Gå til innhold

Damprenser til sofatrekk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ønsket meg lyst sofatrekk til sofaen lenge fordi det passer så fint inn i stua. Det er et spesielt merke, og ganske dyrt, men jeg bestilte det likevel. 

Men jeg har barn og svart katt, så må støvsuge veldig ofte og jeg har også et lyst teppe som bare er så slenge i maskinen. 

Vil likevel få til en kjapp måte å vaske over trekket på et par ganger i uken istede for å alltid vaske hele sofatrekket i vaskemaskinen, for det er ganske tungvindt.

Nå ser jeg at flere elektronikkbutikker selger håndholdte damprensere og jeg lurer på om det egentlig blir rent av det? Er det noen av de som man kan tilsette såpe også så man får god lukt? 

Del erfaringen din med sånt vær så snill ...

Anonymkode: efe37...aec

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De funker dårlig på stoff.. da må du heller har en rensemaskin, men da er jo sofaen blaut en stund etterpå . Støvsugeren og vaske trekkene i maskinen ett par ganger året er gull.. og evt vente til barn er større 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei88 skrev (6 minutter siden):

De funker dårlig på stoff.. da må du heller har en rensemaskin, men da er jo sofaen blaut en stund etterpå . Støvsugeren og vaske trekkene i maskinen ett par ganger året er gull.. og evt vente til barn er større 

Takk for fint svar, vet du tilfeldigvis om enklere måter å fjerne dyrehår på uten å drasse frem monsterstøvsugeren hver gang ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Takk for fint svar, vet du tilfeldigvis om enklere måter å fjerne dyrehår på uten å drasse frem monsterstøvsugeren hver gang ? 

På med gummi hanske (ikke nitril) og dra over, de hanskene drar med seg hårene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...