AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Og hvordan tørre å ha selvtillit nok til å prate med dem og møte dem face too face. ?Jeg er på dating app nå.Men kjenner bare jeg blir kvalm av hele greia.Det er så skummelt. Hvordan tørre å ha den kontakten å dialogen med andre fremmede.? Anonymkode: 0a5e7...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Jeg har ikke svaret, jeg var helt likens. 😅 Matchet med x antall menn, men så snart de begynte å skrive til meg så slettet jeg appen. Kanskje du også ender opp med å møte noen uten app? Eventuelt så må du bare tvinge deg selv. Tenke «hva er det verste som kan skje?» og så tenk «er det virkelig så ille om det skjer?» Anonymkode: bafa1...b50 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai Nei, du åpner chaten og skriver? 😅 hva som er så skummelt? Det er jo bare mennesker? De har jo trykket like på deg også så du er jo utseendemessig innenfor i følge de så hva er da problemet? 😅 Det er jo ikke noe annerledes enn å snakke med folk som jobber i butikken, på ett kundemottak ect? 😅 Anonymkode: 997c3...19c 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har ikke svaret, jeg var helt likens. 😅 Matchet med x antall menn, men så snart de begynte å skrive til meg så slettet jeg appen. Kanskje du også ender opp med å møte noen uten app? Eventuelt så må du bare tvinge deg selv. Tenke «hva er det verste som kan skje?» og så tenk «er det virkelig så ille om det skjer?» Anonymkode: bafa1...b50 Hva er poenget med å være på dating-app hvis du ikke tør å skrive eller møte noen derfra? Anonymkode: 68565...131 5
Salamandra Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Hvis man ikke tør å snakke med folk skal det vanskelig la seg gjøre å finne seg en kjæreste, så det må du jo bare tørre. Kanskje det hjelper litt om du fokuserer mindre på deg selv og hvordan du selv framstår og heller fokuserer på å bli kjent med dem du snakker med? 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Det er jo faktisk skummelt for damer å holde på nettdating. Spesielt når du vet at det er menn som sitter bak skjermen og runker til alt du skriver og tigger om flere bilder og bare har lyst å knulle. Hvis du er så løs, og har såpass lite selv verd så er det en annen ting. Anonymkode: cef4e...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo faktisk skummelt for damer å holde på nettdating. Spesielt når du vet at det er menn som sitter bak skjermen og runker til alt du skriver og tigger om flere bilder og bare har lyst å knulle. Hvis du er så løs, og har såpass lite selv verd så er det en annen ting. Anonymkode: cef4e...fc3 Jeg har aldri drevet med nettdating , er godt oppi 40 årene.Aldri hatt tilfeldig sex heller. Men det hadde vært fristende. Etter ett helt liv uten sex, omtrent. Jeg bare føler ikke jeg har noe å gi en partner. Vet det egentlig er tull for jeg har meg selv å tilby.Føler jeg ikke har overskudd til å være på topp hele tiden. Blir bare sliten av hele greia. Er det normalt? Anonymkode: 0a5e7...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er poenget med å være på dating-app hvis du ikke tør å skrive eller møte noen derfra? Anonymkode: 68565...131 Du får det til å høres ut som jeg planla å oppleve det som ubehagelig i forkant av at jeg lastet ned appen. Jeg skjønte ganske fort at det ikke var noe for meg. Like greit, for jeg møtte jo mannen min ikke så lenge etter. Anonymkode: bafa1...b50
AnonymBruker Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai Helt ærlig? Kjenner meg igjen. Det er helt pyton å stille seg sårbar, selv om det bare er en uskyldig samtale. Alt oppleves som ramme alvor for meg, men jeg skjønner at om jeg skal komme meg videre, må jeg faktisk utfordre komfortsonen. Så jeg øver meg. Men kun med en om gangen, orker ikke sjonglere. Anonymkode: 9dc62...0ee 2 1 2
Fjompenisse Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai Synes det var fryktelig skummelt i begynnelsen, det var flere matcher jeg sendte en chat til for så å bare slette hele matchen rett etterpå. Ble bedre etter hvert som man fikk «øvd» seg litt, var nok vel preget av et alvor. I begynnelsen klarte jeg ikke å skjønne at damen på den andre siden kanskje synes dette var vel så kleint som det jeg følte. Men fikk etter hvert litt mer avstand til det og tok det ikke så seriøst om en og annen chat døde ut uten noe mer.
AnonymBruker Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er jo faktisk skummelt for damer å holde på nettdating. Spesielt når du vet at det er menn som sitter bak skjermen og runker til alt du skriver og tigger om flere bilder og bare har lyst å knulle. Hvis du er så løs, og har såpass lite selv verd så er det en annen ting. Anonymkode: cef4e...fc3 Løs? Anonymkode: 69f54...7a0
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai Fjompenisse skrev (1 time siden): Synes det var fryktelig skummelt i begynnelsen, det var flere matcher jeg sendte en chat til for så å bare slette hele matchen rett etterpå. Ble bedre etter hvert som man fikk «øvd» seg litt, var nok vel preget av et alvor. I begynnelsen klarte jeg ikke å skjønne at damen på den andre siden kanskje synes dette var vel så kleint som det jeg følte. Men fikk etter hvert litt mer avstand til det og tok det ikke så seriøst om en og annen chat døde ut uten noe mer. Er du fortsatt på dating? Traff du noen? Hvordan har det gått? Anonymkode: 0a5e7...ee9
AnonymBruker Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har aldri drevet med nettdating , er godt oppi 40 årene.Aldri hatt tilfeldig sex heller. Men det hadde vært fristende. Etter ett helt liv uten sex, omtrent. Jeg bare føler ikke jeg har noe å gi en partner. Vet det egentlig er tull for jeg har meg selv å tilby.Føler jeg ikke har overskudd til å være på topp hele tiden. Blir bare sliten av hele greia. Er det normalt? Anonymkode: 0a5e7...ee9 Det er ikke sånn at alle menn der ute er konstant på topp de hekler, vi har alle våre skavanker 😊 Føler det samme, så dømmer ikke for at du kvier deg. Anonymkode: 60d7a...87b
AnonymBruker Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er jo faktisk skummelt for damer å holde på nettdating. Spesielt når du vet at det er menn som sitter bak skjermen og runker til alt du skriver og tigger om flere bilder og bare har lyst å knulle. Hvis du er så løs, og har såpass lite selv verd så er det en annen ting. Anonymkode: cef4e...fc3 Å være bekymret fordi det er skumle greier der ute er en ting, men å skamlegge fordi noen har sexuelle behov kan du gi deg med. Klag på mannehorene også i det minste, istede for å holde damer alene til en standar hvor de ikke har lov til å være kåte, når vi faktisk har den kroppslige egenskapen vi også. Ekstremt pinlig, men jeg har følt ting for en menn gjennom en skjerm nylig, ikke på app. Gjorde ikke det, men kan ha holdt meg selv mer enn noen som ikke er kåt. Anonymkode: 60d7a...87b 2
Fjompenisse Skrevet 3. mai #15 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du fortsatt på dating? Traff du noen? Hvordan har det gått? Anonymkode: 0a5e7...ee9 Pauset min Tinder i noen måneder nå, har truffet ei nå som fremstår seriøst og gjensidig. Men rakk å treffe et par damer og chattet med noen flere hvor det ikke kom noe videre. Om jeg må tilbake på appen på et senere tidspunkt, vil jeg ha et mye mer avslappet forhold til det å ta kontakt. Selv om det er en match kan man ikke forvente at alt og alle skal føre til noe. Må bare gi litt mer faen og ikke ta alt så dødsseriøst. Egentlig er datingapper ganske gøy 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå