Gå til innhold

De var tom for kattens for så måtte kjøpe et annet. Nå har han demonstrer med å lage en stripe med piss gjennom hele fuckings huset!🙈😭

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute å jobbet i hagen. Kom inn og trodde først vi hadde en vannlekkasje. Men så kom jeg på at jeg har en katt som er svært kreativ og utspekulert i å gi beskjed når han ikke er fornøyd.

Fy faen!

Det verste er at han likte dette foret jeg kjøpte. Før ny favoritt!

Utblåsning!

Anonymkode: 43f68...ab2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være andre ting...uvi...nyrer..sykdom etc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Send katteskinnet ut for å fø seg selv på mus.

Gjest selkie
Skrevet
4 minutter siden, Snok1 said:

Send katteskinnet ut for å fø seg selv på mus.

Herregud, håper ikke du har katt. 

Skrevet
selkie skrev (1 minutt siden):

Herregud, håper ikke du har katt. 

Nei, jeg før ikke morderiske fremmedarter.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg var ute å jobbet i hagen. Kom inn og trodde først vi hadde en vannlekkasje. Men så kom jeg på at jeg har en katt som er svært kreativ og utspekulert i å gi beskjed når han ikke er fornøyd.

Fy faen!

Det verste er at han likte dette foret jeg kjøpte. Før ny favoritt!

Utblåsning!

Kreativ katt.😁

Endret av anonym 4545
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en katt som bæsjet på kjøkkenbenken når hun var misfornøyd, og hun ventet til vi var i øyesyn og hun holdt øyekontakt mens hun gjorde det 😂😂😂

Nå har vi hund...... 

Anonymkode: 05929...b11

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest selkie
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Snok1 said:

Nei, jeg før ikke morderiske fremmedarter.

Er du (og eventuelt dine barn) veganer? Om ikke gir ikke kommentaren noen mening.

Uansett, katter er fantastiske dyr! Smarte, intuitive, sensitive, elegante, vakre, velduftende og herlige ❤️ 

Endret av selkie
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (27 minutter siden):

Det kan være andre ting...uvi...nyrer..sykdom etc

Nettopp vært på sjekk. Alt ok. Bortsett fra sær personlighet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde en katt som bæsjet på kjøkkenbenken når hun var misfornøyd, og hun ventet til vi var i øyesyn og hun holdt øyekontakt mens hun gjorde det 😂😂😂

Nå har vi hund...... 

Anonymkode: 05929...b11

Hahaha! Skulle ønske denne «😂» eksisterte som en reaksjonsknapp. 

Anonymkode: e2b53...6a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Katter er ekle og lumske, sorry 🙈

Anonymkode: 5bf66...525

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Katter er ekle og lumske, sorry 🙈

Anonymkode: 5bf66...525

Nei, det er de ikke. Utspekulerte kan de være, men ingen dyr er ekle og lumske. Bortsett fra mennesket da.

Anonymkode: 0a9b2...db4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Naboens katt gravde opp potteplantene deres en gang, de som sto ute, de sa de hadde tatt vekk noe klorebrett kvelden før for å male veggen. En gang jeg skremte den litt vekk med vannslangen hadde jeg piss på dørmatta mi, tviler ikke på at det er den. 

Anonymkode: 1d77d...cf7

• Liker 1
Gjest selkie
Skrevet

Folk som ikke liker katter (bortsett fra fobi fra barndom) mangler det noe, de har ikke dybde til å se kattens verden og språk, eller evne til å ta i mot alt det vakre de gir. Synd de går glipp av noe av det vakreste i universet.

Katteelskere er dype, sensitive, tålmodige, kjærlige og med respekt for andres grenser. Ikke alle kan være like perfekte som oss :D 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Naboens katt gravde opp potteplantene deres en gang, de som sto ute, de sa de hadde tatt vekk noe klorebrett kvelden før for å male veggen. En gang jeg skremte den litt vekk med vannslangen hadde jeg piss på dørmatta mi, tviler ikke på at det er den. 

Anonymkode: 1d77d...cf7

Alle steder jeg har bodd har jeg alltid passet på å gjøre meg til venns med nabolagets katter. Dette har ført til at det aldri har vært noe problem med katter som driter i hagen der jeg bor. De gangene det har vært kattepiss har det vært katter jeg ikke kjente som var synderen. Når jeg så har gjort meg til venns med de også, så har det sluttet.

Anonymkode: a1b3b...a61

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste du gjør nå er å LA VÆRE å kjøpe den andre maten på en stund. Da tar han det som at denne metoden er effektiv... vi måtte oppdra vår diva-katt slik. Hun fikk IKKE viljen sin ved å være rampete, da gav det seg etterhvert. De er smarte.

Anonymkode: e20bc...dbc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...