Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte min på apoteket og det sto at den ville gi flotte føtter på 10 dager. Jeg stresser litt da jeg må ha føttene fine den 10 dagen fra jeg brukte den. I dag er jeg på dag 3 i prosessen og nå har den begynt å reagere. Flasser og ser helt grusomt ut. Jeg har 7 dager i gjen til føttene mine MÅ se normale ut.

Noen som har forsøkt dette og har erfaring med prosessene gang? Den siste dagen skal man bruke en fuktighetsgivende fotmaske som fulgte med. Tror dere prosessen er ferdig på 10 dager?

Anonymkode: 1a0ed...438

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du er ferdig på 10 dager ja. Men ha litt mer slingringsmonn neste gang.

Anonymkode: c68b3...b24

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil bli ferdig tidligere, hadde jeg  begynt å file de etter fotbad fire dager før de må være klare. Og smøre med krem 

Anonymkode: 8efce...fb2

Skrevet

Nybegynnerfeil det der. Å sette føttene i fotbad kan fremskynde prosessen, skrubb forsiktig med en vaskeklut. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. De på apoteket sa jeg ikke måtte rive av det som flasset eller file føttene under prosessen. Jeg kjenner det stikker og svir, det er sikkert ny frisk hud som danner seg, så jeg tror de har rett...

De sa ingenting om fotbad, så det kan jeg sikkert ta. Jeg står jo uansett plantet med føttene mine i dusjen hver dag.

Anonymkode: 1a0ed...438

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...