Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere :) 

Synes det er så mange som skriver at de er oppgitt og lei seg over mannen i forholdet. Så er det noen få stykker som har lest bøkene til Laura Doyle og fått bedre forhold. Men så kommer da disse andre trådene som paddehatter og vips er Laura Doyle glemt.

Hadde derfor lyst til å lage en egen tråd om henne.

Tenkte at hvis noen har erfaringer så kan de dele disse her.

Selv leser jeg boken hennes og synes det er veldig gjenkjennelig det hun skriver om frykt og kontroll. 

Anonymkode: eb9de...6fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å bumpe denne her tråden her, i forbindelse med noe jeg tenkte om mitt eget forhold.

Han gjorde noe jeg ikke likte, og mens jeg gikk og ryddet, hadde jeg tenkt meg helt ut av forholdet og at det var da trist at det endte sånn her. Men da jeg kom dit, så tenkte jeg for en gang skyld at nå gjør du det igjen, nå lager du én fjær om til fem høner. Hvis du i stedet dropper å la deg vippe av pinnen hver gang han gjør noe du ikke ville gjort, så ville du spart deg selv for mye hodebry og drama.

Og så tenkte jeg på dere damer her inne, som lager drama hele tiden, og tilsynelatende aldri stopper dere selv.

Hva skjer?

Er det slik at alle de som har lest Laura Doyle har fått så bra forhold at de ikke er her inne lengre?

:briller2:   :dobbelis:   :seilbåt:

Anonymkode: eb9de...6fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...