Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå vil jeg bli kvitt disse prikkene jeg har på overarmene. Har søkt på forumet og funnet menge tråder om peeling og smøring, men jeg synes ikke det hjelper. Noen som har noen virkelige effektive råd til meg? Vil jeg kunne få hjelp hos hudlege?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det nupper du har? Det lå en tråd om det inne på Kropp og Helse for en stund siden. Søk på nupper, så finner du det nok.

Har hørt at mange har hatt nytte av fete kremer som Locobase og Eucerin(apotek). Kanskje det kan være verdt et forsøk.

Skrevet

Om du har det samme som meg så hjelper det med Fungoral krem(fås på apoteket med med resept) Har masse røde prikker på overarmene. Og da jeg begynte å smøre på dette så gikk det gradevis vekk.

Skrevet

Det kan også være kulden som gir deg røde nupper.

Gjest Gjest
Skrevet
Det kan også være kulden som gir deg røde nupper.

Jeg har hatt nuppene "hele livet2, både sommer og vinter, så det er ikke kulden som er årsaken.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har tatt fatt på å smøre med Eucerin 10% karbamid lotion. Seig som bare juling, men det funker faktisk.

Skrevet

Jeg vet ikke om vi har samme type nupper, men jeg hadde nupper og smørte daglig med Cliniderm firming Body lotion Q10 (fåes på apoteket), det hjalp meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har nupper både på overarmene og på lårene! Prøver meg med masse hudkrem som gjerne skal inneholde AHA (fruktsyrer). Bruker nå body hydrating cream fra dermalogica. Er deilig, men vet ikke om det hjelper

Skrevet

Jeg har noen røde nupper, og jeg skrubber de forsiktig med sånn hanske=) Det funker på meg. Nå visste jo ikke jeg at det fantes kremer for det der da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...