet 8. desember 2003 Mange merkelig fora rundt omkring ja..... Plasser som man omtrent må søke om medlemsskap ol. Og folk er skikkelige frekke og utidige til de som er "på trappa". skrev ett innlegg på mingles trapp men fikk klar beskejed i fra ei kjerring om at jeg aldrig fikk kom inn. D er greit for å si d sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. desember 2003 #15 Del Skrevet 8. desember 2003 Helt enig med Rita. Dette er en helt unik plass for oss, og vi trives nok veldig godt her inne alle sammen. :D Jeg trives hvertfall veldig godt. Her blir vi godtatt alle som en. :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpebobla Skrevet 8. desember 2003 #16 Del Skrevet 8. desember 2003 Veldig bra innlegg, Rita, og jeg er helt enig med deg, forumet er unikt og takk og pris for at det fins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå