AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Jeg lærer meg å krølle håret, og for tredje gang opplever jeg at krøllene forsvinner helt når jeg børster de ut. Jeg har ikke nyvasket hår, jeg har i hårspray og jeg lar håret bli helt kaldt før jeg børster det. Hvordan kan jeg få krøllene til å sitte? Må jeg rett og slett la børste ligge, og heller bruke fingrene veldig forsiktig? Anonymkode: 3637e...079 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Hvilket verktøy bruker du? Og tar du imot hver krøll og holder den noen sekunder rett etter du har laget den før du slipper den ned? Det har mye å si. Anonymkode: ac065...e33
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Jeg har naturlige krøller/fall. Når det er nyvasket og vått grer jeg håret, klemmer det opp med hendene, så lufttørking. Etter det har tørket kan jeg ikke børste det, kun bruke fingrene forsiktig. Ellers forsvinner jo lokkene, blir hverken fugl eller fisk, krus osv. Da må jeg enten vaske det igjen, rette det, eller sette i hestehale eller topp. Skjønner ikke helt at du skal børste det etter hårspray? Børster du krøller mister de defineringen. Anonymkode: a1481...13a
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 0.50): Jeg har naturlige krøller/fall. Når det er nyvasket og vått grer jeg håret, klemmer det opp med hendene, så lufttørking. Etter det har tørket kan jeg ikke børste det, kun bruke fingrene forsiktig. Ellers forsvinner jo lokkene, blir hverken fugl eller fisk, krus osv. Da må jeg enten vaske det igjen, rette det, eller sette i hestehale eller topp. Skjønner ikke helt at du skal børste det etter hårspray? Børster du krøller mister de defineringen. Anonymkode: a1481...13a Fordi omtrent alle tutorials jeg har sett, så sier de at man skal børste ut med en bred kam. Skjønner jo at jeg ikke kan gjøre det en gang, så får vel heller prøve å gjøre det veldig forsiktig med fingrene. Anonymkode: 3637e...079
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 15.23): Hvilket verktøy bruker du? Og tar du imot hver krøll og holder den noen sekunder rett etter du har laget den før du slipper den ned? Det har mye å si. Anonymkode: ac065...e33 Ja, jeg tar i mot hver krøll og holder den til jeg kjenner at håret har blitt kjølig. Har kjøpt ny krølltang som er enda smalere enn den jeg har brukt hittil, virker som jeg må ha enda mer definerte krøller, dersom jeg vil ha mer hold. Anonymkode: 3637e...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå