Gå til innhold

Hvorfor har denne vesken fra Lindex blitt så populær?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som et handlenett bare i fake skinn, som er åpent uten lukking i toppen? Typisk sånn veske man kan bli ranet av lommetyver i folkemengder etc, fordi de kan bare gå opp bak deg og stikke hånden ned i vesken. Eller om du mister den i bakken eller den velter, så ramler alt ut av den, stort og smått. Kjøper aldri vesker uten glidelåslukking i toppen eller lås foran, så for meg er det utforståelig at en så kjedelig utseende og dårlig veske er blitt så populær at den er utsolgt.

Men det kan være at den er kopi av en dyr en da, som du sier.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var et godt spørsmål. Sikkert en Influencer som har kjøpt den.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga etter i dag og kjøpte den, siden min veninne jobber på Lindex og ga meg sin prosent.

Liker jeg den ikke, er det sikkert ikke vanskelig å selge den på Tise

Ts

Anonymkode: 01aba...112

Gjest Yvonne
Skrevet
Million skrev (12 minutter siden):

Ser ut som et handlenett bare i fake skinn, som er åpent uten lukking i toppen? Typisk sånn veske man kan bli ranet av lommetyver i folkemengder etc, fordi de kan bare gå opp bak deg og stikke hånden ned i vesken. Eller om du mister den i bakken eller den velter, så ramler alt ut av den, stort og smått. Kjøper aldri vesker uten glidelåslukking i toppen eller lås foran, så for meg er det utforståelig at en så kjedelig utseende og dårlig veske er blitt så populær at den er utsolgt.

Men det kan være at den er kopi av en dyr en da, som du sier.

Det er en veske med glidelås inni i en annen veske som er åpent handlenett. Er flere bilder av den samme veska bare i brunt😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor noen vil betale kr. 499 for en veske i imitert skinn, altså plast.

Anonymkode: 5c1aa...0a5

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ga etter i dag og kjøpte den, siden min veninne jobber på Lindex og ga meg sin prosent.

Ts

Hvorfor ga du etter? Prøvde din venninne å pushe den på deg?

Anonymkode: b69b1...5da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor noen vil betale kr. 499 for en veske i imitert skinn, altså plast.

Til å være en veske i skai, ser den ganske bra ut. 499 er heller ingen dårlig pris. Skal man kjøpe tilsvarende i skinn, inkludert innerveske, må man fort ut med +/- 10 ganger så mye. 

Heller ei skai-veske til 500 kroner enn en polyesterkjole til 1500, noe som slett ikke er uvanlig. 

Anonymkode: 410e4...441

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den var jo faktisk stygg.

Anonymkode: 3e02c...42d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den var vanskelig få tak i i fjor også, så det er ikke akkurat noe nytt.

Men for meg som ikke er veldig opptatt av vesker, og ikke ser forskjell på dyrt og billig, så kan den fort minne om denne fra Lauren ralph lauren

Anonymkode: 39142...a0b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi de er enkel og passe stor hverdagsveske.

Anonymkode: cc7ff...43a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Men da var den jo ikke utsolgt overalt, som du skrev.

Anonymkode: 950bd...f28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor ga du etter? Prøvde din venninne å pushe den på deg?

Anonymkode: b69b1...5da

Blir påvirket av hva som er populært

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Men da var den jo ikke utsolgt overalt, som du skrev.

Anonymkode: 950bd...f28

De fikk inn ett eksemplar som noen byttet inn igjen.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Foruten at det sikkert er mye plass i den, forstår jeg ikke hvorfor. Er bare en svart stort rektangel med reim, that's it.

Anonymkode: d2531...dfb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi de er enkel og passe stor hverdagsveske.

Anonymkode: cc7ff...43a

Jeg har aldri helt skjønt hvordan en veske med kun ett stort rom og ett rom til alle småting er god hverdagsveske?

Jeg føler iallefall bare det blir kaos. Spesielt når den lille veska inni bokstavelig talt må løsnes for å kunne få ut en genser eller lignende.

Det er iallefall den minst praktiske vesken jeg noen gang har hatt. Har brukt den noen få ganger, men så havnet den innerst i skapet.

Anonymkode: 39142...a0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Til å være en veske i skai, ser den ganske bra ut. 499 er heller ingen dårlig pris. Skal man kjøpe tilsvarende i skinn, inkludert innerveske, må man fort ut med +/- 10 ganger så mye. 

Heller ei skai-veske til 500 kroner enn en polyesterkjole til 1500, noe som slett ikke er uvanlig. 

Anonymkode: 410e4...441

Skinnveske i samme størrelse kan man få fra litt mer enn det dobbelte av prisen på denne. Skaiveske kan man like gjerne kjøpe på Temu, de er sikkert akkurat like.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem kjøper veske i fake skinn? Kunne aldri falt meg inn

Anonymkode: cf710...56d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den minner litt om Arket sin tote bag i skinn som er veldig populær. Sett den på en del bloggere. Og ofte lager billigkjedene imitasjon av dyrere produkter. Jeg har den selv, den er utrolig fin. Altså Arket sin. 

Anonymkode: 53e5b...e7f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...