AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:27 #1 Del Skrevet lørdag kl 13:27 Jeg er inne i en stressende periode nå, med konfirmasjons forberedelser og at jeg i tillegg går på cellegift. Er også mye psykisk tanke kjør grunnet noen konflikter ( som ikke gjelder meg) innad i vennegjengen. Og som overskriften sier, så er det akkurat som at hjertet dirrer/hopper over slag hele tiden. Har ikke noe tung pust eller svimmelhet, da hadde jeg måtte ta kontakt med lege. Men er det noen som har kjent noe lignende? Anonymkode: 8e3f6...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet lørdag kl 13:31 #2 Del Skrevet lørdag kl 13:31 Jeg sliter med det i perioder,har sjekket hjertet mitt og alt var helt fint. Veldig ubehagelig er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:46 #3 Del Skrevet lørdag kl 13:46 Har hatt mye av det i forbindelse med høyt stress over tid, og utbrenthet. Nesrvesystemet er i beredskap har jeg en teori om. Anonymkode: 517ec...9e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:47 #4 Del Skrevet lørdag kl 13:47 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er inne i en stressende periode nå, med konfirmasjons forberedelser og at jeg i tillegg går på cellegift. Er også mye psykisk tanke kjør grunnet noen konflikter ( som ikke gjelder meg) innad i vennegjengen. Og som overskriften sier, så er det akkurat som at hjertet dirrer/hopper over slag hele tiden. Har ikke noe tung pust eller svimmelhet, da hadde jeg måtte ta kontakt med lege. Men er det noen som har kjent noe lignende? Anonymkode: 8e3f6...f21 Høyt nivå av stresshormoner skaper ubalanser ifht puls og hjerte -som regel ikke farlig men om det vedvarer så er det greit å sjekke ut for å utelukke annet. Anonymkode: b2487...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:13 #5 Del Skrevet lørdag kl 14:13 Åh tusen takk dere for svar 🙏 Litt godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det sånn 😅 Skikkelig ubehagelig ja. Prøver å ta det med ro fysisk , men det indre stresset/uroen er vel litt verre å gjøre noe med. Anonymkode: 8e3f6...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:35 #6 Del Skrevet i går, 08:35 Det er jo helt greit å ta kontakt med lege pga. dette selv om du ikke er tungpustet eller svimmel? Jeg ville bare spurt den legen (eventuelt sykepleier) du har å gjøre med når det gjelder cellegiften. Anonymkode: 3a31f...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå