AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Jeg en god del opptjent avspasering som jeg ønsker å ts ut en dag her og der. Legger inn forespørsel i lønnsystemet, men leder bruker uker og måneder på å svare, veldig frustrerende. Hvordan er det hos dere? Hvor lang tid går det fra dere legger inn forespørsel om avspasering til dere får svar? Anonymkode: f483a...235
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai En time, eller mindre, så lenge lederen min følger med. Det kommer nok an på hvem som er leder. Min nåværende leder liker å få ting på plass med én gang – liker ikke å vente. Min forrige leder derimot, hadde en helt annen lederstil. Jeg måtte purre flere ganger før noe ble gjort. Anonymkode: 0a93d...b7a
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Ikke lang tid, maks et par dager med mindre det er noe spesielt. Når det er sagt så venter jeg uansett ikke på godkjenning, tar avspasering når jeg vil. Anonymkode: ab470...eab
Nuttery Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Kan ta lang tid. Leder vil gjerne ikke gi svar før rett før i tilfelle ande er syke. Jeg synes det er dårlig praksis.
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Min leder har ikke skjønt hvordan hun godkjenner disse forespørslene i systemet vårt, så jeg pleier å si fra muntlig til henne at jeg planlegger avspasering på en gitt dato. Med mindre det foregår noe obligatorisk på den dagen er det helt greit. Jeg har en kontorjobb med mine spesifikke ansvarsområder. Oppgavene må gjøres, men det er ingen vaktordning eller beredskap, og det er aldri slik at alle er borte på en gang. For inneklemte dager og slikt har vi rutiner for å planlegge slik at vi har bemanning. Samme med ferier. Anonymkode: 075d3...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå