AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Jeg har en liten, innvendig bod som etter planen nå skal bli hjemmekontor. Jeg vil ha muligheten til å lukke døra, og da er dette eneste mulighet. Veggene er per i dag hvite, med en del merker, så jeg ønsker å male. Noen som har konkrete, lyse fargeforslag? Anonymkode: 2267b...d3d
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Hvilket fargetoner liker du da? Jeg er selv ikke noe glad i lyse farger. Det jeg syntes er viktig er at fargen skal passe med farger i andre rom. Hvis døren står oppe, så skal det passe sammen. Anonymkode: eefe6...e70 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Jeg ville valgt en rolig og lun farge, men det avhenger av gulv og størrelse på rom, og om du ønsker at det skal harmonere med tilstøtende rom. Jeg ville ikke valgt beige eller grått, men kanskje noe som pale green, hvitlyng, eller blåtoner som collected blue eller lignende. For meg ville det vært viktig at fargen harmonerte med tilstøtende rom. Anonymkode: a36d8...d32 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Jeg liker mye, men har forkjærlighet for mørke farger. Til det er rommet altfor lite, derfor spør jeg etter råd. Harmoni med resten av leiligheten er ikke viktig, det eneste tilstøtende rom er hvitt. Og døren kommer i liten grad til å stå oppe, så for meg er det ikke viktig. Vil gjerne ha noe annet enn grått og beige, men hva går man for da på liten plass? Anonymkode: 2267b...d3d
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Hva med noe grønt? Laurbær, Pale Linden, Subtle Green feks? Anonymkode: 38767...559 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Jeg har malt stua i Jotun Treasure og ei venninne av meg syntes det var en veldig fin farge og malte hjemmekontor i samme farge, hun er også fornøyd. Nå er det slik at Treasure er kanskje allerede blitt "litt 2019", og den nye grønne fargen fra Jotun er en smule varmere, det er 8302 Laurbær. Anonymkode: cecd3...61f 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai Jeg har faktisk blushing peach på hjemmekontoret i kjelleren hvor det ikke kommer noe naturlig lys. Tror rommet er på rundt fire kvadratmeter. Det har gjort rommet lunt og koselig. Hva slags gulv har du? Det har også noe å si for hvilken farge som blir fin der inne. Og så må du jo ha noe belysning som er god å jobbe i. Anonymkode: f9b20...daa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå