AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Har nå brukt 1 hel forbanna time på å finne klær jeg skal bestille. Legger det i handlekurven, trykker videre og får beskjed om at de har tekniske problemer. Noen som kan sjekke om de har samme problemet? Er jo lørdag, ingen kundeservice, så dette blir sikkert ikke fikset før mandag? Anonymkode: 4e40d...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Ingen kundeservice betyr ikke ingen på jobb på it avdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden For en jævla nettbutikk. Har vært på jakt etter nye klær nå lenge, finner sjeldent noe jeg liker og fant endelig noe på denne grusomme nettsiden, og det går jo faen ikke an å bestille. Har prøvd annen nettleser, og det "krasjer" når jeg logger inn. Det er heller ikke mulig å bestille uten å logge inn. Klærne trenger jeg innen litt over 1 uke, som er god tid om jeg kunne fått bestille når jeg skal. Dette er next level irritasjon for meg kjenner jeg. De kommer ikke til å fikse dette på en stund. Når de ikke har fikset det på 4 timer så blir det ikke gjort over helga. Huff... Og jeg finner ikke noen av klesplaggene i andre norske nettbutikker heller. Til helvete med hele butikken, skal aldri bestille noe der og jeg skal jaggu få la de vite at de gikk glipp av over 5000 kroner. De har nok tapt mye penger allerede. Fy. Faen. I. Helvete. Anonymkode: 4e40d...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Ikke hatt noen problemer der i dag, ikke på appen eller nettsiden. Kanskje problemet ligger hos deg? Anonymkode: eabab...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå