Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Mildys skrev (12 timer siden):

Ja det stemmer. Skulle ønske han hentet frem litt i det minste. Kommet å sett på en kamp, opplegg på skole eller barnehagen. For han er det som jeg skulle spurt han om å klatre Kilimanjaro.  

Å aldri gidde dette og så forsøke å skylde på at det liksom skal gjøre barna selvstendige er jo bare tragisk. Da får han iallfall være ærlig på at det er fordi han ikke gidder og ønsker å være en god far. Han vil være fraværende og neglisjere barna. 

Anonymkode: be11b...211

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er ganske stor forskjell mellom å sitte på gulvet å leke med en togbane med barna, kontra at de spør om man kan dra på sykkletur sammen. Det første er jeg enig i at ikke alltid er like gøy selv, og noe barna kan gjøre sammen (men kanskje litt starthjelp for minstemann kanskje) Mens en sykkeltur er jo noe man gjør sammen som familie og er jo ikke lek i den forstand. Men en hyggelig familieaktivitet. Det samme syns jeg om å dra til en lekeplass, ja ikke så gøy alltid, men hvis barna leker sammen der, men man som foreldre legger til rette for å komme seg dit for å leke. 

Så syns mannen din har et veldig strengt syn på det der. Virker jo ikke som han vil være med barna spør du meg..

Anonymkode: 3ccbb...fc4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Å aldri gidde dette og så forsøke å skylde på at det liksom skal gjøre barna selvstendige er jo bare tragisk. Da får han iallfall være ærlig på at det er fordi han ikke gidder og ønsker å være en god far. Han vil være fraværende og neglisjere barna. 

Anonymkode: be11b...211

Ja det er dette som er så trist og hjerteskjærende. Det du beskriver her er grunn for mitt innlegg. Barna gir uttrykk for savn og blir triste av hans avvisning. Det er meg de kommer til når det er noe og det er jeg som får klemmer og kyss, og når de løper mot meg i barnehagen og i skolegården er ubeskrivelig god. Han får ingenting av det og han tenker hans måte å oppdra på er det beste for barna.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Syns det er ganske stor forskjell mellom å sitte på gulvet å leke med en togbane med barna, kontra at de spør om man kan dra på sykkletur sammen. Det første er jeg enig i at ikke alltid er like gøy selv, og noe barna kan gjøre sammen (men kanskje litt starthjelp for minstemann kanskje) Mens en sykkeltur er jo noe man gjør sammen som familie og er jo ikke lek i den forstand. Men en hyggelig familieaktivitet. Det samme syns jeg om å dra til en lekeplass, ja ikke så gøy alltid, men hvis barna leker sammen der, men man som foreldre legger til rette for å komme seg dit for å leke. 

Så syns mannen din har et veldig strengt syn på det der. Virker jo ikke som han vil være med barna spør du meg..

Anonymkode: 3ccbb...fc4

Ja leking på gulvet er kjedelig og mange foreldre jeg vet om er enige i det 😆 

Sykkelturer, ute i hagen, tur til lekeplass (møte andre foreldre med barn). Møte andre foreldre med barn fra barnehagen eller klassen, for de to minste er det perfekt. Det er gull for foreldre og barn. 

Han ønsker lite involvering i barna og det er trist. Barna føler seg avvist. Trodde vi skulle forbli et team for barna. Det er tegn på egoisme når barna står lavest nede på prioriterings listen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...