Gå til innhold

Interessen "døde" etter vi flytta til Snap.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Matcha med ei fra Hinge forrige uke. Etter hennes initiativ flytta vi chatten over til Snap og begynte å følge hverandre på Insta. Vi hadde snap-streak på 5 dager, men det var ikke like mye "dybde" i snappene som på Hinge. Sendte tørrsnap for å prøve å holde streaken gående, men hun svarte aldri. Er det over for oss nå?

Anonymkode: 051b7...ba1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alt dør om det kun holdes digitalt. Spiller liten rolle om det er snap/Tinder/Hinge osv.

Det er svært begrenset hvor lenge det er mulig å holde ting interessant uten å ha møtt noen personlig.
Det er også veldig begrenset hvor stor interesse man kan få for et menneske man aldri har møtt. Det er faktisk så begrenset at mange aldri i livet ville møtt en person man kun har skrevet/meldt med digitalt, da det er så mye vesentlig som blir borte og man aldri får nok interesse til å faktisk ønske å møte personen bare basert på snap/hinge osv.

Anonymkode: fe112...a6a

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alt dør om det kun holdes digitalt. Spiller liten rolle om det er snap/Tinder/Hinge osv.

Det er svært begrenset hvor lenge det er mulig å holde ting interessant uten å ha møtt noen personlig.
Det er også veldig begrenset hvor stor interesse man kan få for et menneske man aldri har møtt. Det er faktisk så begrenset at mange aldri i livet ville møtt en person man kun har skrevet/meldt med digitalt, da det er så mye vesentlig som blir borte og man aldri får nok interesse til å faktisk ønske å møte personen bare basert på snap/hinge osv.

Dette. den uvinnelige chattinga før man skal møtes, så møtes man å finner ut innen 5 minutter om man har kjemi eller ikke. Skulle ønske man kunne begynne med å møtes, men det virker umulig med dagens kvinner.

Anonymkode: 8c8df...2ea

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo rett og slett ikke sant.

Er jo mange som chatter i flere måneder og til og med i år før de møtes. Har du ikke sett på 90 day fiance f.eks? 😂😅

Til TS: om det allerede nå har dødd ut så hadde jeg droppet det. Eventuelt spørre om å møtes for å se om det kan hjelpe. Å gå rett til Snapchat er aldri en god ide dessverre. Har opplevd selv at ting dør ut der raskt med mindre interessen er veldig stor fra begge to.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Matcha med ei fra Hinge forrige uke. Etter hennes initiativ flytta vi chatten over til Snap og begynte å følge hverandre på Insta. Vi hadde snap-streak på 5 dager, men det var ikke like mye "dybde" i snappene som på Hinge. Sendte tørrsnap for å prøve å holde streaken gående, men hun svarte aldri. Er det over for oss nå?

Helt normalt at samtalene dør når man legger hverandre til på snapchat uten en konkret avtale om fysisk møte.

Anonymkode: c8a7b...0d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest selkie

Snaps og streaks  er jo totalt useriøst og turn off. Add på instagram eller messenger og møt hverandre for ekte samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)

Hva er enn tørrsnap? 😂 En snap uten særlig innhold antar jeg.  
Hva har streak med kjærlighet og forelskelse å gjøre?

Jenter vil jo at du skal skrive til henne, de vil få en personlig snap med innhold, en personlig tekst der du ber henne ut. Jenter vil ikke motta meningsløse bilder. De fleste damer jeg kjenner ser på menn på snap som totalt useriøse fordi snap er «low effort investment».  :) 

Endret av Tomatplanten
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skrev du til henne da? La oss si at hun sender en selfie, skrev du da en chat om at hun ser sånn og sånn ut? Eller lagde dybde ut av detaljene i snappene? Spurte spørsmål om verdier? Planer? 

Noen ganger er det ingen interesse, men er det noe du kan gjøre med henne eller med neste, som sikrer mer dybde tror du?

Anonymkode: ba90f...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Blir fort sånn. Snap er enkelt og man legger ikke like mye i det. For meg er det nå uaktuelt å legge noen til på snap før vi har møttes og fått kjent at kjemien er der. Da blir snapene naturligvis frekkere, mer spennende og engasjerende - frem mot neste møtet.

M37

Anonymkode: a4da5...e42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Høres ut som du ser bedre ut på hinge bildene enn du gjør på selfie. Hun har bygd seg opp ideen om at deg på ditt beste er slik du ser ut når du våkner opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jeg spørre henne om hun vil møtes neste helg? Det er da jeg har anledning, eller tror dere at det er for sent og at hun allerede har gått videre?😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg spørre henne om hun vil møtes neste helg? Det er da jeg har anledning, eller tror dere at det er for sent og at hun allerede har gått videre?😅

Om du ikke spør, så har du pr. definisjon fått nei… Hva er det verste som kan skje?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si hva som skjedde. For min del er det når han ikke ser ut som bildene (mange som bruker 10 år eller 10 kilo gamle bilder gitt) eller jeg så noe som ga meg avsmak på instagram. Det kan være mye, jakt, kun jentevenner osv.

Anonymkode: af12a...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snap er bare tull (i min bok) for å skrive masse. Det er jo helt håpløst. En bildeapp er det, så hvorfor noen tror man skal holde kommunikasjonen oppe der, er for meg en gåte. 

Finnes det ikke andre alternativer altså`? Jeg liker å holde meg på appen inntil man møtes og så flytter man det ut i mer ordentlige former om man skal treffes mer. 

Bare kjør på ts, ikke vent med noe. Vil du ha noe - ta det :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...