AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Jeg har noen venner som speiler meg veldig i den grad at jeg lurer på om de ikke har sine egne interesser. Disse to er kjærester og er en del på besøk hos meg, interessene dems kom gradvis. Det vil si etter jeg snakket om mine greier så skulle de også det. Slik som når jeg sier jeg er sykt opptatt av en bokserie, så går det par dager så kjøper de bokserien og skal lese det fremover. Når jeg sier jeg gikk en kjent natursti, så gjør de det dagen etter og er MYE i det området som ligger et steinkast unna der jeg bor. Og jeg er en del på en kirkegård som er min nabo og går litt i kiken der, og nå vil hun ene oppsøke den meningheten. selvom hun bor på helt andre siden av bydelen. Tar 45 minutter for de å komme seg ditt. Alt som jeg foretar meg gjør det også. Og på samme plass som jeg oppholder meg. Det virker som om de "hermer" og ikke har sine interesser, eller om de virkelig er dems interesser så er det rart de velger akkurat samme plassen som jeg pleier å oppholde meg. Er dette vanlig eller burde jeg være litt obs.? Anonymkode: d8a59...41a 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har noen venner som speiler meg veldig i den grad at jeg lurer på om de ikke har sine egne interesser. Disse to er kjærester og er en del på besøk hos meg, interessene dems kom gradvis. Det vil si etter jeg snakket om mine greier så skulle de også det. Slik som når jeg sier jeg er sykt opptatt av en bokserie, så går det par dager så kjøper de bokserien og skal lese det fremover. Når jeg sier jeg gikk en kjent natursti, så gjør de det dagen etter og er MYE i det området som ligger et steinkast unna der jeg bor. Og jeg er en del på en kirkegård som er min nabo og går litt i kiken der, og nå vil hun ene oppsøke den meningheten. selvom hun bor på helt andre siden av bydelen. Tar 45 minutter for de å komme seg ditt. Alt som jeg foretar meg gjør det også. Og på samme plass som jeg oppholder meg. Det virker som om de "hermer" og ikke har sine interesser, eller om de virkelig er dems interesser så er det rart de velger akkurat samme plassen som jeg pleier å oppholde meg. Er dette vanlig eller burde jeg være litt obs.? Anonymkode: d8a59...41a Her burde du være obs...Får litt apekatt vibber her... Anonymkode: 43588...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Ser vel opp til deg på ett vis da, at du er pen og populær eller lignende også vil de bli som deg. Hyggelig, men kleint. Det er lov til å si ifra Anonymkode: 191f7...c9a 1
Macro Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai De må ha et ræva forhold når de lar en 3. part styre så mye. Jeg hadde vært forsiktig med disse to. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Hadde holdt meg langt unna. Hvis de spør hvorfor, så bare si at du kan ikke være den eneste med meninger og interesser. Anonymkode: c7a48...921 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai De ser nok veldig opp til deg, så ville tatt det som en kompliment. Selv om det også kan gi litt stalker-feeling. Kanskje du ikke bør dele alt du gjør med dem? Hvis du vil ha noe for deg selv, la være å snakke om det. Ellers ville jeg nok i det eksempelet med kirken, ledd litt og sagt "hvorfor i alle dager vil dere gå i akkurat den kirken? Det er jo veldig langt for dere å reise, er det ikke en kirke i nærheten som er bedre for dere?", og sjekket Google for å finne en kirke i nærheten av de. Anonymkode: 8290b...de9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå