Gå til innhold

Hjerte som «dirrer»

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er inne i en stressende periode nå, med konfirmasjons forberedelser og at jeg i tillegg går på cellegift. Er også mye psykisk tanke kjør grunnet noen konflikter ( som ikke gjelder meg) innad i vennegjengen. Og som overskriften sier, så er det akkurat som at hjertet dirrer/hopper over slag hele tiden. Har ikke noe tung pust eller svimmelhet, da hadde jeg måtte ta kontakt med lege. Men er det noen som har kjent noe lignende?  

Anonymkode: 8e3f6...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med det i perioder,har sjekket hjertet mitt og alt var helt fint. Veldig ubehagelig er det uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mye av det i forbindelse med høyt stress over tid, og utbrenthet. Nesrvesystemet er i beredskap har jeg en teori om.

Anonymkode: 517ec...9e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er inne i en stressende periode nå, med konfirmasjons forberedelser og at jeg i tillegg går på cellegift. Er også mye psykisk tanke kjør grunnet noen konflikter ( som ikke gjelder meg) innad i vennegjengen. Og som overskriften sier, så er det akkurat som at hjertet dirrer/hopper over slag hele tiden. Har ikke noe tung pust eller svimmelhet, da hadde jeg måtte ta kontakt med lege. Men er det noen som har kjent noe lignende?  

Høyt nivå av stresshormoner skaper ubalanser ifht puls og hjerte -som regel ikke farlig men om det vedvarer så er det greit å sjekke ut for å utelukke annet. 

Anonymkode: b2487...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tusen takk dere for svar 🙏 Litt godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det sånn 😅 Skikkelig ubehagelig ja. Prøver å ta det med ro fysisk , men det indre stresset/uroen er vel litt verre å gjøre noe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo helt greit å ta kontakt med lege pga. dette selv om du ikke er tungpustet eller svimmel? Jeg ville bare spurt den legen (eventuelt sykepleier) du har å gjøre med når det gjelder cellegiften.

Anonymkode: 3a31f...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...